Bierquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Markster het volgende:
wtf, je hebt het niet over bier hoor.
en ging je er toen ook aan kwartier aan sabbelen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef vosss het volgende:
Ik vind Kilt wel lekkere chocola, maar dan wel alleen als ie uit de koelkast komt.
Zo kreeg ik die vroeger altijd van mijn gekke tante
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland
Boer.
Pecuniaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
En wat betaal je nu voor die chocola?
15 euro voor evenveel chocola als een verkadereep ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
En wat betaal je nu voor die chocola?
Hahahahahahaha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
15 euro voor evenveel chocola als een verkadereep ofzo
Hoezo? Kauw jij op je bier?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Markster het volgende:
wtf, je hebt het niet over bier hoor.
Mensen met slechte smaakpapillenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die intens genieten van chocolade
Mensen die het leven niet tot het maximale levenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
mensen die waarde hechten aan smaak
Welke chocolade heb jij gehad? Gaat het verder?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mensen die het leven niet tot het maximale leven
Als je geen waarde hecht aan smaak, heb je maar een saai, kut, ingekakt levenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welke chocolade heb jij gehad? Gaat het verder?
WTF dit ging toch over chocola?!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
100% mee eens trouwens en dat geld voor meer dingen dan alleen chocolaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je geen waarde hecht aan smaak, heb je maar een saai, kut, ingekakt leven
Een ongesteld jongetjequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Sinnie het volgende:
Chocola is voor ongestelde vrouwen of voor onzekere jongetjes.
Welke ben jij?
Serieus dat is fucking smerig. Dat bevat echt voor een kwart echte cacao. Voor de rest allemaal smaakversterkers en weetikveel wat voor chemische zooi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef jagga het volgende:
koetjes repen godverdomme, waarom zijn die nog niet voorbij gekomen?
koetjesreepen
De lucht die je inademt ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Serieus dat is fucking smerig. Dat bevat echt voor een kwart echte cacao. Voor de rest allemaal smaakversterkers en weetikveel wat voor chemische zooi.
Oké lieverd ik had het eigenlijk helemaal niet over smaak, daar begin jij overquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je geen waarde hecht aan smaak, heb je maar een saai, kut, ingekakt leven
Ik wens geen lieverd genoemd te worden door je.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Oké lieverd ik had het eigenlijk helemaal niet over smaak, daar begin jij over
ik lach allemaal om het nichterige gejank om een stuk chocolade
Lieverd laat je niet zo opnaaienquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wens geen lieverd genoemd te worden door je.
ik wens ook wel eens wat, maar ja niet alles komt uitquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wens geen lieverd genoemd te worden door je.
En laatst vond je me nog een engerdquote:
Ik heb jou op mijn msnquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
[..]
En laatst vond je me nog een engerd!
Ehm, is dat zo?quote:
op FOK!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ DOET NET ALSOF CHOCOLADE WIJN IS HAHAH GRAPPIGquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Raqualad het volgende:
TS is het type dat de chocola naderhand uitspuugt, dan een gezicht trekt van 'hmm, lekkere nasmaak' en het dan op een kladblok schrijft zodat hij het later terug kan lezen.
Koetjesrepen, koetjesrepenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef jagga het volgende:
koetjes repen godverdomme, waarom zijn die nog niet voorbij gekomen?
koetjesreepen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
15 euro voor evenveel chocola als een verkadereep ofzo
Nog beter:quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Aldi!![]()
Of:
[ afbeelding ]
![]()
heel herkenbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Markster het volgende:
[..]
en ging je er toen ook aan kwartier aan sabbelen?
Daimquote:
godverdomme die ballen zijn zo lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
Lindt jongeh. Bovenalles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef RichCalibier het volgende:
TS is een latente impotente fijnproefnicht die 60 euro betaalt voor een doos chocolade
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland
Boer.
Terechte klacht. IJskoud aan de binnenkantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:46 schreef storemem het volgende:
[..]
godverdomme die ballen zijn zo lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb daar wel is 2 zakken van gekregen