als je niet opzegt loopt je contract incl. je nummer gewoon voor onbepaalde tijd (maandelijks opzegbaar) door.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:15 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Mijn abonnement bij T-Mobile loopt op 17 oktober af, en nummerbehoud moet je maximaal 1 maand van tevoren aanvragen.
Aah ok, dit wist ik dus niet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je niet opzegt loopt je contract incl. je nummer gewoon voor onbepaalde tijd (maandelijks opzegbaar) door.
je kunt dus rustig wachten op een eventuele telefoon bij een andere provider en dan alsnog met nummerbehoud overstappen als je dit wilt.
je hebt opzich wel goede punten alleen pluspunten van galaxy vind ik niet zo:quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef spooky1234 het volgende:
Ik heb zelf zowel de Desire als Galaxy en ze ontlopen elkaar niet veel maar toch zijn er duidelijk pluspunten voor beide waardoor ik echt niet kan zeggen dat 1 beter is. Als je ze kon samenvoegen had je een ultieme smartphone!
Neem dan van qua hardware van Desire;
- flitser (voor fotos in the dark)
- optical trackpad (voor ouderwets pijltje links/rechts bij tekstinvoer)
- degelijke stevige behuizing
En van Galaxy;
- Super Amoled display
- super lichte en dunne body
- front-cam voor beeldbellen
Qua software is welliswaar Android 2.1 op beide en binnenkort 2.2 maar;
Pluspunten Desire;
- standaard browser is beter qua tekstterugloop aanpassen bij zoom en heeft ingebouwde flash player
- sommige standaard widgets van HTC zijn mooier en handiger
Pluspunten Galaxy;
- MobileAP (genereer je eigen mobiele WiFi via je 3G verbinding)
- handige energiebeheer widgets in notificatiepanel
- SWYPE!!!! Werkt zo bizar goed! Op Desire kan je voor 5 euro SlideIT (vergelijkbaar) kopen maar SWYPE is echt super.
Met de komst van 2.2 en worden ze softwarematig grotendeels gelijkgetrokken en dan heb je alleen nog de hardware verschillen.
Grootste irritatie bij Desire;
- menu-knopje moet je vaak gebruiken in sommige apps en dat wordt een beetje gaar na een tijdje. Samsung heeft touchknopjes (duurzamer)
Grootste irritatie bij Samsung (wordt verholpen met update);
- door een bug wordt toestel soms traag omdat systeem niet juist onderscheid maakt tussen snelle en langzame memory. Super domme fout en simpel te patchen maar Samsung gaat het pas oplossen samen met 2.2 update. Je merkt het vooral als je veel apps hebt runnen.
Ja, de Android App store, alleen is die ietsjes groter!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:57 schreef een2drie het volgende:
Ik zou voor de Samsung gaan. Ik heb geen ervaring met beide telefoons, maar wel met beide merken (Ik heb zelf de Samsung Jet, deze telefoon lijkt veel op de Galaxy en bevalt me goed!). Met de Galaxy S heb je toegang tot de Samsung App store. en dat is toch wel een groot voordeel. Of heeft HTC ook zoiets?
Ik weet niet of jij van plan bent om AutoCAD tekeningen op je telefoon te maken, maar dat ding is snel zat voor wat filmpjes of een simpel spelletje. Als je wil gamen koop je maar een pc of console.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef dieselnoi het volgende:
Beetje raar dat de desire nog steeds in een adem genoemd wordt met de galaxy. Je vergelijkt de desire toch ook niet met een legend of een wildfire. Nee dat doe je niet omdat die telefoon een klasse lager zitten dan de desire.
Nou dat zelfde geld ook voor de galaxy s. Je vraagt toch ook niet of je een laptop met een c2d moet kopen of een snellere laptop met een een i7, betere videokaart en een mooier beeldscherm? Nee dat doe je niet je koopt de laptop met een i7 omdat die beter is.
Waarom zou je dat dan wel doen met de galaxy s. Ik word soms zo schijtziek van dat hypocriete gedoe en van mensen die gewoon geen verstand hebben van dit soort dingen. De snapdragon is een matige processor met een slechte videokaart die door bijna iedereen hard geownt wordt.
Dat er ook nog serieus mensen zijn die een HTC boven een Samsung kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn![]()
Zo de fanboys hebben zich hier ook al gemeld zie ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef zomer86 het volgende:
Je hebt 1 ding verkeerd gedaan, en dat was de Galaxy aanschaffen.
Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef zomer86 het volgende:
En dat voordeel met dat scherm kun je ook doorstrepen aangezien de Desire's straks met super-lcd schermen worden geleverd. Dat er ook nog serieus mensen zijn die een Samsung boven een HTC kiezen, met bijna identieke specs. Hoe dom kun je zijn![]()
QFTquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef joers1 het volgende:
Denk dat het elkaar allemaal weinig ontloopt....
Ik zou inderdaad wel wachten op de HTC met super-lcd, dan dat ik een telefoon zou nemen van Samsung alleen die lelijke grafische schil wat er omheen zit al. Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus jij zou nù een HTC kopen omdat die binnenkort bijna net zo goed zal zijn als de Galaxy S? Aparte manier van denken heb jij
Sorry...maar ook de HTC Desire ziet eruit als een Iphone-aftreksel. dat doen ze nl .allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dat ziet er echt uit als die geïmporteerde iphone look-a-like telefoontjes uit Hong Kong voor 40$.
HTC gaat zich ook focussen op Windows Phone 7.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:10 schreef abruzzese het volgende:
Er is tegenwoordig genoeg keuze in goede smartphones en de Samsung Galaxy S zal heus wel een top toestel zijn maar Samsung lijkt mij toch iets minder stabiel tegenover HTC .
Samsung toestel hebben te zeer veel verschillnde OS besturingsystemen zoals Bada / Samsung OS / Android / Windows .
De HTC zijn van Windows overgestapt naar Android en focussen zich nu helemaal op Android .
Daarom blijf ik de HTC Desire de TOPPER vinden .
Ja, met een 4.3 inch scherm. Ik wil graag een telefoon die ook nog in mijn broekzak past. kut fanboyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef dieselnoi het volgende:
als je nu de htc desire koopt ben je uber dom. Omdat htc namelijk binnenkort met 1.2 en 1.5 ghz dual core snapdragons komt. En omdat de galaxy s gewoon beter is.
De galaxy S moet je zien als een computer met een LED scherm en een c2d processor. En de desire moet je zien als een pentium3 met een 12" zwart wit crt monitor.
Dan is de keuze toch ook zo gemaakt?
1. Groter is niet altijd beter, het scherm is dan iets groter maar hij draait nog steeds op de zelfde resolutie als de Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.
In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.
Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
De Galaxy is Samsung en als je dan toch zo van feiten houdt; Samsung toestellen zijn na een jaar gewoon op. Traag, instabiel, niet-werkende functies, etc. waar een HTC makkelijk jaren mee zal gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef dieselnoi het volgende:
Wat heeft dit nou met fanboyism te maken? Als je gewoon de feiten op een rij zet dat is de galaxy s toch gewoon echt een stukkie beter dan de desire.
In scherm, dimensies, gewicht, hd recording, processor en videokaart en nog veel meer. Het is de dunste android phone op de markt. Wat is hier nou fanboy-ish aan? Dit zijn keiharde feiten. Dus vind ik het een beetje dom om dan nog een desire te nemen. Dan kun je net zo goed een wildfire nemen als je toch niets om de specs geeft.
Nogmaals dit heeft echt nul komma nul met fanboyism te maken maar puur met een keuze maken op basis van feiten.
Wees reëel, de iPhone is geen match voor een Desire of Galaxy S. Niet qua functies en niet qua prestaties (althans op korte termijn dan als je naar de Galaxy kijkt).quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates?
ROM Upgrade for HTC Hero (Belgium)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates?
De support van HTC is veel beter dan samsung dus wat dat betreft zit je fout. Technisch gezien ontlopen ze elkaar niet veel maar is de galaxy idd beter. Ben zelf erg tevreden met de HTC. En je kan gewoon niet zeggen dat de samsung superieur is aan de Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef dieselnoi het volgende:
Iedereen blijft maar zeggen dat de desire even goed is als de galaxy s
Dat is dus NIET zo en ik kan zo een hele waslijst aan benchmarks laten zien die dat bewijzen. Je vergelijkt een c2d toch ook niet met een i7 alleen omdat jij het verschil niet kan zien? Dit roep ik nou al 100x wanneer blijft het is een keer hangen?
Ten tweede je zoiets als custom roms dus who cares echt als het om samsung support gaat en je kunt daarmee exact doen wat je wilt met je samsung s. Dus dat van sense ui of support is geen argument. Er is voldoende support. HTC is trouwens net zo erg als samsung op dat gebied. Krijgen hun oudere modellen zoals de htc hero bijv. nog updates? En als de telefoon op is omdat de hardware het begeeft na een jaar nou dan kan ik je vertellen dat bijna alle onderdelen die in de htc desire zitten van samsung komen. Zeker het amoled scherm.
Het scherm van de samsung is niet alleen groter maar het is ook van een betere technologie. Galaxy s doet 720p at 30fps terwijl de desire maar 25 fps doet.
De enige reden om een desire te nemen is als je gewoon het design mooi vind maar dan kun je net zo goed een legend of een wildfire nemen voor een fractie van de prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |