Vanaf circa 01:00.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Gellius het volgende:
Ik eet zelfs mijn haringen met mes en vork. Inzet, het draait allemaal om inzet.
Wat denk je van lopend koffie drinken? Dat geeft pas een chaos.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Lópend eten is in principe natuurlijk not done. Lopend roken eigenlijk ook niet, maar ja, binnen kan het niet meer...
Ik iets in de Schouwburg van Groningen. In 1843 al wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:37 schreef Frollo het volgende:
Plus hij heeft iets in Carré gedaan. Nou jullie weer.
Ik ken de meeste van die namen gewoon totaal niet, terwijl ik hier toch ook alweer 9 jaar rondhang.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze topics doorgebladerd.
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Tja, denk ik dan. Tja.
Ja, maar het kan zo nog 40 jaar duren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:22 schreef Ringo het volgende:
Ik heb witte plekjes op mijn amandelen. Dat is een aankondiging van de dood, niet?
Tja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken de meeste van die namen gewoon totaal niet terwijl ik hier toch ook alweer 9 jaar rondhang.
Alsof er een soort schaduw-FOK! bestaat.
Ik wist het. Een ziekte met een lijdensweg,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar het kan zo nog 40 jaar duren!
Dit helpt. En anders toch de huisarts bellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wist het. Een ziekte met een lijdensweg,.
Ik bedoel van alles. Dwerg heeft me wel eens over zo'n x-jaar meet e.e.a. verteld. Het zou echt niet 'mijn ding' zijn. Ik houd gewoon niet van mensen en drank.quote:
Goeie tip, ik zal mijn huisdealer er eens om vragen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit helpt. En anders toch de huisarts bellen.
[ afbeelding ]
Dat soort topics bepalen wel het beeld wat ik van jullie heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze topics doorgebladerd.
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Tja, denk ik dan. Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |