Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestalquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mensen houden niet van verandering, dus zo gek is het niet.
Ik ben blij dat Eetvermaak vervangen wordt door Ekdom (waarom heet het program niet 'DIE LUNCH!!! eigenlijk?). Gerard kan meer dan alleen (hele goede!) plaatjes draaien, een lunchprogramma met meer ge-OH met hem kan denk ik erg leuk worden!
Domien op 10-12: prima. Jonge gast (past bij BNN natuurlijk) die al weer een tijd meeloopt bij 3FM. Leuk dat hij deze kans krijgt (en de DJ die denk ik relatief gezien mijn meeste request draait)
Ik zie het wel zitten hoor!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestal
qft, mute momentje straks.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Linkin Park, wat ben ik die allang zat zeg
Sterker nog, als ik zaterdag/zondag niet direct wakker wordt zet onze middelste keihard de radio naast ons bed aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestal
Toch niet als Gerard aan het 'zingen' is hè, zo rond 7.10 uur?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik zaterdag/zondag niet direct wakker wordt zet onze middelste keihard de radio naast ons bed aan
vaak welquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch niet als Gerard aan het 'zingen' is hè, zo rond 7.10 uur?
was geen Linkin Park fan, nu nog steeds nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Bol_Wan het volgende:
en hoe was die? ik heb mijn oren maar niet op de proef gesteld
had al eerder zn bericht gezien, maar raakt me nogal dit verhaal. brok in mn keel.quote:
Je kan het ook aan hemzelf zien.......quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
had al eerder zn bericht gezien, maar raakt me nogal dit verhaal. brok in mn keel.
webcam uit hier, maar je kon het horen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je kan het ook aan hemzelf zien.......
meisje van Michiels lagere school, waar hij gek op was, maar sinds klas 5 niet meer heeft gezien, is vorige week overleden.quote:
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mensen houden niet van verandering, dus zo gek is het niet.
er is een theorie dat mensen op een zender blijven hangen na de ochtendshow, dus eigenlijk hangt het van Giel afquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.
Ben dan ook erg benieuwd hoe dat @work (:r titel) ontvangen gaat worden. Mensen kunnen wel honkvast zijn, maar als Domien niet nog een beetje verandert, zullen we de dip in luistercijfers wel snel zien...
Wat is dat voor suffe John Mayer kloon. Hij kijkt ook net zo semi-mysterieus glazig op foto'squote:
absoluut geen John Mayer kloon, geen idee waarom ie glazig kijkt maar et is ook geen mediahoer... geeft ruiterlijk toe een hekel te hebben aan fotoshoots en video's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat voor suffe John Mayer kloon. Hij kijkt ook net zo semi-mysterieus glazig op foto's
Een dip in de cijfers krijg je vrijwel altijd na een verandering. Toen Florent de boel omgooide, ging het al niet goed en werd het nóg minder, waarna de hele handel langzaam maar zeker omhoog kroop met de huidige sterke positie als gevolg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.
Ben dan ook erg benieuwd hoe dat @work (:r titel) ontvangen gaat worden. Mensen kunnen wel honkvast zijn, maar als Domien niet nog een beetje verandert, zullen we de dip in luistercijfers wel snel zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik schuil in een hoekje met de handen over m'n oren, terwijl ik heel hard "LALALALALA" zing. Wil je het even zeggen als dat stellinggeneuzel geweest is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Waar is iedereen? allemaal weggerend voor Sharid?
ja hoor, ik ben zelf ook totaal met die stelling bezig, heb het wel geluisterd maar weet nu nog steeds niet wat de stelling isquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik schuil in een hoekje met de handen over m'n oren, terwijl ik heel hard "LALALALALA" zing. Wil je het even zeggen als dat stellinggeneuzel geweest is?
amateuristisch systeem ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
Die Sharid heeft overal slechte invloed op.
[ afbeelding ]
Die geeft aan of er een beller is op de internequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef hole1988 het volgende:
even NERDalert maar kan iemand mij vertellen wat een knipperende blauwe lamp betekent in de 3fmstudio
Corton is zeker weer terugquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:34 schreef Againzender het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Angel of Death![]()
thanks (en Geel geeft aan dat de studio onair is)quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die geeft aan of er een beller is op de interne
lijn (blauwe lamp ) en of er een microfoon aan
staat ( rode lamp ) .
Bron: Remlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |