Amen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Begin van deze 30 seconds to mars is wel OK. Maar voor de rest is het weer een hoop idioot gekrijs en klinkt het vrijwel identiek als de voorgaande singles.
Het blijft Jordan Catalano voor mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Begin van deze 30 seconds to mars is wel OK. Maar voor de rest is het weer een hoop idioot gekrijs en klinkt het vrijwel identiek als de voorgaande singles.
Dus eigenlijk zijn alleen de eerste 30 seconden leuk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
+1 scherp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn alleen de eerste 30 seconden leuk?
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oudquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze stofzuiger is vandaag ontploft (jaja). Het is de oude stofzuiger van mn schoonouders en die hebben even zitten terugrekenen hoe oud t ding nu helemaal was... bijna 30 jaar!
Geen schande dus dat-ie er mee is opgehouden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oud
Cool ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oud
Absoluut. Het kreng is in 3 huizen actief geweest: m'n ouderlijk huis, mijn bachelor pad en het après-samenwoonfiascohok van m'n broertje. Nu is ie met semi-pensioen en slijt ie z'n dagen op zolder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Die heeft zich wel terugverdiend inmiddels
.
Glenn Medeirosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk zijn we gezegend met onze fossiliteit want we weten ons tenminste de originelen nog te herinneren van alle covers en samples waar je nu mee om de oren wordt geslagen.En wij hadden Glenn Medeiros en Kaoma en MOTHERFUCKING KOKOMO als zomerhits.
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt kud inderdaad dat hij zo kwestbaar is. Echt een ge-wel-dige speler. Type Overmars. Dat spreekt mij wel aan. Tsja, en dat hij uit Groningen komt vind ik zelf ook wel tof. Heb 'm vroeger een paar keer in het Oosterpark stadion zien spelen. Die kans is nu toch wel een stuk minder groot.
Overmars was ook nog wat sneller volgens mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermen
Niet kapot te krijgen die manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |