quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates?
ROM Upgrade for HTC Hero (Belgium)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates?
De support van HTC is veel beter dan samsung dus wat dat betreft zit je fout. Technisch gezien ontlopen ze elkaar niet veel maar is de galaxy idd beter. Ben zelf erg tevreden met de HTC. En je kan gewoon niet zeggen dat de samsung superieur is aan de Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
Iedereen blijft maar zeggen dat de desire even goed is als de galaxy s
Dat is dus NIET zo en ik kan zo een hele waslijst aan benchmarks laten zien die dat bewijzen. Je vergelijkt een c2d toch ook niet met een i7 alleen omdat jij het verschil niet kan zien? Dit roep ik nou al 100x wanneer blijft het is een keer hangen?
Ten tweede je zoiets als custom roms dus who cares echt als het om samsung support gaat en je kunt daarmee exact doen wat je wilt met je samsung s. Dus dat van sense ui of support is geen argument. Er is voldoende support. HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates? En als de telefoon op is omdat de hardware het begeeft na een jaar nou dan kan ik je vertellen dat bijna alle onderdelen die in de htc desire zitten van samsung komen. Zeker het amoled scherm.
Het scherm van de samsung is niet alleen groter maar het is ook van een betere technologie. Galaxy s doet 720p at 30fps terwijl de desire maar 25 fps doet.
De enige reden om een desire te nemen is als je gewoon het design mooi vind maar dan kun je net zo goed een legend of een wildfire nemen voor een fractie van de prijs.
Gast, ben je nu echt zo dom?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
Dat is dus NIET zo en ik kan zo een hele waslijst aan benchmarks laten zien die dat bewijzen. Je vergelijkt een c2d toch ook niet met een i7 alleen omdat jij het verschil niet kan zien? Dit roep ik nou al 100x wanneer blijft het is een keer hangen?
Ten tweede je zoiets als custom roms dus who cares echt als het om samsung support gaat en je kunt daarmee exact doen wat je wilt met je samsung s. Dus dat van sense ui of support is geen argument. Er is voldoende support. HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates? En als de telefoon op is omdat de hardware het begeeft na een jaar nou dan kan ik je vertellen dat bijna alle onderdelen die in de htc desire zitten van samsung komen. Zeker het amoled scherm.
Het scherm van de samsung is niet alleen groter maar het is ook van een betere technologie. Galaxy s doet 720p at 30fps terwijl de desire maar 25 fps doet.
De enige reden om een desire te nemen is als je gewoon het design mooi vind maar dan kun je net zo goed een legend of een wildfire nemen voor een fractie van de prijs.
Jij bent nog dommer dan ik dacht? Je vergelijkt nu de Desire en de Wildfire met elkaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
Daar heb je gelijk in. Een van de eerste dingen die ik deed was launcherpro er op zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef zomer86 het volgende:
[..]
TouchWiz is lomp, lelijk en langzaam en nee dat is geen smaak het ziet er gewoon niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de gein eens even gekeken op XDA, en daar zijn amper roms voor te vinden dus laat me niet lachen iedereen die een Samsung telefoon heeft weet amper wat Android is. Ik zie alleen maar fixes staan, dus dan weet ik al weer genoeg Samsungquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef dieselnoi het volgende:
Ik maak de vergelijking met de wildfire of de legend omdat dat in feite gewoon de vergelijking is met de desire en de galaxy s. Trouwens deze vergelijking is helemaal niet eens zo gek als het lijkt. Ook hier kan ik weer met benchmarks komen en browser speed tests op youtube laten zien dat de legend en de desire helemaal niet zoveel van elkaar verschillen. En dat de legend op bepaalde facetten het ook wint van de desire. Dus zo dom is deze vergelijk niet zo eens.
Ik heb trouwens geen een overtuigend argument gehoord aan de kant van de desire. Als de samsung galaxy s eenmaal android 2.2 krijgt dan heeft hij helemaal geen support nodig. Dit argument werkt sowieso niet omdat er voldoende support is in de custom rom scene.
Ik heb dus geeneen overtuigend argument gehoord en het enige wat aangevoerd kan worden is dat de desire wel een led flash heeft voor de camera en het design. Dat is het enige.
Trouwens de htc hero krijgt geen android 2.2. Als we het over support hebben is dit wel het belangrijkste wat je kunt geven aan hero gebruikers.
Waar baseer je dat precies op? Ik heb nu ong. een weekje de Galaxy S en heb volledige controle over applicaties/services wat aan het draaien zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na een jaar opeens de controle verliest wat ik nu wel heb en het toestel op magische wijze erg traag wordt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Galaxy is Samsung en als je dan toch zo van feiten houdt; Samsung toestellen zijn na een jaar gewoon op. Traag, instabiel, niet-werkende functies, etc. waar een HTC makkelijk jaren mee zal gaan.
[..]
Ik hoop het, hij is nogal grootquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef zomer86 het volgende:
Als je de Samsung langer dan een half jaar gebruikt, dan krimpt die.
Ik heb mijn HTC Touch Diamond nu anderhalf jaar...en hij hapert en stoort behoorlijk vaak, is erg instabiel en de batterijen (ik heb er 3 originele versleten inmiddels) zijn ronduit waardeloos...dus je stelling gaat niet helemaal opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Galaxy is Samsung en als je dan toch zo van feiten houdt; Samsung toestellen zijn na een jaar gewoon op. Traag, instabiel, niet-werkende functies, etc. waar een HTC makkelijk jaren mee zal gaan.
[..]
Windows Mobile -> je post is irrelevant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn HTC Touch Diamond nu anderhalf jaar...en hij hapert en stoort behoorlijk vaak, is erg instabiel en de batterijen (ik heb er 3 originele versleten inmiddels) zijn ronduit waardeloos...dus je stelling gaat niet helemaal op
Dit is dan weer bullshit. De Galaxy S presteert zeker wel beter, maar het verschil in prestaties tussen de Hummingbird en de Snapdragon is verwaarloosbaar klein in vergelijking met het verschil tussen de Desire en de Legend/Wildfire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef dieselnoi het volgende:
Ik maak de vergelijking met de wildfire of de legend omdat dat in feite gewoon de vergelijking is met de desire en de galaxy s. Trouwens deze vergelijking is helemaal niet eens zo gek als het lijkt. Ook hier kan ik weer met benchmarks komen en browser speed tests op youtube laten zien dat de legend en de desire helemaal niet zoveel van elkaar verschillen. En dat de legend op bepaalde facetten het ook wint van de desire. Dus zo dom is deze vergelijk niet zo eens.
Ik heb trouwens geen een overtuigend argument gehoord aan de kant van de desire. Als de samsung galaxy s eenmaal android 2.2 krijgt dan heeft hij helemaal geen support nodig. Dit argument werkt sowieso niet omdat er voldoende support is in de custom rom scene.
Ik heb dus geeneen overtuigend argument gehoord en het enige wat aangevoerd kan worden is dat de desire wel een led flash heeft voor de camera en het design. Dat is het enige.
Trouwens de htc hero krijgt geen android 2.2. Als we het over support hebben is dit wel het belangrijkste wat je kunt geven aan hero gebruikers.
Niks irrelevants aan...er werd gesteld dat EEN HTC jaren stabiel mee kan....en die stelling klopt gewoon niet...;)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Windows Mobile -> je post is irrelevant.
[..]
Klopt, had ik niet over nagedacht. Ik keek puur naar de cijfertjes zeg maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:59 schreef Merkie het volgende:
Je bent wat dingen vergeten.
De Samsung heeft een 4" Super AMOLED-scherm welke een stuk beter is dan de 3,7" AMOLED/SLCD van de Desire (mooier, betere kijkhoek, beter zichtbaar in zonlicht). De Desire heeft een LED-flits, de Samsung heeft dat niet. Daarnaast is het scherm groter. De geluidskwaliteit van de Galaxy S is beter. De Galaxy S speelt native DivX/XviD af. De Galaxy S heeft een HDMI-uitgang. Best belangrijke verschillen aangezien ze elkaar verder weinig ontlopen.
You can go ahead and add two new members to the Snapdragon family as they have started to ship to Android devices. The processors MSM8260 and MSM8660 are both dual-core and have been clocked at 1.2GHz. With an integrated GPS and GPU that supports Open VG 1.1 as well as Open GL ES 2.0, 2D, and 3D acceleration support displays up to 1280×800 pixels and are capable of encoding and decoding 1080p. MSM8260 supports HSPA+ and MSM8660 supports multi-mode HSPA+ and 1xEV-DO Rev. B. Although it is unlikely to see Android devices with these chips before the end of the year, Qualcomm has stated that more multi-core processors are in the works to equip tablets and other high-end devices for next year.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef dieselnoi het volgende:
als je nu de htc desire koopt ben je uber dom. Omdat htc namelijk binnenkort met 1.2 en 1.5 ghz dual core snapdragons komt. En omdat de galaxy s gewoon beter is.
De galaxy S moet je zien als een computer met een LED scherm en een c2d processor. En de desire moet je zien als een pentium3 met een 12" zwart wit crt monitor.
Dan is de keuze toch ook zo gemaakt?
Inderdaad, het betekent echter wel dat er in rap tempo steeds nieuwere smartphones uit worden gebracht met indrukwekkende nieuwe specificaties. De vraag is natuurlijk of de consument wel echt op dual core processor telefoons zit te wachten. Ik heb liever dat er eens een flinke technologische vooruitgang in duurzame en goede accu's komt dan processors van telefoons. Ik ken namelijk op dit moment geen high-end smartphone die bij intensief gebruik het langer uithoudt dan 2 a 3 dagen. Best triest eigenlijk, terwijl je straks met dual core telefoons rond kan lopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De nieuwe generatie HTC phones worden op zijn minst pas in het eerste kwartaal van 2011 verwacht.
Rare logica. Überdom omdat er over minstens 5 maanden een opvolger komt met betere specificaties?
De fotocamera van de SGS zuigt echt hard, daar kun je gewoon geen fatsoenlijke foto mee maken (lukt mij niet iig, als je maar een super klein beetje trilt ziet de foto er al niet meer uit). Filmpjes opnemen enz. ziet er wel super uit daarentegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef Hyundai het volgende:
...
Scherm:
- Resolutie is gelijk
- Samsung GS heeft een 24 bits scherm, Desire 16 bits
Camera:
- Resoluties nagenoeg gelijk
- Samsung GS heeft wat meer extra's ( effecten e.d. ) en een secundaire camera
...
volgens mij valt dat echt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De fotocamera van de SGS zuigt echt hard
Dat ziet er wel goed uit idd. Misschien dat ik de camera wat had overschat (door enkele reviews enzo).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:51 schreef Hyundai het volgende:
[..]
volgens mij valt dat echt wel mee hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb slechtere foto's van Smartphones gezien.
Een HTC met Android of een HTC met WM is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
Niks irrelevants aan...er werd gesteld dat EEN HTC jaren stabiel mee kan....en die stelling klopt gewoon niet...;)
Verder is het een zinloze discussie denk ik. Samsung Galaxy S of HTC Desire....het zijn voornamelijk smaakverschillen. En daarover valt nou eenmaal niet te twisten.
Onafhankelijke en vergelijkende tests, die goed onderbouwd zijn, zie ik nog nergens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |