Lol wut?..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ben bezig met de muziek collectie voor solar...
de cd's tot nu toe
- zwoele neger schuur muziek (incl how many licks, thong song en freak me)
- 90's
- foute muziek (fabrizio, k3, linda roos en jessica, jan smit)
- limburgs/duits/carnavallach me krom
Voor op de camping natuurlijk, vot met orenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Lol wut?..Hoelaat sta je in welke area te draaien, en hoe noem je jezelf, DJ Sproetjes???..
..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Voor op de camping natuurlijk, vot met oren
Hoe kun je Fabrizio nou fout noemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ben bezig met de muziek collectie voor solar...
de cd's tot nu toe
- zwoele neger schuur muziek (incl how many licks, thong song en freak me)
- 90's
- foute muziek (fabrizio, k3, linda roos en jessica, jan smit)
- limburgs/duits/carnavallach me krom
net zo GOED fout als jos van ossquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Hoe kun je Fabrizio nou fout noemen?
Dat is geen vergelijking, Fabriz is tenminste nog een heldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
net zo GOED fout als jos van oss
De tenten zullen ze ook wel nodig hebben ben ik bang..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Schiet aardig op met de opbouw. Staan al flink wat tenten op
Begin deze zomer heeft hij 3 kwartier hier in de straat opgetreden, was ruigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking, Fabriz is tenminste nog een held
Helaas dat zijn tarieven zo aso hoog zijn![]()
Ik wou hem op mijn examenfeest, maar hij was gewoon belachelijk duur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De tenten zullen ze ook wel nodig hebben ben ik bang..
[..]
Begin deze zomer heeft hij 3 kwartier hier in de straat opgetreden, was ruig![]()
Ik heb een Sjiek is miech dat Holland shirt van hem gekocht
Hij zal wel tegen een 1000 per uur zitten denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik wou hem op mijn examenfeest, maar hij was gewoon belachelijk duur.
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij zal wel tegen een 1000 per uur zitten denk ik?
Katjing!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...
Ik doe het voor minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...
Je bent gewoon niet ordinair genoeg om een Fabrizio-kloon te wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja heb je een ideetje? Sjiek is mich dat remake werkt niet meer denk ik
Dank jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet ordinair genoeg om een Fabrizio-kloon te worden
en snel met de trekker erover anders krijg je strepenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef Gezicht het volgende:
Yessss, regen tegen m'n slaapkamerraam.
ah kut die ben ik indd vergeten... Heb wel sin with sebastian -shut up and sleep with mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:47 schreef friekin_ het volgende:
Sproet, je vergeet Gunther; oh you touch my tralalaa.
Ah mooi, want ik ben de duivel..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:haaiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben een engeltje
en ik heb het bewijs gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
haaiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben een engeltje
Volgens de bijbel is satan een engel, dus je opmerking raakt kant noch wal.quote:
das ni slimquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben gewoon fucked up. WIjn met pijnstillers
Ik ben een meester in listen en bedrog!..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens de bijbel is satan een engel, dus je opmerking raakt kant noch wal.
Nee, dat ding heet anders, ben ff de naam vergeten, het lijkt op een riek..quote:
vorkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat ding heet anders, ben ff de naam vergeten, het lijkt op een riek..
Die trad hier laatst in het dorp ook op en mijn moeder wilde per se met hem op de foto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Hoe kun je Fabrizio nou fout noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |