quote:Breaking
Foreign Minister: Iranian woman’s stoning sentence suspended, under review - State TV via Reuters
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Nee, die zou ze er nog bij hebben gekregen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:17 schreef Sessy het volgende:
Ze kreeg nu toch 99 zweepslagen had ik gelezen?
haar nieuwe vriendje is veroordeeld vanwege de moord op haar voormalige echtgenoot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik dacht dat die vrouw ook werd verdacht van poging tot doodslag?
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.htmlquote:De geplande doodstraf door steniging van de Iraanse Sakineh Mohammadi-Ashtiani is opgeschort. De straf wordt herzien, meldde het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag.
En ik had me er zo op verheugd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Idd goed nieuws.
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.html
het zou inderdaad humaer geweest zijn die zweepslagen na de steniging toe te passen...dan had ze daar in ieder geval minder van gevoeldquote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, die zou ze er nog bij hebben gekregen.
Ook dat is barbaars, maar dat overleef je wel. Misschien wordt nu de hele zaak wel herzien en gaan die ook niet door.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En ik had me er zo op verheugd.
Krijg ik nu mijn geboekte vlucht terug van budget travel?
Waarschijnlijk betekent dat gewoon dat het wordt omgezet naar ophangingquote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Idd goed nieuws.
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.html
Ehm...99 keiharde zweepslagen kun je zomaar door overlijden, oa vanwege bloedverlies, het is en blijft een gokje.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, die zou ze er nog bij hebben gekregen.
Ook dat is barbaars, maar dat overleef je wel. Misschien wordt nu de hele zaak wel herzien en gaan die ook niet door.
Eh, volgens mij valt dat wel mee. Ik heb wel eens foto's van het resultaat van die hoeveelheid zweepslagen in Iran gezien en de huid is wel kapot maar er is niet een zodanige hoeveelheid bloed dat dit een gevaar voor de gezondheid oplevert, wat natuurlijk nog niet uitsluit dat iemand met bijv. hartproblemen er best aan dood kan gaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm...99 keiharde zweepslagen kun je zomaar door overlijden, oa vanwege bloedverlies, het is en blijft een gokje.
Ze worden volgens mij ook in series van tien gedaan, met een dag rust ertussen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Eh, volgens mij valt dat wel mee. Ik heb wel eens foto's van het resultaat van die hoeveelheid zweepslagen in Iran gezien en de huid is wel kapot maar er is niet een zodanige hoeveelheid bloed dat dit een gevaar voor de gezondheid oplevert, wat natuurlijk nog niet uitsluit dat iemand met bijv. hartproblemen er best aan dood kan gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |