Pics van de kont van je vriendje zodat we kunnen oordelen of het terecht is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Boeit ons het nou of mannen hun eigen kont wel of niet mooi vinden en of er steeds over zeuren.
Ja want ik verdien geld bij Calvin Klein.quote:
Vraag het hem zelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pics van de kont van je vriendje zodat we kunnen oordelen of het terecht is.
Hoe is dit bagger? Plaatjes van mannenachtersten posten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef solaire het volgende:
een mod die baggert... waar gaat het heen met deze wereld
Geen bagger, de mannen konden er niet tegen dat er foto's van mannenbillen in dit topic Vrouwen die klagen dat ze een te dikke kont hebben. werden gepost, dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef solaire het volgende:
een mod die baggert... waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb een perfecte kont
Nee, geen pics
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef thefunny het volgende:
Ik moet er steeds aan denken dat daar ELKE dag een dikke vette drol uit komt.
Dus je kijkt ook niet naar mooie vrouwenbillen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef thefunny het volgende:
Ik moet er steeds aan denken dat daar ELKE dag een dikke vette drol uit komt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Die arme jongen trekt die deur open, blijkt er gewoon een MUUR achter te zitten!![]()
En van pure schrik zakt zijn broek nog af ook
En dan laten ze de voorkant zien van die mensenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:21 schreef -XX- het volgende:
De winnaars van een heel tijd geleden, mooiste kont!
[ afbeelding ]
wat heeft deze foto met billen te maken? en wie is deze man dan?quote:
Als je op deze kerel geilt spoor je echt niet, wat een josti.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Die arme jongen trekt die deur open, blijkt er gewoon een MUUR achter te zitten!![]()
En van pure schrik zakt zijn broek nog af ook
jammer van zn balleknijper onderbox...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef A-noniem het volgende:
nog iets dat ik mooi vind aan david gandy; z'n kont![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste vind ik dan net weer iets to mutch,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij zit aan z'n piemel, de ransaap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die middelste vind ik dan net weer iets to mutch,
Soort van skischans.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker stevig juist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die middelste vind ik dan net weer iets to mutch,
Soort van skischans.
vraag ik me toch af waar die foto blijftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:48 schreef Gochme het volgende:
Als ik ze geharst heb maak ik wel een foto.
Bahhhh die eerste! Zo;n mooi haarloos kontje en daaronder gelijk een oerwoud.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat verwacht je danquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:13 schreef Outlined het volgende:
Had effe gewaarschuwd dat er foto's bij zaten
moet je weer even laten weten hoe hetero je bent. waarom kijk je in een topic met het thema mannenbillen dan? jongens als jij zijn zo doorzichtig hèquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:13 schreef Outlined het volgende:
Had effe gewaarschuwd dat er foto's bij zaten
Mannen moeten ook niet naar mannenbillen kijken.......quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef A-noniem het volgende:
[..]
moet je weer even laten weten hoe hetero je bent. waarom kijk je in een topic met het thema mannenbillen dan? jongens als jij zijn zo doorzichtig hè
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mannen moeten ook niet naar mannenbillen kijken.......![]()
Liesje, ik ben al weg.
Ik zal zo een mannenbil posten ter compensatie.
Vind ik ook. Ik hoef er zeker niet tussen te kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:42 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind die blote konten niet echt sexy, vind het veel mooier met een broekje aan.
ik doe het lekker tochquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mannen moeten ook niet naar mannenbillen kijken.......![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zal zo een mannenbil posten ter compensatie.
Kom ze maar harsen!quote:Op maandag 13 september 2010 07:53 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
vraag ik me toch af waar die foto blijft
Van het internet afgeplukt, maar ik vond hem wel leuk, mooie vorm, fris kleurtje, lekker strak, zonder teveel aandacht voor de billen.quote:
Liesje, ik heb fijne stevige en gespierde billen en jij mag erin knijpenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Boeit ons het nou of mannen hun eigen kont wel of niet mooi vinden en of er steeds over zeuren.
Zolang wij maar wat te knijpen hebben.
ja ja ja dat is zooo sexyquote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Redisformurder het volgende:
Mannenbillen!Ietwat getrainde mannen hebben vaak van die 'kuiltjes' in hun billen. Mijn vriend heeft dat ook.
Ik vind dat echt ontzettend aantrekkelijk.
Nou ben ik toch benieuwd, bedoel je die kuiltjes aan de zijkant zeg maar, of die waar je rug overgaat in je billen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Redisformurder het volgende:
Mannenbillen!Ietwat getrainde mannen hebben vaak van die 'kuiltjes' in hun billen. Mijn vriend heeft dat ook.
Ik vind dat echt ontzettend aantrekkelijk.
Ik neem aan die in de zijkant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd, bedoel je die kuiltjes aan de zijkant zeg maar, of die waar je rug overgaat in je billen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef A-noniem het volgende:
maar die kan ook uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik neem aan die boven de billen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik neem aan die in de zijkant.
In ieder geval heb ik die.
Whehehe, jouw avatar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Lenny Kravitz![]()
Ik hou niet van te ronde mannenbillen, vind ik te vrouwelijk.
De kuiltjes aan de zijkant! Dus echt op de rechter en linker bil zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd, bedoel je die kuiltjes aan de zijkant zeg maar, of die waar je rug overgaat in je billen?
Ow, dat noem ik geen kuiltjes, dat noem ik deuken. Maar dat is een ander verhaal, ja, dat hoort bij een man.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
De kuiltjes aan de zijkant! Dus echt op de rechter en linker bil zelf.![]()
Deze vind ik dus niet echt aantrekkelijk, een beetje te weinig kont in verhouding met de voorkant, of ligt dat aan de foto?!quote:
ieuuwww die broek is echt niet leuk!!! leidt veel te veel af van dat kontje, want volgens mij kan die nog best lekker zijn?!?!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |