Wat een homo;s zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ieder z'n ding natuurlijk, maar ik zou nog liever sterven als maagd dan dat ik daar mee zou gaan! ik houd alleen van blanke mannen met lichte ogen
[ afbeelding ]
donkere ogen zijn zo saai, maar ogen zoals die van deze man fascineren me gewoon. daar kan ik gewoon naar blijven staren, zo mooi vind ik ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en spieren maken mannen tot echte mannen
Je bent een bitch of niet, toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo hee. Niet zo bitchen onderling. Ieder zijn ding toch? Al was de opmerking van Thunder behoorlijk.. apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, dit zijn geen billen maar.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent een bitch of niet, toch?
Zit net op jou te wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]wat jij wil schatje. Post eens wat pics.
verwend? omdat ik zeg dat ik niet van tintjes houdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe.... dude chill. Pas op, anders krijg je van mij de [ afbeelding ]
Dat je geen negers hoeft, dat snap ik, maar dat was de vraag niet. De negers moeten jou misschien ook niet, who knows en who cares. Je deed nou eenmaal een beetje mieterig, zo verwend, vandaar. Maar je hebt dezetoch wel gezien?!
Waarom ben je meteen in je wiek geschoten?
'grenade' moest ik even opzoeken, maar ik moet je teleurstellen, ...........en verder, ik stel WEL eisen, maar ze zijn niet zo voor dehand liggend .
Ik ben niet kansloos, soms ben ik wel een snol maar dat ben ik alleen in bed, en dat maken er meer zeer weinig mee, en dat zijn alleen echte kerels.
P.s. Ga ergens erover praten.
het is er maar een, en volgens mij is het niet eens een homo. hoe dan ook zou jij hem waarschijnlijk toch niet je nest in krijgenquote:
*Zucht* Het ging er in principe niet eens om dat zijn billen bruin waren, voor hetzelfde geld waren ze groen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:21 schreef A-noniem het volgende:
[..]
verwend? omdat ik zeg dat ik niet van tintjes houd
tegen jou kan ik dan ook zeggen ''die mannen willen jou waarschijnlijk ook niet''. alsof het mij ook maar een reet interesseert of zij mij willen of niet. al die hetero's die ik lekker vind willen me ook niet, maar dat veranderd mijn mening echt niet over hun.
en als iemand het niet moet hebben over kapsones ben jij het wel. het ego druipt er vanaf, en het is duidelijk te horen dat je jezelf helemaal geweldig vind. dat jij mij minderwaardig vind doet me niet slechter slapen. ik ga me niet druk maken om mensen zoals jij, dus lul wat je wilt
ps: een landmine is ook niks positiefs![]()
ps: ik weet niet wat jij metbedoeld.
Maakt me niet uit, ik ken veel leukere, lekkere, waar ik niet over uitgeproken raak, en die kan ik in ieder geval krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
het is er maar een, en volgens mij is het niet eens een homo. hoe dan ook zou jij hem waarschijnlijk toch niet je nest in krijgen
Ik zie dit nu pas, en heb al gepost. Hoop dat het net nog mag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we de hele hetero vs homo discussie ergens anders voeren?
En ogen zijn leuk, maar niet voor dit topic.
dit zijn dus geen kontjes hè!! en hij is nog lelijk ook!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ieder z'n ding natuurlijk, maar ik zou nog liever sterven als maagd dan dat ik daar mee zou gaan! ik houd alleen van blanke mannen met lichte ogen
[ afbeelding ]
donkere ogen zijn zo saai, maar ogen zoals die van deze man fascineren me gewoon. daar kan ik gewoon naar blijven staren, zo mooi vind ik ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Die arme jongen trekt die deur open, blijkt er gewoon een MUUR achter te zitten!![]()
En van pure schrik zakt zijn broek nog af ook
hij's in elk geval mooier dan die lelijke negers.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
dit zijn dus geen kontjes hè!! en hij is nog lelijk ook!!!!!!
Blotebillengezicht?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
dit zijn dus geen kontjes hè!! en hij is nog lelijk ook!!!!!!
zeggen ze dat normaal niet over mannen die een babyface hebben?quote:
Weet ik, vond het gewoon een leuk grapje in dit topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef A-noniem het volgende:
[..]
zeggen ze dat normaal niet over mannen die een babyface hebben?
lelijk kun je hem vinden, maar een babyface ziet er toch echt anders uit.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, vond het gewoon een leuk grapje in dit topic
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef A-noniem het volgende:
[..]
hij's in elk geval mooier dan die lelijke negers.
Omg die ogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef A-noniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldige opmerking... gelukkig kijken jullie noooooit naar uiterlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit niet kunnen. Een beetje ons mannen als keurvlees neerzetten.
You lucky woman!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
Onder het motto: hoe meer afbeeldingen hoe beter. Na veel zeuren dan toch de kont van mijn vriend.Niet van bar goede kwaliteit, maar de contouren zijn zichtbaar.
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
Onder het motto: hoe meer afbeeldingen hoe beter. Na veel zeuren dan toch de kont van mijn vriend.Niet van bar goede kwaliteit, maar de contouren zijn zichtbaar.
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
ziet er goed uit!!! bedankt dat je ons mee laat genieten!! enne... bijna jaloers joh!!!!!!
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Redisformurder het volgende:
![]()
Zo hard als staal.
![]()
[ link | afbeelding ]
ik neem aan dat die jongen niet van de mannen is. hij is immers ''haar'' vriendjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?Haha, enne, als hij zijn piemel wil laten zien, Dan kan dat HIER ook!!!
Er bestaat ook nog zoiets als "bi"quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik neem aan dat die jongen niet van de mannen is. hij is immers ''haar'' vriendje
ja oke, maar dan nog, niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als "bi"
Als je sommige mensen mag geloven is iedereen biquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja oke, maar dan nog, niet waarschijnlijk.
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik wil die heerlijke blote billen van hem kussen, likken, strelen. Kan je hem een avondje aan mij uitlenen?Haha, enne, als hij zijn piemel wil laten zien, Dan kan dat HIER ook!!!
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.Hoewel; ik wil best delen als ik mag kijken.
Maar ik vrees dat dat niks gaat worden, hij is zo hetro als wat. Ik zal het doorgeven though.
Goed zo meis!!! Gewoon opkomen voor je vriend, zo hoort dat!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Als je wil dat je ogen uitgekrabt worden, mijn nagels zijn net bijgeknipt en goed scherp.Hoewel; ik wil best delen als ik mag kijken.
Maar ik vrees dat dat niks gaat worden, hij is zo hetro als wat. Ik zal het doorgeven though.
Ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:06 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?
Wat lief, dankjewel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:17 schreef OpenMind88 het volgende:
Goed zo meis!!! Gewoon opkomen voor je vriend, zo hoort dat!!![]()
Laat ze maar lullen, hij ziet er stik goed uit en jullie zijn zo te horen helemaal blij met elkaar, dusss![]()
![]()
Geniet ervan!!! (in alle opzichten)
Vraag anders FokR, die heeft zelf zijn foto gepost. Nadat ik mijn tanden daar in hebt gezet, kan jij met hem spelen, ok?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Haha oke, ach, fantaseren mag altijd, toch?
Welke foto is van hem dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:42 schreef Heberg het volgende:
[..]
Vraag anders FokR, die heeft zelf zijn foto gepost. Nadat ik mijn tanden daar in hebt gezet, kan jij met hem spelen, ok?
Je kunt beter vragen welke NIETquote:
Hierboven 22.47 uurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik kan anders geen foto van user FokR vinden hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |