Rockit aan de maarseveenseplassen was niet echt lekker.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, Awakening Festival was ook topweer, Gaasper Pleasure (zelfde dag als Loveland) was ook 1 mooie zaterdag met de dagen ervoor en erna bagger.. Hoe was het op Voltt? De festivals voor komend weekend hebben ook weer geluk. Is er eigenlijk iemand verregend op een festival dit jaar? De weergoden zijn de festivalgangers goed gezind dit jaar.
Rockit aan de maarseveenseplassen was niet echt lekker.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, Awakening Festival was ook topweer, Gaasper Pleasure (zelfde dag als Loveland) was ook 1 mooie zaterdag met de dagen ervoor en erna bagger.. Hoe was het op Voltt? De festivals voor komend weekend hebben ook weer geluk. Is er eigenlijk iemand verregend op een festival dit jaar? De weergoden zijn de festivalgangers goed gezind dit jaar.
Regen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor dit jaar?
Zou wel echt top zijn.. weinig regen, redelijke temperatuurquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laten we die maar aanhouden dan.
Ja inderdaad, dat weer teken ik voor hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou wel echt top zijn.. weinig regen, redelijke temperatuur
En toch ga ik morgen oid kaplaarzen halenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat weer teken ik voor hoor.
Het wordt alweer minder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laten we die maar aanhouden dan.
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het wordt alweer minder.![]()
http://www.weeronline.nl/Festival/Lowlands/4096
[ afbeelding ]
Ik hoop het echt ja, dat jouw mooiboy kleren er kats aangaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!
Nooit gehoord van een poncho?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |