abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:51:33 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_85517750
Das ook weer zo, niet alle cassieres weten wat klantvriendelijkheid is :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:58:20 #177
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85518005
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Swiffer het volgende:

[..]

eerm eigelijk ben je dat wel, maar mensen snappen blijkbaar de grens niet tussen bediende en bediende..

Wat ik overigens ook stom vind is dat sommige mensen niet eens dankjewel kunnen zeggen bij ontvangen van wisselgeld.. Zo van je verdient al geld aan me en dan moet ik je nog bedanken. een stukje serviceverlening waar je voor bedankt vinden ze schijnbaar raar.
Wil je nou dat ik je bedank voor het teruggeven(!) van het goede bedrag? Wil je er nog een schouderklopje bij ook?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:00:17 #178
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_85518089
???? er word een dienst verleend naar jou als klant, en daar bedank je voor, is dat raar?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:46:27 #179
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85526842
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef Swiffer het volgende:
???? er word een dienst verleend naar jou als klant, en daar bedank je voor, is dat raar?
Het teruggeven van mijn eigen geld is een dient? :? :')
pi_85527715
Ik heb niet alle reacties doorgelezen, maar een ding moet me als vaste supermarktklant wel van het hart. Het gaat er niet om of een meisje er knap uitziet, het gaat erom dat ze vriendelijk is en kan rekenenen. Er zijn supermarkten die dat niet snappen (C1000) en er zijn supermarkten die het wel snappen (AH). Zeker die op het Hugo de Grootplein (Amsterdam) is een aanrader. Iedereen is er harstikke aardig, de meisjes zijn bijna op het flirtige manier lief en ik kom er dan ook erg graag. En ik ben een normale klant, dus ik doe gewoon mijn boodschappen op de band, en probeer altijd mee te denken met het meisje voor wat handig is qua wisselgeld.
pi_85542072
maar soms vraag ik wil je er 5 cent bij omdat ze 4.95 moet teruggeven ofzo en dan zegt ze nee laat maar ik heb het al ingetoetst :+
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_85544795
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar soms vraag ik wil je er 5 cent bij omdat ze 4.95 moet teruggeven ofzo en dan zegt ze nee laat maar ik heb het al ingetoetst :+
Nee dan kunnen ze gewoon niet rekenen of ze hebben 't al bijna bij elkaar gezocht dan :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_85547802
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:05 schreef fs180 het volgende:

[..]

Logisch, je bent de politie toch niet, gestapocassiere :')
Nee, ze delen ook geen boetes uit bij verkoop van alcohol aan minderjarigen enzo.
pi_85643455
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:51 schreef Fingon het volgende:

[..]

Nee dan kunnen ze gewoon niet rekenen of ze hebben 't al bijna bij elkaar gezocht dan :P
het is dan toch makkelijker om het terug te gooien een een briefje van 5 te pakken ??
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:31:20 #185
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85644184
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nee, ze delen ook geen boetes uit bij verkoop van alcohol aan minderjarigen enzo.
Zie regelmatig meisjes van 16 het vragen aan volwassen mannen, cmon zeg :') :N
pi_85644322
ja dat is wel raar :+

vaak zie je wel of ze 15 zijn of 40?

Maar het feit blijft als ze er jonger uitzien dan 20 d.w.z geen mannen van 40 met baard en al dan moet je het gewoon vragen, als er politie buiten staat of een controleur dan krijg je een boete als ze zeggen dat je het niet gevraagd heb dacht ik.

en alsnog als je al 16 bent kan je je legitimatie toch wel gewoon geven? je hebt niks te verbergen lijkt me...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:01:50 #187
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85645472
Jij kunt zelf nooit een boete krijgen, is niet mogelijk. Die hele 20 regel is bullshit, als je 18 bent (of 16) mag je de drank gewoon kopen. Klaar. Het maakt niet uit of iemand van 19 een biertje koopt of van 16, zolang je duidelijk ziet dat de koper geen 16 is vraag je het. Anders ben je alleen maar onnodig bezig, en dat wekt niet alleen irritatie op bij de koper maar ook bij andere wachtende klanten.

Oh, en ja ik heb zeker iets te verbergen. Alles wat ik jou niet vertel, heb ik te verbergen, daarom bestonden er dingen zoals privacy, om zaken weg te houden van mensen die daar neits mee te maken hebben. En als ik mijn id nou niet meeneem naar de winkel, dat is mijn goed recht, alsof ik dan opeens het recht tot aankopen verlies :N
pi_85646114
ik vraag het ook niet altijd alleen als het van die kinderachtige kleuters zijn :+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:27:08 #189
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85646604
Zit er meer mee in mijn maag dat mensen het gewoon compleet normaal vinden, om overal papieren voor te moeten hebben en deze bij je te moeten dragen, ter aller tijden :N
En daar help jij, als kassamiep aan mij, hoe vaker je de vraag stelt hoe normaler mensen het vinden om zomaar aan wildvreemde hun priveinfo te overhandigen. Straks moet iedereen onder 40 zijn vingerafdruk (om te vergelijken met een databank van schuld, alcohol verleden, psychische aandoeningen en een ademanalyse). :')
pi_85686129
tja dat is niet mijn schuld je kijkt meestal alleen naar het geboortejaar en niet waar diegene woont of hoe iemand van zn achternaam heet...
ik vind dat zelf ook vrij irritant, maar als ik denk nou die is echt geen 16 en ik vraag erom en hij geeft het en hij is geen 16 heeft ie pech maar ik ga niet zijn id een half uur bekijken voordat ik eruit ben ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:36:19 #191
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_85686599
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ha ha dat had ik ook eens. Alleen wierk ik in een bejaardentehuis. Lag dan naast de steradent en die batterijtjes voor gehoorapparaten.

Oh ja en kassieres die die verdeler na de kassa niet gebruiken waardoor jouw aankopen gemixt zijn met die van je voorganger :')
Aan die verdeler, of het beurtbalkje, erger ik me ook kapot maar dan omdat zoveel mensen dat ding niet neerleggen en dus of van de cassière of van de persoon achter hen verwachten dat zij dat doen. Wat is dat voor lame gedrag? Je legt je boodschappen op de band, en als het klaar is plakje een balkje erachter. Klaar!

Basis supermarktetiquete..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:37:57 #192
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85686660
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef fs180 het volgende:
Zit er meer mee in mijn maag dat mensen het gewoon compleet normaal vinden, om overal papieren voor te moeten hebben en deze bij je te moeten dragen, ter aller tijden :N
En daar help jij, als kassamiep aan mij, hoe vaker je de vraag stelt hoe normaler mensen het vinden om zomaar aan wildvreemde hun priveinfo te overhandigen. Straks moet iedereen onder 40 zijn vingerafdruk (om te vergelijken met een databank van schuld, alcohol verleden, psychische aandoeningen en een ademanalyse). :')
Dan ga je toch gewoon in een andere winkel inkopen doen?
Loop niet zo te huilen, man. Die winkel hanteert een regel en de kassamedewerker voert de regel uit. En je opmerking over het niet krijgen van een boete slaat natuurlijk ook kant noch wal, als de werkgever een boete krijgt omdat Kimberley alcohol heeft verkocht aan een dertienjarige krijgt Kimberley geen boete, nee, maar wel de zak (en niet over het hoofd).

Kortom, ga heen en zeur niet.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85686838
inderdaad, en als mensen het niet willen laten zien terwijl ze er jonger uitzien dan 16 dan krijgen ze het gewoon niet mee punt, en vaak zie je heus wel het verschil tussen 15 en 40 :+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:48:04 #194
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85687091
Behalve als de caissiere zo'n puisterig vijftienjarig jochie is. Dan kunnen meisjes natuurlijk ongestoord alcohol kopen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85687111
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik werk als caissière bij de Albert Heijn, heel vaak zitten sommige klanten me aan te kijken alsof ik dom ben,als ze vragen of ze er 5 cent bij moeten doen en ik zeg Oke Goed kijken ze zo verbaasd alsof ze het knap vinden dat ik dan weet hoeveel geld ik ze terug moet geven.

Als iemand 8 euro 5 moet betalen en hij geeft een tientje weet ik heus wel dat ie 1,95 terug moet krijgen en dat het makkelijk is als hij er 5 cent bij geeft zodat ik hem 2 euro terug moet geven of 3 euro 5 is helemaal makkelijk dan kun je een briefje van 5 terug geven. 8)7

Of ben ik nou zo'n simpele ziel ? -O-

En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen, ik ben toch zeker je bediende niet? :{w
Ja klant is koning ja maar ze hoeven zich niet zo belachelijk te gedragen.
kom op zeg! ~O>

en nog maar niet te spreken over die jongens die denken dat ze leuk zijn door te vragen Hoe heet de ander. of als je vraagt wilt u de bon erbij ze zeggen alleen als je telefoonnummer erop staat.
Pardon? ik ben toch zeker geen goedkope hoer ofzo? 8)7
nou goedkoop ben je wel anders had AH je wel 300 euro per uur betaalt })
maar alle gekheid op een stok: nee je hoeft niet alles te pikken maar kijk iedereen met een guitige blik aan zodat ze nooit kunnen zeggen dat sjacherijnig oid bent en denk erbij: F U all! })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85687196
dankjewel voor de tip :P
ik zal het eens proberen zometeen, ik werk gelukkig vooral s'avonds en dan komen de meeste leuke mensen :9
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:53:37 #197
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85687334
Ah, goed idee, ik ga zometeen eens lekker chagrijnig langs de kassa van AH.
pi_85687466
ja moet je doen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:17:30 #199
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85688388
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Aan die verdeler, of het beurtbalkje, erger ik me ook kapot maar dan omdat zoveel mensen dat ding niet neerleggen en dus of van de cassière of van de persoon achter hen verwachten dat zij dat doen. Wat is dat voor lame gedrag? Je legt je boodschappen op de band, en als het klaar is plakje een balkje erachter. Klaar!

Basis supermarktetiquete..
Ik pak juist een balkje als ik aansluit. :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:18:42 #200
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85688432
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon in een andere winkel inkopen doen?
Loop niet zo te huilen, man. Die winkel hanteert een regel en de kassamedewerker voert de regel uit. En je opmerking over het niet krijgen van een boete slaat natuurlijk ook kant noch wal, als de werkgever een boete krijgt omdat Kimberley alcohol heeft verkocht aan een dertienjarige krijgt Kimberley geen boete, nee, maar wel de zak (en niet over het hoofd).

Kortom, ga heen en zeur niet.
Wat is dat nou voor incompetente reactie, jij denkt dat het anders zit? Nou zo zit het niet, jammer dan.
Gaat heen en sla een boek open ofzo :') :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')