Lol wut?..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ben bezig met de muziek collectie voor solar...
de cd's tot nu toe
- zwoele neger schuur muziek (incl how many licks, thong song en freak me)
- 90's
- foute muziek (fabrizio, k3, linda roos en jessica, jan smit)
- limburgs/duits/carnavallach me krom
Voor op de camping natuurlijk, vot met orenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Lol wut?..Hoelaat sta je in welke area te draaien, en hoe noem je jezelf, DJ Sproetjes???..
..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Voor op de camping natuurlijk, vot met oren
Hoe kun je Fabrizio nou fout noemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ben bezig met de muziek collectie voor solar...
de cd's tot nu toe
- zwoele neger schuur muziek (incl how many licks, thong song en freak me)
- 90's
- foute muziek (fabrizio, k3, linda roos en jessica, jan smit)
- limburgs/duits/carnavallach me krom
net zo GOED fout als jos van ossquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Hoe kun je Fabrizio nou fout noemen?
Dat is geen vergelijking, Fabriz is tenminste nog een heldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
net zo GOED fout als jos van oss
De tenten zullen ze ook wel nodig hebben ben ik bang..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Schiet aardig op met de opbouw. Staan al flink wat tenten op
Begin deze zomer heeft hij 3 kwartier hier in de straat opgetreden, was ruigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking, Fabriz is tenminste nog een held
Helaas dat zijn tarieven zo aso hoog zijn![]()
Ik wou hem op mijn examenfeest, maar hij was gewoon belachelijk duur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De tenten zullen ze ook wel nodig hebben ben ik bang..
[..]
Begin deze zomer heeft hij 3 kwartier hier in de straat opgetreden, was ruig![]()
Ik heb een Sjiek is miech dat Holland shirt van hem gekocht
Hij zal wel tegen een 1000 per uur zitten denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik wou hem op mijn examenfeest, maar hij was gewoon belachelijk duur.
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij zal wel tegen een 1000 per uur zitten denk ik?
Katjing!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...
Ik doe het voor minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, 450 voor een kwartier en als je hem inclusief Vespa wilt kom er 100 euro bij...
Je bent gewoon niet ordinair genoeg om een Fabrizio-kloon te wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja heb je een ideetje? Sjiek is mich dat remake werkt niet meer denk ik
Dank jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet ordinair genoeg om een Fabrizio-kloon te worden
en snel met de trekker erover anders krijg je strepenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef Gezicht het volgende:
Yessss, regen tegen m'n slaapkamerraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |