Klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het punt is niet dat hij/zij lelijk is maar dat het eruit ziet als een jongetje van 8
wat voor boterham at jequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33TS is een tienermeisje met pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, ik zou TS zelf eerder karnen dan die ex van hem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33WTF! Wie is nou de man en de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat weet echt niemand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF! Wie is nou de man en de vrouw.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS is beide plaatjes, hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is TS echt. Ik zweer het je!
Welk meisje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Dat meisje weet ik niet zeker. Die foto van die jongen met die bril is hij echt.
Op het moment niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welk meisje?
Ik zie alleen maar twee jongetjes die verrekte veel op elkaar lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |