Wil je nou dat ik je bedank voor het teruggeven(!) van het goede bedrag? Wil je er nog een schouderklopje bij ook?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Swiffer het volgende:
[..]
eerm eigelijk ben je dat wel, maar mensen snappen blijkbaar de grens niet tussen bediende en bediende..
Wat ik overigens ook stom vind is dat sommige mensen niet eens dankjewel kunnen zeggen bij ontvangen van wisselgeld.. Zo van je verdient al geld aan me en dan moet ik je nog bedanken. een stukje serviceverlening waar je voor bedankt vinden ze schijnbaar raar.
Het teruggeven van mijn eigen geld is een dient?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef Swiffer het volgende:
???? er word een dienst verleend naar jou als klant, en daar bedank je voor, is dat raar?
Nee dan kunnen ze gewoon niet rekenen of ze hebben 't al bijna bij elkaar gezocht danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar soms vraag ik wil je er 5 cent bij omdat ze 4.95 moet teruggeven ofzo en dan zegt ze nee laat maar ik heb het al ingetoetst
Nee, ze delen ook geen boetes uit bij verkoop van alcohol aan minderjarigen enzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Logisch, je bent de politie toch niet, gestapocassiere
het is dan toch makkelijker om het terug te gooien een een briefje van 5 te pakken ??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:51 schreef Fingon het volgende:
[..]
Nee dan kunnen ze gewoon niet rekenen of ze hebben 't al bijna bij elkaar gezocht dan
Zie regelmatig meisjes van 16 het vragen aan volwassen mannen, cmon zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ze delen ook geen boetes uit bij verkoop van alcohol aan minderjarigen enzo.
Aan die verdeler, of het beurtbalkje, erger ik me ook kapot maar dan omdat zoveel mensen dat ding niet neerleggen en dus of van de cassière of van de persoon achter hen verwachten dat zij dat doen. Wat is dat voor lame gedrag? Je legt je boodschappen op de band, en als het klaar is plakje een balkje erachter. Klaar!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ha ha dat had ik ook eens. Alleen wierk ik in een bejaardentehuis. Lag dan naast de steradent en die batterijtjes voor gehoorapparaten.
Oh ja en kassieres die die verdeler na de kassa niet gebruiken waardoor jouw aankopen gemixt zijn met die van je voorganger
Dan ga je toch gewoon in een andere winkel inkopen doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef fs180 het volgende:
Zit er meer mee in mijn maag dat mensen het gewoon compleet normaal vinden, om overal papieren voor te moeten hebben en deze bij je te moeten dragen, ter aller tijden
En daar help jij, als kassamiep aan mij, hoe vaker je de vraag stelt hoe normaler mensen het vinden om zomaar aan wildvreemde hun priveinfo te overhandigen. Straks moet iedereen onder 40 zijn vingerafdruk (om te vergelijken met een databank van schuld, alcohol verleden, psychische aandoeningen en een ademanalyse).
nou goedkoop ben je wel anders had AH je wel 300 euro per uur betaaltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik werk als caissière bij de Albert Heijn, heel vaak zitten sommige klanten me aan te kijken alsof ik dom ben,als ze vragen of ze er 5 cent bij moeten doen en ik zeg Oke Goed kijken ze zo verbaasd alsof ze het knap vinden dat ik dan weet hoeveel geld ik ze terug moet geven.
Als iemand 8 euro 5 moet betalen en hij geeft een tientje weet ik heus wel dat ie 1,95 terug moet krijgen en dat het makkelijk is als hij er 5 cent bij geeft zodat ik hem 2 euro terug moet geven of 3 euro 5 is helemaal makkelijk dan kun je een briefje van 5 terug geven.![]()
Of ben ik nou zo'n simpele ziel ?![]()
En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen, ik ben toch zeker je bediende niet?![]()
Ja klant is koning ja maar ze hoeven zich niet zo belachelijk te gedragen.
kom op zeg!![]()
en nog maar niet te spreken over die jongens die denken dat ze leuk zijn door te vragen Hoe heet de ander. of als je vraagt wilt u de bon erbij ze zeggen alleen als je telefoonnummer erop staat.
Pardon? ik ben toch zeker geen goedkope hoer ofzo?
Ik pak juist een balkje als ik aansluit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aan die verdeler, of het beurtbalkje, erger ik me ook kapot maar dan omdat zoveel mensen dat ding niet neerleggen en dus of van de cassière of van de persoon achter hen verwachten dat zij dat doen. Wat is dat voor lame gedrag? Je legt je boodschappen op de band, en als het klaar is plakje een balkje erachter. Klaar!
Basis supermarktetiquete..
Wat is dat nou voor incompetente reactie, jij denkt dat het anders zit? Nou zo zit het niet, jammer dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon in een andere winkel inkopen doen?
Loop niet zo te huilen, man. Die winkel hanteert een regel en de kassamedewerker voert de regel uit. En je opmerking over het niet krijgen van een boete slaat natuurlijk ook kant noch wal, als de werkgever een boete krijgt omdat Kimberley alcohol heeft verkocht aan een dertienjarige krijgt Kimberley geen boete, nee, maar wel de zak (en niet over het hoofd).
Kortom, ga heen en zeur niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |