same here...maar je kan wel zeggen, hoe belangrijk vakantie voor je is. maar JIJ kan je leven lang nog met vakantie..je oma niet meer...je hebt maar 1 oma, of normaal gesproken 2 dan...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Zak het volgende:
Ik zou het zelf niet doen. Klopt je oma heeft er niks meer aan maar iknzounhet zelf niet over mijn hart verkrijgen.
Mijn opa is pasgeleden overleden en die kreeg ook geen voedingstoffen en vocht meer binnen op een gegeven moment. Ik weet niet hoe sterk je oma is, maar mijn opa was zo weg terwijl ze heb nog een week gaven..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Mijn oma krijgt geen eten of drinken meer binnen. Ik vroeg aan de verpleegsters of ze dan wel nog kunstmatig vocht en voedingsstoffen binnen kreeg. Hierop zeiden zij dat met de familie was besloten geen dergelijke 'levensrekkende' acties uit te voeren terwijl niemand in de familie hier iets vanaf wist
dat geloof ik niet. dit soort dingen wordt altijd in overleg met de familie gedaan, in een gesprek met de arts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Mijn oma krijgt geen eten of drinken meer binnen. Ik vroeg aan de verpleegsters of ze dan wel nog kunstmatig vocht en voedingsstoffen binnen kreeg. Hierop zeiden zij dat met de familie was besloten geen dergelijke 'levensrekkende' acties uit te voeren terwijl niemand in de familie hier iets vanaf wist
Het zou me werkelijk niks verbazen met het niveau van de zorg hier in Nederland... dus ik zou je familie het maar eens goed laten bespreken voor de zekerheid TS, wat ze willen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet. dit soort dingen wordt altijd in overleg met de familie gedaan, in een gesprek met de arts.
levensrekkende acties niet uitvoeren doen ze alleen na goedkeuring van de familie.
Meestal is er één van de familie aanspreekpunt voor de artsen. Heb je het die gevraagd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Misschien kun je ipv naar Sziget te gaan een vakantie doen wanneer oma wel dood is, en en dan ook echt een topvakantie met alles erop en eraan. Een duikvakantie op een tropisch eiland, of een superdeluxe hotel of zo..quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:30 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik veel meer respect voor.
Ik doe het overigens puur voor mezelf. Niet voor mijn vrienden. Ikzelf ben de persoon die die week nodig heeft en gelukkig zullen zij het mij nooit kwalijk nemen wat ik ook doe.
Ik weet dat het festival volgend jaar ook is. Mijn afgelopen privé jaar is ontzettend zwaar geweest en het komend jaar zal ivm met hoge studiedruk ook erg druk gaan worden. Ik moet mijn hoofd gewoon even kunnen zuiveren daar draait het mij om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |