Klinkt bekend..quote:Een beetje de weersites bekijkend lijkt het redelijk ideaal te worden! Wel af en toe een bui, maar zeker geen verregend festival. Morgenochtend regent het waarschijnlijk, maar 's middags en 's aovnds is het droog. Vrijdagmiddag kans op een bui, maar verder ook redelijk wat zon. Zaterdag en zondag vergelijkbaar Temperatuur rond de 22 graden, 's nachts zal het wel fris zijn.
en klopte het toen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef WalterSobchak het volgende:
Een post van mij op woensdag voor Lowlands 2 jaar geleden:
[..]
Klinkt bekend..
Ja, we hebben zondag aan het eind van de middag / begin vd avond flinke buien gehad, maar voor de rest was het prachtweer.quote:
En toen (2008) was het de hele week ook regen regen regen tot vrijdagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja, we hebben zondag aan het eind van de middag / begin vd avond flinke buien gehad, maar voor de rest was het prachtweer.
Ja, ik ga m'n stapel kleding een beetje aanpassen heurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:02 schreef AionNL het volgende:
http://www.buienradar.nl/(...)nd&lat=5.7&lon=52.45
Oh jee, het wordt nog droog en warm \o/, 23-27 graden
En toen was de laatste dag ook verschrikkelijk... heb nog nooit zoveel regen gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2006 regende het in Augustus ook behoorlijk. Kan me nog wel herinneren dat het campingterrein nog vol met padden zat toen we erop kwamen.
Als je nu ook op buienradar kijkt zie je gewoon 1 groot rood gat boven Biddinghuizenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef ranja het volgende:
Wat als het vorig weekend zulk weer als dit weekend zou zijn geweest? Hoeveel mensen zouden er dan op Zondag nog hebben rondgelopen, of zou het gewoon afgelast zijn?
Ik denk dat dat ik zaterdagmiddag op z'n laatst al naar huis zou zijn geredenMisschien zondagavond even terugkomen alleen om qotsa te zien.
Of dat weer van donderdag, dat alles onder water kwam te staan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef ranja het volgende:
Wat als het vorig weekend zulk weer als dit weekend zou zijn geweest? Hoeveel mensen zouden er dan op Zondag nog hebben rondgelopen, of zou het gewoon afgelast zijn?
Ik denk dat dat ik zaterdagmiddag op z'n laatst al naar huis zou zijn geredenMisschien zondagavond even terugkomen alleen om qotsa te zien.
En de zondag zijn we er ook nog best goed vanaf gekomenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:02 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben echt superveel geluk gehad dit jaar. Volgens mij is het deze hele maand 3 dagen mooi weer geweest, en dat was donderdag t/m zaterdag van Lowlands.
Afgelopen zaterdag in Haarlemmermeer ook briljant weer op Mysteryland, terwijl de rest van Nederland ongeveer wegspoelde en waaide. Solar was top, Extrema was top.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:02 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben echt superveel geluk gehad dit jaar. Volgens mij is het deze hele maand 3 dagen mooi weer geweest, en dat was donderdag t/m zaterdag van Lowlands.
Die paar druppels af en toe waren best welkom en 3 dagen in de bloedhitte is ook niet alles. Op zo'n wat bewolkte dag ben je vaak veel productiever bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En de zondag zijn we er ook nog best goed vanaf gekomen
Inderdaad, Awakening Festival was ook topweer, Gaasper Pleasure (zelfde dag als Loveland) was ook 1 mooie zaterdag met de dagen ervoor en erna bagger.. Hoe was het op Voltt? De festivals voor komend weekend hebben ook weer geluk. Is er eigenlijk iemand verregend op een festival dit jaar? De weergoden zijn de festivalgangers goed gezind dit jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef JvS het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag in Haarlemmermeer ook briljant weer op Mysteryland, terwijl de rest van Nederland ongeveer wegspoelde en waaide. Solar was top, Extrema was top.
Dit is een trend die ik al 5 jaar zet. Als ik naar een feest of festival ga, is de voorspelling tot ongeveer een halve dag vantevoren mogelijk nog steeds totaal slecht. Op het feest zelf schijnt sowieso de zon en valt er hooguit een sfeerverhogend buitje van 20 minuten.
Vorig jaar Mysteryland ook. Om 23:00 afgelopen, hele dag schitterend weer geweest en dan breekt de pleuris uit. Moet wel zeggen dat ik toen tot de laatste vezel natgeregend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |