Uhuh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan mogen de winkels wel flink gaan uitbreiden
In DE heb je ook kleine supermarkten in dorpjes en steden maar niet van die joekels zoals buiten de stad. Geen punt dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Balgehakt het volgende:
Ik vind de supermarkten in Nederland over het algemeen juist erg goed, voornamelijk vanwege de locaties. In Duitsland heb je wel grotere supermarkten maar daarvan zit het merendeel een paar kilometer buiten de stad of op een industrieterrein. Niet erg handig wanneer je geen auto tot je beschikking hebt. In Nederland heb je daarentegen supermarkten van een redelijk formaat midden in het centrum. (Voorbeeld: AH achter de Dam)
Hoezo mensonterend? Het is niet probleemloos maar ik snap wel waarom het is ingevoerd; je hebt nu 1 caissière op 5 zelfscankassa's met 10 boodschappenbanden erachter; loopt een stuk sneller door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Het zelfscansysteem dat jij hier beschrijft is ook een mensonterende machine. Dat heb ik ergens in een of ander karpatendorp een keer gebruikt en daarna nooit meer. Als ik zoiets tegenkom ga ik wel gewoon naar de kassa.
Het systeem dat AH hanteert met de handscanners is prima.
Omdat je daarmee het scannen nog altijd centraliseert. Het mooie van de handscanner is dat het scannen gedecentraliseerd plaatsvindt waardoor geen rijen nodig zijn bij het afrekenpunt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoezo mensonterend? Het is niet probleemloos maar ik snap wel waarom het is ingevoerd; je hebt nu 1 caissière op 5 zelfscankassa's met 10 boodschappenbanden erachter; loopt een stuk sneller door.
Of mensen die het door hun kinderen laten doen terwijl er een rij door heel de winkel staat...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
tenzij je hele slome mensen hebt die een boodschapje per 5 minuten uit hun wagentje pakken...
Kun je dan niet reageren als:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef G.R.S. het volgende:
'Wilt u het bonnetje meneer'?
'Nee bedankt, ik krijg het toch niet terug van de belasting' *klant lacht om zijn originele grap*
![]()
![]()
Bij de ah hier wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb een PIN kassa zit geen geld in
Logisch, je bent de politie toch niet, gestapocassierequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja je kan andere mensen niet veranderen, natuurlijk niet.
Maar toen ik dit topic opende had ik echt een rot-dag en dus de behoefte om even lekker te klagen,
normaal ben ik wel wat positiever en kan ik gewoon denken schijt ik zie je maar 1x en daarna niet meer.
maar gister kon dat even niet![]()
daarbij reageren sommige mensen gewoon onbeschoft als je heel normaal vraagt om legitimatie, als je 16 bent heb je niks te verbergen lijkt meen dan maken ze er een heel probleem van en gaan de klanten erachter zeuren waarom het zo lang duurt om 9 uur s'avonds, dan krijg je wel een aardig pesthumeur
Dat ik een stukkie verder moet lopen, geen enkel probleem mee. Wel met een cassiere die dat ding zo hard naar de andere kant zwiept dat mn chips en koekjes gewoon verkruimelen, en mn brood een grote klont wordt.. Erg fijn!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel klanten er pissig worden als de cassière dat ding wel gebruikt omdat ze dan hélemáál naar de andere kant van de band moeten lopen om in te pakken. Of ze begrijpen niet eens dat ze om moeten lopen en gaan dan lopen met veel rekken en strekken vanaf de verkeerde kant staan inpakken.
En dan nog even goed hoorbaar - waarschijnlijk in de hoop dat het kassameisje misschien nog wat van hun wijsheid meekrijgt - tegen hun gezelschap te zeggen "Dat ze dat nu niet snappen, hé ? Dat je er zo niet bij kunt ! "
Ik heb bij Xenos gewerkt en daar mochten de klanten wel hun mandje met spullen op de toonbank zetten en dan haalde ik het eruit en deed het ook weer terug in het mandje zodat ze zelf bij de inpaktafels alles konden inpakken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen, ik ben toch zeker je bediende niet?![]()
eerm eigelijk ben je dat wel, maar mensen snappen blijkbaar de grens niet tussen bediende en bediende..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
I
En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen, ik ben toch zeker je bediende niet?![]()
>
volgens mij bedank ik alleen als ze "asjeblieft" zegt. Blijft ze stil dan hou ik vaak m'n mond ook dichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Swiffer het volgende:
[..]
eerm eigelijk ben je dat wel, maar mensen snappen blijkbaar de grens niet tussen bediende en bediende..
Wat ik overigens ook stom vind is dat sommige mensen niet eens dankjewel kunnen zeggen bij ontvangen van wisselgeld.. Zo van je verdient al geld aan me en dan moet ik je nog bedanken. een stukje serviceverlening waar je voor bedankt vinden ze schijnbaar raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |