HAHA I see what you did there!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Gewoonik het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een lowlands met modder.
Nee, dan kunnen er tenminste weer wat nieuwe gemaakt worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HAHA I see what you did there!
Nu hoop je dat er mensen hilarische pics gaan posten van modderchicks.
36 Graden? Kan het me niet voorstellen. Vorig jaar was het juist lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Als het maar geen 36 graden is zoals vorig jaar!
En droog! Heb er niet zo veel zin in om mijn tent op te zetten in de regen. Als het dan vrijdag, zaterdag of zondag nog even regent, prima...
De donderdag kwam anders wel aardig in de buurt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
36 Graden? Kan het me niet voorstellen. Vorig jaar was het juist lekker.
Donderdag telt niet mee. Dan heb ik nog genoeg water in mijn lichaam om dat aan te kunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
De donderdag kwam anders wel aardig in de buurt...
Nou, de donderdag telt voor mij zeker wel mee als je met al je shit aan het slepen bent!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Donderdag telt niet mee. Dan heb ik nog genoeg water in mijn lichaam om dat aan te kunnen.
Welke site kijk je dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef zonisdegod het volgende:
photoshop? ik heb printscreen gemaakt
het regent sowieso altijd een keer op Lowlands. Volgens mij heb ik in 10 jaar één droge Lowlands meegemaakt.quote:
Ik beweer ook nergens dat het alle dagen gaat regenen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef zonisdegod het volgende:
je hebt 1 dag regen, en je hebt de volle 3 dagen regen, dan heb ik liever 1 dag, en dat alleen op de donderdag graag. heb geen kaplaarzen oid.
Ik neem m´n PC mee voor de zekerheid. Voor als ik niets te doen heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
's Avonds klaart het toch op ja. Kun je de hele dag in je tentje blijven meuren en om 18:00 opstaan en bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |