You lucky woman!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
Onder het motto: hoe meer afbeeldingen hoe beter. Na veel zeuren dan toch de kont van mijn vriend.Niet van bar goede kwaliteit, maar de contouren zijn zichtbaar.
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
Onder het motto: hoe meer afbeeldingen hoe beter. Na veel zeuren dan toch de kont van mijn vriend.Niet van bar goede kwaliteit, maar de contouren zijn zichtbaar.
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
ziet er goed uit!!! bedankt dat je ons mee laat genieten!! enne... bijna jaloers joh!!!!!!
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
ik neem aan dat die jongen niet van de mannen is. hij is immers ''haar'' vriendjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?Haha, enne, als hij zijn piemel wil laten zien, Dan kan dat HIER ook!!!
Er bestaat ook nog zoiets als "bi"quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik neem aan dat die jongen niet van de mannen is. hij is immers ''haar'' vriendje
ja oke, maar dan nog, niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als "bi"
Als je sommige mensen mag geloven is iedereen biquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja oke, maar dan nog, niet waarschijnlijk.
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?Haha, enne, als hij zijn piemel wil laten zien, Dan kan dat HIER ook!!!
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.Hoewel; ik wil best delen als ik mag kijken.
Maar ik vrees dat dat niks gaat worden, hij is zo hetro als wat. Ik zal het doorgeven though.
Goed zo meis!!! Gewoon opkomen voor je vriend, zo hoort dat!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.Hoewel; ik wil best delen als ik mag kijken.
Maar ik vrees dat dat niks gaat worden, hij is zo hetro als wat. Ik zal het doorgeven though.
Ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:06 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?
Wat lief, dankjewel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:17 schreef OpenMind88 het volgende:
Goed zo meis!!! Gewoon opkomen voor je vriend, zo hoort dat!!![]()
Laat ze maar lullen, hij ziet er stik goed uit en jullie zijn zo te horen helemaal blij met elkaar, dusss![]()
![]()
Geniet ervan!!! (in alle opzichten)
Vraag anders FokR, die heeft zelf zijn foto gepost. Nadat ik mijn tanden daar in hebt gezet, kan jij met hem spelen, ok?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?
Welke foto is van hem dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:42 schreef Heberg het volgende:
[..]
Vraag anders FokR, die heeft zelf zijn foto gepost. Nadat ik mijn tanden daar in hebt gezet, kan jij met hem spelen, ok?
Je kunt beter vragen welke NIETquote:
Hierboven 22.47 uurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik kan anders geen foto van user FokR vinden hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |