quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een dinerbon, een douchespulset van de buurvrouw, bloemen, kaartjes, en een dagje weg naar keuze met mn moeder
En taart, ja!!!!!
Oh dat wil ik dan ook wel, alleen heeft het niks met leeftijd te maken, digi's kunnen je nu eenmaal breken als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb tot nu toe maar een beetje geprutst hoor. Maar er zit ook een 'beautyshot' op en daarvan kan je ook nog de mate van automatisch retoucheren instellen. Altijd handig, zo bij 37+!
Ik heb vanmiddag ook taart gegeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een dinerbon, een douchespulset van de buurvrouw, bloemen, kaartjes, en een dagje weg naar keuze met mn moeder
En taart, ja!!!!!
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehehehe, 37+ 1 dag...
Ik ben 9 jaar min een dag jonger dan jij
Nou he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan ook wel, alleen heeft het niks met leeftijd te maken, digi's kunnen je nu eenmaal breken als je het mij vraagtSommige shots
Hoi Greys.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
Hoi JJH!
[..]
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoor![]()
[..]
Nou he?
En daar helpt zelfs standje max van het autoretoucheren niet tegen, heb ik net ondervonden met uitproberen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
Hoi JJH!
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoor![]()
zie ik er zo oud uit dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi Greys.
En ik zou helemaal niet zeggen dat je 9 jaar ouder bent dan Tombo hoor!
Ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Tombolaaaaa, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey fietsertquote:
Maat 47, die blijven het wel doen. Uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met de voeten?
Kan je de horlepiep alweer dansen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Tombolaaaaa, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar als we er alletwee 9 jaar jonger uitzien dan ziet ze er toch evengoed 9 jaar ouder uit dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
*Zag deze reactie aankomen*
Nee Greys 9 jaar jonger. En jij ook hoor.
Oh jee, duo krank en co momenteel dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
Vrouw aan de antibiotica, het gaat goed in huize Pheno
Nu moet je het niet zo ingewikkeld maken Tombo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar als we er alletwee 9 jaar jonger uitzien dan ziet ze er toch evengoed 9 jaar ouder uit dan ik
Hoezo, ben je te oud voor die logica?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu moet je het niet zo ingewikkeld maken Tombo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, ben je te oud voor die logica?
Ik ben er bang voor jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik het snap als je er een paint bij maakt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik kies hele toepasselijke verjaardagsplaatjes uit, zoals je merktquote:
Ontsteking in het gezicht, dus net wat minder prettig. Het doet pijn als het lacht geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jee, duo krank en co momenteel dus?
Ist ernstig, of valt het mee? Beterschap voor Huize Pheno!
Oeh, wat sneu! Een ontsteking van binnen zegmaar? Vorig jaar heb ik mijn kaak ontstoken, heb nog nooit zoveel pijn gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontsteking in het gezicht, dus net wat minder prettig. Het doet pijn als het lacht geloof ik
En mijn voeten: ach, ik loop al jaren bij de pedicure, die dingen hebben gewoon veel te lijden. Ik loop vrij veel als ik niet werk. Uurtje naar de stad, winkelen, uurtje terug, dat soort dingen. Blijkbaar kunnen ze er niet mee omgaan
Zeker! Neem je ook dat soort mannen mee als ik je voor een verjaardagsfeestje uitnodig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kies hele toepasselijke verjaardagsplaatjes uit, zoals je merkt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja
Misschien dat ik het snap als je er een paint bij maakt!
Volkomen duidelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Das om het even duidelijker te makenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Volkomen duidelijk!Das voor het verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je heet Greys, dus das makkelijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze is ook 9 jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zo lijkt Greys helemaal niet 9 jaar jonger, eerder 9 ouder!
Lanparty!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
Ik ga afk. Misschien tot later vanavond.
Het is ook zo wat om als je op visite bent de hele tijd achter de PC te zitten.
Okee okee, negen jaar min een dagquote:
Nee, vanmorgen wat visite maar verder niksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Maar je gaat het nog vieren vanavond tombo? of al gedaan?
Ah, klinkt als mijn verjaardag, bij mij: (schoon)ouders over de vloer, en dat was het wel weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen wat visite maar verder niks
Jouw lippen zijn veel zwoelerquote:
Ik moet er nog aan beginnen aan die hele seriequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh, volgens mij staat de season finale van The Bachelorette online. Ik hoop het, dan ga ik zo kijken
Oh, het is echt heel leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen aan die hele serie
En Tombo, ik wil OOK zwoele lippen
ok, ik doe m overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen aan die hele serie
En Tombo, ik wil OOK zwoele lippen
Volgens mij scoor je nu wel puntenquote:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij scoor je nu wel punten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Ik ga nog even wat lekkers halen voor mezelf voor vanavond
Binnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Ik ga nog even wat lekkers halen voor mezelf voor vanavond
Tnxquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombo gefeliciteerd!!!
Elisawikitombolalalalala
Laat eens zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Awwww, I loooooooooove my new portret paint!![]()
![]()
Oh jongens, ik heb net die Beauty Shot stand op mijn nieuwe cameraatje geprobeerd, met auto-retouch op standje max. Whahahaaaaa, ik herken mezelf amper. En dan hoef je niet meer te photoshoppenWel heel neppig plastic. Maar wel komisch. Ik denk dat ik hem voor altijd op deze stand laat staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
aahhhhhhh, Greys is 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Awwww, I loooooooooove my new portret paint!![]()
![]()
Oh jongens, ik heb net die Beauty Shot stand op mijn nieuwe cameraatje geprobeerd, met auto-retouch op standje max. Whahahaaaaa, ik herken mezelf amper. En dan hoef je niet meer te photoshoppenWel heel neppig plastic. Maar wel komisch. Ik denk dat ik hem voor altijd op deze stand laat staan
Ja, Neat image it isquote:
Ja, maar dan dus al tijdens het foto makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Zeker in de categorie "neat image"?
Die plamuurt de boel ook altijd zo lekker
Ik heb dat kleine ding gekocht om altijd overal mee te nemen, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaa, oh wat tof. En die heb je dus gewoon mee als we afspreken de volgende keer hè?![]()
Aw, die is liefquote:
Oh myquote:
IDD!quote:
Toch eens nadenken over zo'n klein handig camera'tjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan dus al tijdens het foto maken
Ik las dat in de gebruiksaanwijzing en je begrijpt dat het 't éérste was dat ik moest uittestenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch eens nadenken over zo'n klein handig camera'tje
Ik ben nu al blij met jouw verjaardagcadeau.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat kleine ding gekocht om altijd overal mee te nemen, dus dat komt goed
Wist je al van die functie voor je hem bestelde? Of is dit een extra verrassingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las dat in de gebruiksaanwijzing en je begrijpt dat het 't éérste was dat ik moest uittesten
Zegt de jonge schonequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nu al blij met jouw verjaardagcadeau.
Hiihiihihhihhihihi
Jong misschienquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys je kijkt ook erg gelukzakig trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat andere ookquote:
quote:
Belgisch schoon. Slimmerik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ligt er aan, hoe vaak wast GB zich?
Elke zondag, hoezo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ligt er aan, hoe vaak wast GB zich?
Dat valt best mee hoor! Laten we niet gaan doen alsof ik 16 ben ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
GB is piep vergeleken met de rest (incluis mijn persoontje) hier.![]()
scheelden jullie niet een halve meter in lengte?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor! Laten we niet gaan doen alsof ik 16 ben ofzo
Dat kan zo maar eens!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
scheelden jullie niet een halve meter in lengte?
Whut, nou doe je net alsof je zelf 10 jaar ouder bent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
GB is piep vergeleken met de rest (incluis mijn persoontje) hier.![]()
Jaar of 3-4 denk ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, nou doe je net alsof je zelf 10 jaar ouder bent?Hoeveel scheel je dan?
Echt hoor, mannenquote:
Bijna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
scheelden jullie niet een halve meter in lengte?
Okee, ik overdreef. 3.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, nou doe je net alsof je zelf 10 jaar ouder bent?Hoeveel scheel je dan?
Die is jonger dan ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
En Zwabber is toch ook niet zo oud?
Geeft niks hoorquote:
Zwabberman is nog jonger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
En Zwabber is toch ook niet zo oud?
Neem nog een biertje andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabberman is nog jonger.
Gut ik ben wel weer lekker op dreef vanavond.
quote:
En Erik is de jongste of Zwabbert toch?quote:
volgens mij was erik iets jonger dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Erik is de jongste of Zwabbert toch?
Zou jij ook niet gelukzalig kijken als je zo'n functie op je camera had?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys je kijkt ook erg gelukzakig trouwens
Hihihihiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou jij ook niet gelukzalig kijken als je zo'n functie op je camera had?![]()
Ahquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij was erik iets jonger dan ik
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou jij ook niet gelukzalig kijken als je zo'n functie op je camera had?![]()
Kijk je ook?quote:
ik zie net dat hij twee maanden ouder is dan ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhDe 2 youngsters hebben beide wel tof haar trouwens
Ach, gossiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie net dat hij twee maanden ouder is dan ik!
dan ben ik de jongste hier
OP DUCKY!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ow, in deze NCIS wordt Ziva verliefd
Nee, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk je ook?
Das nog niks, er gebeurt veel meer![]()
Ik vind Gibbs stiekem altijd leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggen![]()
![]()
![]()
Ik heb het wel eens gezien en ik weet ook wel wie Ziva is enzo
is Sean Connery niet iets voor je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Gibbs stiekem altijd leuk
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is Sean Connery niet iets voor je?
Hey MLquote:
Whehehe, draak!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het gewoon leuk om te zeggen![]()
![]()
![]()
Serieus? Vieze, oude, gladde vent, brrrrr!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Gibbs stiekem altijd leuk
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ik geloof dat vrouwen mannen mooier vinden worden naarmate ze ouder worden (nja, binnen redelijke grenzen...)
ben ik weer de gup in de groep...![]()
ik ga wel een groep 15 jarigen zoeken ofzo
Toch wel iets te bejaard hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet onaantrekkelijk voor zn leeftijd hoor
Mja, ik heb een rare smaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Vieze, oude, gladde vent, brrrrr!
Ik hoef hem ook niet!quote:
In dit geval welquote:
Komt ook omdat ik m ken van een film waarin ie echt keihard knokt voor zijn kinderenquote:
Maar ik val ook op jonge mannen op zich hoorquote:
Ja, die 2e is gemaakt met de nieuwe camera van Greys zekerquote:
pedoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik val ook op jonge mannen op zich hoor
MANNENquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ie grijs was. In 1035 ofzo.
Ben jij nog geen man dan?quote:
De jongste betekent niet meteen dat je heul jong bentquote:
en als je je baseerd op mijn gedrag op fok?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
21 vind ik man. Mits je je zo gedraagd. Ik ken ook 21 jarige die ik qua gedrag graag terug zou sturen naar Mavo2.
Neeee die is gewoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Valt dit ook al onder de categorie oudere mannen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ie oud is, maar lekker sowiesoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woeahquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn anders beide ongeveer twintig jaar ouder dan ik. Maar ik zou het wel wetenquote:
Salequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:mijn favo winkel heeft mijn favo broekenmerk met 50% off morgen
Ik zie alleen Gerard Butler, die andere link doet het niet denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zijn anders beide ongeveer twintig jaar ouder dan ik. Maar ik zou het wel weten
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie alleen Gerard Butler Goodbye, ander linkje is dood
andere is forbiddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Eh, meiden, het zijn twee verschillende mannen hoor.
Nee een opkoper van faillisementen enz.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Gerard Butler, die andere link doet het niet denk ik.
Bahquote:
Oh, getverquote:
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, als je het zelf plaatst dat je het wel ziet en de rest nietquote:
dat komt omdat je die site zelf hebt bezocht en hij in je browsercache staatquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga al naar bed! Heb vannacht echt heel slecht geslapen, dus dat ga ik aankomende nacht hopelijk even inhalen!
quote:
misselijk nuquote:
Ik was al op de helft toen ik het melddequote:
Er zitten er ook maar weinig inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was al op de helft toen ik het meldde
En Toffifee gaat altijd snel op bij mij, en altijd helemaal
Nee man, ik word precies net niet misselijk genoeg van een doos om ze nooit meer te hoevenquote:
Ik eet er meestal 2 keer van, half doosje per keerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man, ik word precies net niet misselijk genoeg van een doos om ze nooit meer te hoeven
Ik kan niet zo goed stoppen als het zo lekker isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet er meestal 2 keer van, half doosje per keer
Wanneer mag je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
Moe, last van knie, maar toch gesport. Ik ben toe aan een lange vakantie denk ik
Uh, 1 januari.quote:
leef je uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was al op de helft toen ik het meldde
En Toffifee gaat altijd snel op bij mij, en altijd helemaal
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
Gefeliciteerd jonge Tombolafan!
Nog net op tijd.
Schiet niet opquote:
Makro hoeveelhedenquote:
Als ik dat op eet dan weet ik iig zeker dat ik daarna nooit meer hoefquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhh, komop, tis maar drie en een halve kilo toffifee, even doorbijten...
He jakkesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog een beetje mayo?
[ afbeelding ]
Da pas nie in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog een beetje mayo?
[ afbeelding ]
Ik ga ook zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting het mandje.![]()
Trusten voor straks iedereen![]()
die heurt da niequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Luchblon op de A28.
Trusten P.
"he lul, blijf es niet zo plakken op de linkerbaan als je toch gaat treuzelen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope.
Ik kwam het net op Twitter tegen.
Wát denk je zelf, bij een recordpoging?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh.
Ja in godsnaam, ga lekker zeilen en kunnen we dan asjeblieft ophouden met de constante aandacht voor dat geneuzel.
En ze mag best even verdwalen en aanspoelen op een eiland vol negerts
Daarom deel 2, maar goed dat verzaakt ook weer in een hoop media aandacht natuurlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát denk je zelf, bij een recordpoging?
Het is een recordpoging, dus veel media aandacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom deel 2, maar goed dat verzaakt ook weer in een hoop media aandacht natuurlijk...
Als je het heel simpel bekijkt heeft dat kind gewoon leerplicht en moet ze lekker naar school en niet in dr uppie op een zeilbootje de wereld rond. En toen het eenmaal wel in het nieuws kwam kregen die pa van haar en zijzelf een #1 in attention whoring.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een recordpoging, dus veel media aandacht.
En als je het heel simpel bekijkt kon zij er op zich weinig aan doen dat er steeds mensen en instanties waren die zich er mee moesten bemoeien (ze mag wel, ze mag niet, ze mag wel) waardoor dat alles in de media kwam.
Oei, een man van de regeltjes dus, dat had ik niet van je verwachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je het heel simpel bekijkt heeft dat kind gewoon leerplicht en moet ze lekker naar school en niet in dr uppie op een zeilbootje de wereld rond. En toen het eenmaal wel in het nieuws kwam kregen die pa van haar en zijzelf een #1 in attention whoring.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en ik heb iets gedaan waar jullie vreselijk om gaan lachenmaar wellicht is het tijd ook eens iets positiefs over user in kwestie te vermelden.
Ik heb een luiertas van Ymme overgekocht en hij was er binnen een dag in prima staat en ik heb mezelf 25 euro bespaard.
was het kind er allergisch voor?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en ik heb iets gedaan waar jullie vreselijk om gaan lachenmaar wellicht is het tijd ook eens iets positiefs over user in kwestie te vermelden.
Ik heb een luiertas van Ymme overgekocht en hij was er binnen een dag in prima staat en ik heb mezelf 25 euro bespaard.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was het kind er allergisch voor?
quote:
Welke tv zender had nou al een contract met haar afgesloten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een recordpoging, dus veel media aandacht.
En als je het heel simpel bekijkt kon zij er op zich weinig aan doen dat er steeds mensen en instanties waren die zich er mee moesten bemoeien (ze mag wel, ze mag niet, ze mag wel) waardoor dat alles in de media kwam.
Reinout Oerlemans natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Welke tv zender had nou al een contract met haar afgesloten?
Maar hoe kan het dat mensen die een dag/week voor de zomervakantie hun kind mee op vakantie nemen een dikke boete krijgen, en dit typetje gewoon even 1 á 2 jaar kan vertrekken terwijl ze leerplichtig is?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Welke tv zender had nou al een contract met haar afgesloten?
Oh ja, nou dan zal het nog wel een wekelijks dingetje worden straksquote:
oh nee wat jammer nouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat mensen die een dag/week voor de zomervakantie hun kind mee op vakantie nemen een dikke boete krijgen, en dit typetje gewoon even 1 á 2 jaar kan vertrekken terwijl ze leerplichtig is?
En dan straks later op 34 jarige leeftijd dood gevonden worden met een overdosis omdat ze na haar wereldrecord het leven niet meer aan kon en door haar gebrek aan scholing kleerhangers stond te buigen in de werkplaats
Ik snap het ook echt niet...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat mensen die een dag/week voor de zomervakantie hun kind mee op vakantie nemen een dikke boete krijgen, en dit typetje gewoon even 1 á 2 jaar kan vertrekken terwijl ze leerplichtig is?
En dan straks later op 34 jarige leeftijd dood gevonden worden met een overdosis omdat ze na haar wereldrecord het leven niet meer aan kon en door haar gebrek aan scholing kleerhangers stond te buigen in de werkplaats
Ja maar das nog 20 jaar nieuws over haar, dan kan ze beter straks gelijk Saleem en z'n vriendjes tegenkomen...quote:
als ik die foto zie denk ik YMCAquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar das nog 20 jaar nieuws over haar, dan kan ze beter straks gelijk Saleem en z'n vriendjes tegenkomen...
[ afbeelding ]
tuurlijk wel, mensen zat, eentje minder merken we toch nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet...![]()
Ik snap ook niet dat die kinderbescherming niet in beroep gaat enzo...
En ik snap die ouders ook niet hoorJe gaat je kind toch niet aan zoveel gevaren blootstellen
Maar eerst gaat ze ongetwijfeld schipbreuk lijden en dan moet ze gered worden van onze belastingcentenquote:
Dat blijft idd heel apart ja...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het kind was heel wijs voor haar leeftijd hoor, aldus de oudersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
Je gaat je kind toch niet aan zoveel gevaren blootstellen
Die ouders barsten vh geld dus dat zal nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denken alle kinderen van 13/14.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het kind was heel wijs voor haar leeftijd hoor, aldus de ouders
nee joh, daar kan je dan eerst nog 6 seizoenen Lost II uit trekkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar eerst gaat ze ongetwijfeld schipbreuk lijden en dan moet ze gered worden van onze belastingcenten
Dan snap ik het al helemaal nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die ouders barsten vh geld dus dat zal niet
Dat Reinout haar gewoon iedere keer nét niet redt om nog even goeie TV te maken eerstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, daar kan je dan eerst nog 6 seizoenen Lost II uit trekken
Ja en een van de 2 wilde dit toch helemaal niet? Die moeder dan neem ik aan? maar die pa is zeilfanaat ofzo, zal wellicht ook wel een beetje gepushed hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan snap ik het al helemaal niet
Ik dacht ook dat ze gescheiden waren?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Reinout haar gewoon iedere keer nét niet redt om nog even goeie TV te maken eerst
Uiteraard heb je wel kinderen van die leeftijd die meer volwassen zijn dan leeftijdsgenootjes, maar die reis is voor een volwassene al heftig, dus je hebt er zo weinig aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denken alle kinderen van 13/14.
quote:In een interview met de Volkskrant verklaarde Dekkers moeder het niet eens te zijn met de plannen van haar dochter en dat zij na eerdere aarzeling besloten had zich tegen de plannen te verzetten. Zij vertelde van mening te zijn, dat haar dochter zeiltechnisch in staat was de reis te volbrengen, maar nog niet volwassen genoeg om de sociale en psychologische aspecten van de soloreis te hanteren
Ja idd, zoiets stond me ook bijquote:
quote:n november 2010 zal er een boek verschijnen over Dekker en "haar gevecht met Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming". Het boek Zeilmeisje Laura Dekker - Mijn Verhaal werd geschreven door de oma van het meisje, Riek Dekker, maar volgens uitgeverij De Alk & Heijnen is de zeilster akkoord gegaan met het verhaal zoals dat in het boek zal worden weergegeven
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook echt booming business voor die hele familie ofzo![]()
![]()
[..]
Ah, Oma Mientje moet ook d'r ei kwijtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook echt booming business voor die hele familie ofzo![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
had die justin bever niet ook al een autobiografie?
quote:Doel van het onderzoek was, te bekijken of Dekker in staat is om via zelfstudie de derde en vierde klas van de havo te voltooien. De rechter was van oordeel, dat er geen principieel bezwaar bestaat tegen het zonder toezicht van een volwassene volgen van onderwijs aan de Wereldschool.
OMGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en je kan best de leerplicht ontduiken hoor, gewoon roepen dat je op je bootje aan zelfstudie doet![]()
[..]
het mooie is dat bieber natuurlijk een duitse achternaam is, maar hij zelf wist niet eens dat Germany een land wasquote:
OMGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het mooie is dat bieber natuurlijk een duitse achternaam is, maar hij zelf wist niet eens dat Germany een land was
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ja, een meisje van 14 heeft vast wel de discipline om dat te doen
Ja een middagje of een weekje. Niet 2 jaar lang als je op je bootje ergens in je uppie in een oceaan dobbert.quote:
Nou, sorry hoorquote:
herinner me er even aan dat ik je op valentijsdag een Justin Bieber dvd stuur?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Er komt volgend jaar idd wel een film over zijn leven (hij is 16) uit... Op valentijnsdag
DEAL!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
herinner me er even aan dat ik je op valentijsdag een Justin Bieber dvd stuur?![]()
Dat ook nog ja. Vaart er een tweede boot achter met de volgende producten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Terwijl je in de puberteit zit/komt?
je vergeet wel dat er een webcam bij is, en Reinout "challenges" voor haar gaat verzinnen, iedere keer als ze haar huiswerk niet op tijd of niet goed heeft gemaakt slaan ze d'r boot lekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een middagje of een weekje. Niet 2 jaar lang als je op je bootje ergens in je uppie in een oceaan dobbert.
Dat eerste zal ze niet nodig hebben in haar eentje lijkt mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Vaart er een tweede boot achter met de volgende producten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Vaart er een tweede boot achter met de volgende producten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet Saleem nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat eerste zal ze niet nodig hebben in haar eentje lijkt me![]()
Maar idd, je zal daar (voor het eerst misschien zelfs!) ongesteld worden...
die zijn voor de piratenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat eerste zal ze niet nodig hebben in haar eentje lijkt me![]()
Maar idd, je zal daar (voor het eerst misschien zelfs!) ongesteld worden...
Maar ze komt toch helemaal niet langs de Rode Zeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die zijn voor de piraten
en "de rode zee bevaren" is nooit grappig
Ja, maar die gaat toch geen condooms gebruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet Saleem nietDie jongen wil ook wat, als je al maanden met 10 andere negerts op een boot zit.
En misschien neemt ze 1 doosje OB mee en wast ze ze uit in het water?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat toch geen condooms gebruikenDan ben je geen eckte man he
![]()
Waar is Cat als je een preek over veilig vrijen nodig hebtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat toch geen condooms gebruikenDan ben je geen eckte man he
![]()
Oh, en uitwassen in zeewaterlekker zout
![]()
Product 1 is niet alleen om zwangerschap te voorkomen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Of misschien slikt ze de pil gewoon 2 jaar door. Zou logistiek gezien beter zijn. Dan zijn product 1 en 2 overbodig, en het is ook wat compacter dan een doos OB
Hey, IK zeg niet dat je dan geen eckte man bent, maar ik zie hem er voor aan dat te denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is Cat als je een preek over veilig vrijen nodig hebt
wel als ze ongesteld raakt voor de eerste keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze komt toch helemaal niet langs de Rode Zee
maar een condoom is extra veilig, straks krijgt ze zee-aidsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Of misschien slikt ze de pil gewoon 2 jaar door. Zou logistiek gezien beter zijn. Dan zijn product 1 en 2 overbodig, en het is ook wat compacter dan een doos OB
Niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Product 1 is niet alleen om zwangerschap te voorkomen he![]()
Jij kent Saleem?quote:Hey, IK zeg niet dat je dan geen eckte man bent, maar ik zie hem er voor aan dat te denken
NEWSFLASH: Je verliest niet een hele zee hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel als ze ongesteld raakt voor de eerste keer
Das toch niet best als dat pas op je 14 - 16e gebeurt ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel als ze ongesteld raakt voor de eerste keer
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
En omdat Cat er nu toch niet is durf ik wel te zeggen dat zonder condoom gewoon lekkerder is![]()
* mompelt iets over een verboden paint-onderwerp *quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?Had je dat niet 10 jaar eerder kunnen zeggen
Niet persoonlijk, alleen via de mailquote:Jij kent Saleem?
ik geloof dat dat op je 14e nog best het geval kan zijn, ik ken meisjes die inderdaad pas na hun 14e ongesteld werdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet best als dat pas op je 14 - 16e gebeurt ?![]()
Boooh en ze moet wel BH'tjes in alle mogelijke maten meenemen
Die kan ze toch ook uitwassen? Gewoon van elke maat 1 meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet best als dat pas op je 14 - 16e gebeurt ?![]()
Boooh en ze moet wel BH'tjes in alle mogelijke maten meenemen
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat dat op je 14e nog best het geval kan zijn, ik ken meisjes die inderdaad pas na hun 14e ongesteld werden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Ik ken ze ongetwijfeld ook, maar ik weet echt niet wie wanneer voor het eerst ongesteld werd hoor
![]()
Hoe gaat dat dan?
-Hoi ik ben Zwabber
Hoi ik ben Bep
-Lekker weertje hé
Nou zeker
-Zeg Bep... op welke leeftijd bloedde jij voor het eerst uit je vaaaaaaaaaaaaaaaagina
Even zoeken hoor, ik heb de tampon nog bewaard en de datum er op geschreven met permanent marker
JIJ begint met plaatjes van OB hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog eten, ik denk dat ik maar even wacht
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ begint met plaatjes van OB hoor
Wat ga je eten?
Pasta met rode saus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |