abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85089625
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef dieselnoi het volgende:
Beetje raar dat de desire nog steeds in een adem genoemd wordt met de galaxy. Je vergelijkt de desire toch ook niet met een legend of een wildfire. Nee dat doe je niet omdat die telefoon een klasse lager zitten dan de desire.

Nou dat zelfde geld ook voor de galaxy s. Je vraagt toch ook niet of je een laptop met een c2d moet kopen of een snellere laptop met een een i7, betere videokaart en een mooier beeldscherm? Nee dat doe je niet je koopt de laptop met een i7 omdat die beter is.

Waarom zou je dat dan wel doen met de galaxy s. Ik word soms zo schijtziek van dat hypocriete gedoe en van mensen die gewoon geen verstand hebben van dit soort dingen. De snapdragon is een matige processor met een slechte videokaart die door bijna iedereen hard geownt wordt.
Ik weet niet of jij van plan bent om AutoCAD tekeningen op je telefoon te maken, maar dat ding is snel zat voor wat filmpjes of een simpel spelletje. Als je wil gamen koop je maar een pc of console.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:38:29 #52
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_85107951
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn :')
graag verwijderen
pi_85109551
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn :')
Dat er ook nog serieus mensen zijn die een HTC boven een Samsung kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn :')
pi_85109747
Gisteren toen ik de telefoon net had was internet heel snel en stond er geloof ik ook 3G boven. Nu is het echt heeeel traag nadat ik de simkaart een paar keer weer in mijn oude mobiel heb gehad. Iemand een idee? Misschien iets verkeerd gedaan? :$ Ik heb de galaxy!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:51:56 #55
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_85114103
Je hebt 1 ding verkeerd gedaan, en dat was de Galaxy aanschaffen.
graag verwijderen
pi_85115691
Het is ondertussen al opgelost!
pi_85120671
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef zomer86 het volgende:
Je hebt 1 ding verkeerd gedaan, en dat was de Galaxy aanschaffen.
Zo de fanboys hebben zich hier ook al gemeld zie ik :O
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_85130214
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jij 8)7
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:13:25 #59
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85130263
Denk dat het elkaar allemaal weinig ontloopt....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_85131221
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef joers1 het volgende:
Denk dat het elkaar allemaal weinig ontloopt....
QFT
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:03:40 #61
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_85131798
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef SebasM het volgende:

[..]

Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jij 8)7
Ik zou inderdaad wel wachten op de HTC met super-lcd, dan dat ik een telefoon zou nemen van Samsung alleen die lelijke grafische schil wat er omheen zit al. Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.
graag verwijderen
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:04:23 #62
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85131834
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef zomer86 het volgende:

[..]
Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.
Sorry...maar ook de HTC Desire ziet eruit als een Iphone-aftreksel. dat doen ze nl .allemaal
pi_85132205
als je nu de htc desire koopt ben je uber dom. Omdat htc namelijk binnenkort met 1.2 en 1.5 ghz dual core snapdragons komt. En omdat de galaxy s gewoon beter is.

De galaxy S moet je zien als een computer met een LED scherm en een c2d processor. En de desire moet je zien als een pentium3 met een 12" zwart wit crt monitor.

Dan is de keuze toch ook zo gemaakt?
pi_85133777
Pfff. Fanboy's.... van beide kampen... het is een fucking telefoon. :').
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:10:15 #65
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85134547
Allemaal iphone-wannabe's ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:10:38 #66
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_85149585
Er is tegenwoordig genoeg keuze in goede smartphones en de Samsung Galaxy S zal heus wel een top toestel zijn maar Samsung lijkt mij toch iets minder stabiel tegenover HTC .
Samsung toestel hebben te zeer veel verschillnde OS besturingsystemen zoals Bada / Samsung OS / Android / Windows .
De HTC zijn van Windows overgestapt naar Android en focussen zich nu helemaal op Android .
Daarom blijf ik de HTC Desire de TOPPER vinden .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_85149841
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:10 schreef abruzzese het volgende:
Er is tegenwoordig genoeg keuze in goede smartphones en de Samsung Galaxy S zal heus wel een top toestel zijn maar Samsung lijkt mij toch iets minder stabiel tegenover HTC .
Samsung toestel hebben te zeer veel verschillnde OS besturingsystemen zoals Bada / Samsung OS / Android / Windows .
De HTC zijn van Windows overgestapt naar Android en focussen zich nu helemaal op Android .
Daarom blijf ik de HTC Desire de TOPPER vinden .
HTC gaat zich ook focussen op Windows Phone 7.
pi_85149949
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef dieselnoi het volgende:
als je nu de htc desire koopt ben je uber dom. Omdat htc namelijk binnenkort met 1.2 en 1.5 ghz dual core snapdragons komt. En omdat de galaxy s gewoon beter is.

De galaxy S moet je zien als een computer met een LED scherm en een c2d processor. En de desire moet je zien als een pentium3 met een 12" zwart wit crt monitor.

Dan is de keuze toch ook zo gemaakt?
Ja, met een 4.3 inch scherm. Ik wil graag een telefoon die ook nog in mijn broekzak past. kut fanboy :|W
pi_85162370
4.0 inch
pi_85164412
Alleen al geweldig om te lezen...

De Galaxy S heeft snellere hardware dat is zo. En ook een Super-Amoled scherm, waar de Desire een Super-LCD krijgt, wat een stuk minder is!
De buitenkant van de Desire voelt solide aan, is ook van ?ijzer? gemaakt. De samsung voelt een stukje plasticer aan maar nog steeds solide. Ook heeft de S een groter scherm. Keuzes. Keuzes . Keuzes moeilijk moeilijk.

Als je op internet een beetje research had gedaan dan was je erop uit gekomen dat de specs vrijwel gelijk zijn.. Als je reviews had gelezen had je dat ook gevonden. En had je alleen maar hoeven kiezen tussen het uiterlijk nu heb je nog steeds niks maar wel de fanboys van beide kampen bij elkaar ;')
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:21:09 #71
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85175142
...allebei iphone-wannabe's dus ;)
pi_85176607
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.

In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.

Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
pi_85178108
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.

In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.

Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
1. Groter is niet altijd beter, het scherm is dan iets groter maar hij draait nog steeds op de zelfde resolutie als de Desire.
2. Nou poehoe, de Galaxy is wel 1 hele milimeter dunner als de Desire!
3. Gewicht maakt geen hol uit, dat hij iets zwaarder is is zelfs fijner. Merk je tenminste dat je iets vast hebt.
4. De Desire heeft ook 720p recording.

Zoals Antony1989 al aangaf ontlopen de twee telefoons elkaar niet veel. Het komt dus gewoonweg aan op een persoonlijke keuze, en ik vind de Desire er mooier uitzien. Daarbij komt ook nog eens dat ik de HTC Sense UI fijner vind werken.

Maakt dit mij dom?

[ Bericht 0% gewijzigd door Spelvout op 12-08-2010 20:45:03 ]
pi_85178230
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:

De Galaxy is Samsung en als je dan toch zo van feiten houdt; Samsung toestellen zijn na een jaar gewoon op. Traag, instabiel, niet-werkende functies, etc. waar een HTC makkelijk jaren mee zal gaan.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef joers1 het volgende:
...allebei iphone-wannabe's dus ;)
Wees reëel, de iPhone is geen match voor een Desire of Galaxy S. Niet qua functies en niet qua prestaties (althans op korte termijn dan als je naar de Galaxy kijkt).
pi_85178518
Heb zelf ook voor de Desire gekozen. De toestellen zijn allebei even goed. Zeker als je toch alleen maar belt en internet gebruikt.
Wat me bij Samsung gewoon tegenvalt is het aanbod van widgets en apps.
Android market heeft zo veel meer te bieden. Ik wil ook wel eens wat nieuws op mijn telefoon zo nu en dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')