Klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het punt is niet dat hij/zij lelijk is maar dat het eruit ziet als een jongetje van 8
wat voor boterham at jequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33TS is een tienermeisje met pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, ik zou TS zelf eerder karnen dan die ex van hem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:34 schreef Amoeba het volgende:
Die ex kan me wat.
Overigens, waarom pics van mij.![]()
Maargoed, eentje danOok alweer een jaartje oud, maargut. Ik lijk overigens heel jong, overigens was mijn ex op die foto dus net 16. Ik ben nu ook 16 (Bam, daar gaan mijn KPD rechten:D, boeit toch niks, saai forum.)
Ik en mijn lieve muisje <33WTF! Wie is nou de man en de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat weet echt niemand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF! Wie is nou de man en de vrouw.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS is beide plaatjes, hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is TS echt. Ik zweer het je!
Welk meisje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Dat meisje weet ik niet zeker. Die foto van die jongen met die bril is hij echt.
Op het moment niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS dat echt is! Die heeft hij ook altijd als afbeelding op MSN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welk meisje?
Ik zie alleen maar twee jongetjes die verrekte veel op elkaar lijken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Oké. Wat een hilarische posts hier.![]()
Ik ben ten minste een baas die pics durft te posten, wat het gros hier niet kan zeggen.
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben ten minste een baas die pics durft te posten, wat het gros hier niet kan zeggen.
FOK!kers weten niet wat 'genoeg' is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik, maar na 7 pagina's is het toch wel genoeg..
Het is godverdomme wel duidelijk dat ze kankerlelijk is, wat ik zelf wel wil onderstrepen.
Je pet is te klein. je hoofd is te groot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!
Hier een pic van mij:
[ afbeelding ]
AP is wel origineel met kleding, nike petje op z'n marokaans. G-Star en zonnebril. Alleen nog een oorbelletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
IK WIL OOK NET ZO'N BAAS ZIJN ALS JOU!!!
Hier een pic van mij:
[ afbeelding ]
En een nektasjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
AP is wel origineel met kleding, nike petje op z'n marokaans. G-Star en zonnebril. Alleen nog een oorbelletje
Als je het topic helemaal gelezen had wist je dat dit niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus TS, heb je daar ook seks mee gehad?!
Nee, je bent zo naief om een pic te posten, wat het gros hier niet kan zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Amoeba het volgende:
Nee, die zijn laf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Nee, je bent zo naief om een pic te posten, wat het gros hier niet kan zeggen
Jij opent een topic, komt met die pic, die pic wordt afgekraakt en de rest is laf omdat ze geen pic postenquote:
Als je de OP had gelezen voordat de pic er kwam wist je dat ik vooraf wist dat die pic afgekraakt ging worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Jij opent een topic, komt met die pic, die pic wordt afgekraakt en de rest is laf omdat ze geen pic posten
Ga dan nu niet janken en de rest laf noemen, maar neem je verlies en houd je bekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen voordat de pic er kwam wist je dat ik vooraf wist dat die pic afgekraakt ging worden.
Ofc. heb ik die gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Maar je hebt dus geen bewijs dat ze echt geen jongen is? Kan me voorstellen dat je van zo'n ugly fuck wel even een ID-kaart wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |