En van de tweede huwelijken schijnen er 2 op de 3 te eindigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Strychnos het volgende:
Tja in Nederland eindigt 1 op de 3 huwelijken in een scheiding...
Ja want tussen vrijgezel zijn en trouwen zit niksquote:
Voor mij niet neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja want tussen vrijgezel zijn en trouwen zit niks
Niet iedereen is gemaakt voor trouwen. Ik denk dat sommige mensen biologisch gezien gewoon niet gelukkig getrouwd kunnen blijven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
En van de tweede huwelijken schijnen er 2 op de 3 te eindigen.
Ik ken mensen die al 40 jaar bij elkaar zijn en van elkaar houden maar niet getrouwd zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon niet zo lang van iemand houden en samen mee wonen.
Ik moet altijd hartelijk lachen om dergelijke spermadonoren, en vervolgens maar alimentatie betalenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil elke vrouw toch een kerel om een gezin mee te stichten. Of ja, bijna elke. En de knappe macho is daar dan schijnbaar toch niet zo geschikt voor...
En rond hun 30ste voelen veel vrouwen dat hun biologische klok gaat tikken, dus maken ze haast.
40 jaar iedere dag bloemkool eten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ken mensen die al 40 jaar bij elkaar zijn en van elkaar houden maar niet getrouwd zijn.
Jouw relatie veranderd spontaan zodra je getrouwd bent?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ken mensen die al 40 jaar bij elkaar zijn en van elkaar houden maar niet getrouwd zijn.
Je vriendin zit ook op fok, of niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:01 schreef Van-Binsbergen het volgende:
Je trouwt niet alleen omdat je van iemand houdt of omdat je er verliefd op bent. Je (tenminste ik) voel ook de sterke wil om 100% voor mijn partner te gaan en er altijd het beste van te willen maken. Dat wil je met vrienden en familie delen in de vorm van een huwelijk(sfeest). Een mooie mijlpaal in je leven.
Dat betekend wel dat tot 40% van de getrouwde mensen in een relatie zit die gedoemd is te falen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:13 schreef Maanvis het volgende:
1 op de 5 maar? Dat valt me nog heel erg mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |