Ik weet niet of jij van plan bent om AutoCAD tekeningen op je telefoon te maken, maar dat ding is snel zat voor wat filmpjes of een simpel spelletje. Als je wil gamen koop je maar een pc of console.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef dieselnoi het volgende:
Beetje raar dat de desire nog steeds in een adem genoemd wordt met de galaxy. Je vergelijkt de desire toch ook niet met een legend of een wildfire. Nee dat doe je niet omdat die telefoon een klasse lager zitten dan de desire.
Nou dat zelfde geld ook voor de galaxy s. Je vraagt toch ook niet of je een laptop met een c2d moet kopen of een snellere laptop met een een i7, betere videokaart en een mooier beeldscherm? Nee dat doe je niet je koopt de laptop met een i7 omdat die beter is.
Waarom zou je dat dan wel doen met de galaxy s. Ik word soms zo schijtziek van dat hypocriete gedoe en van mensen die gewoon geen verstand hebben van dit soort dingen. De snapdragon is een matige processor met een slechte videokaart die door bijna iedereen hard geownt wordt.
Dat er ook nog serieus mensen zijn die een HTC boven een Samsung kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn![]()
Zo de fanboys hebben zich hier ook al gemeld zie ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef zomer86 het volgende:
Je hebt 1 ding verkeerd gedaan, en dat was de Galaxy aanschaffen.
Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn![]()
QFTquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef joers1 het volgende:
Denk dat het elkaar allemaal weinig ontloopt....
Ik zou inderdaad wel wachten op de HTC met super-lcd, dan dat ik een telefoon zou nemen van Samsung alleen die lelijke grafische schil wat er omheen zit al. Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jij
Sorry...maar ook de HTC Desire ziet eruit als een Iphone-aftreksel. dat doen ze nl .allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.
HTC gaat zich ook focussen op Windows Phone 7.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:10 schreef abruzzese het volgende:
Er is tegenwoordig genoeg keuze in goede smartphones en de Samsung Galaxy S zal heus wel een top toestel zijn maar Samsung lijkt mij toch iets minder stabiel tegenover HTC .
Samsung toestel hebben te zeer veel verschillnde OS besturingsystemen zoals Bada / Samsung OS / Android / Windows .
De HTC zijn van Windows overgestapt naar Android en focussen zich nu helemaal op Android .
Daarom blijf ik de HTC Desire de TOPPER vinden .
Ja, met een 4.3 inch scherm. Ik wil graag een telefoon die ook nog in mijn broekzak past. kut fanboyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef dieselnoi het volgende:
als je nu de htc desire koopt ben je uber dom. Omdat htc namelijk binnenkort met 1.2 en 1.5 ghz dual core snapdragons komt. En omdat de galaxy s gewoon beter is.
De galaxy S moet je zien als een computer met een LED scherm en een c2d processor. En de desire moet je zien als een pentium3 met een 12" zwart wit crt monitor.
Dan is de keuze toch ook zo gemaakt?
1. Groter is niet altijd beter, het scherm is dan iets groter maar hij draait nog steeds op de zelfde resolutie als de Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.
In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.
Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
De Galaxy is Samsung en als je dan toch zo van feiten houdt; Samsung toestellen zijn na een jaar gewoon op. Traag, instabiel, niet-werkende functies, etc. waar een HTC makkelijk jaren mee zal gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.
In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.
Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
Wees reëel, de iPhone is geen match voor een Desire of Galaxy S. Niet qua functies en niet qua prestaties (althans op korte termijn dan als je naar de Galaxy kijkt).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |