quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een dinerbon, een douchespulset van de buurvrouw, bloemen, kaartjes, en een dagje weg naar keuze met mn moeder
En taart, ja!!!!!
Oh dat wil ik dan ook wel, alleen heeft het niks met leeftijd te maken, digi's kunnen je nu eenmaal breken als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb tot nu toe maar een beetje geprutst hoor. Maar er zit ook een 'beautyshot' op en daarvan kan je ook nog de mate van automatisch retoucheren instellen. Altijd handig, zo bij 37+!
Ik heb vanmiddag ook taart gegeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een dinerbon, een douchespulset van de buurvrouw, bloemen, kaartjes, en een dagje weg naar keuze met mn moeder
En taart, ja!!!!!
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehehehe, 37+ 1 dag...
Ik ben 9 jaar min een dag jonger dan jij
Nou he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan ook wel, alleen heeft het niks met leeftijd te maken, digi's kunnen je nu eenmaal breken als je het mij vraagtSommige shots
Hoi Greys.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
Hoi JJH!
[..]
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoor![]()
[..]
Nou he?
En daar helpt zelfs standje max van het autoretoucheren niet tegen, heb ik net ondervonden met uitproberen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
Hoi JJH!
Jaaaaaa, wrijf het er maar in hoor![]()
zie ik er zo oud uit dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi Greys.
En ik zou helemaal niet zeggen dat je 9 jaar ouder bent dan Tombo hoor!
Ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Tombolaaaaa, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hey fietsertquote:
Maat 47, die blijven het wel doen. Uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met de voeten?
Kan je de horlepiep alweer dansen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Tombolaaaaa, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar als we er alletwee 9 jaar jonger uitzien dan ziet ze er toch evengoed 9 jaar ouder uit dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
*Zag deze reactie aankomen*
Nee Greys 9 jaar jonger. En jij ook hoor.
Oh jee, duo krank en co momenteel dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
Vrouw aan de antibiotica, het gaat goed in huize Pheno
Nu moet je het niet zo ingewikkeld maken Tombo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar als we er alletwee 9 jaar jonger uitzien dan ziet ze er toch evengoed 9 jaar ouder uit dan ik
Hoezo, ben je te oud voor die logica?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu moet je het niet zo ingewikkeld maken Tombo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, ben je te oud voor die logica?
Ik ben er bang voor jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik het snap als je er een paint bij maakt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |