Niet met muziek hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet met muziek hoor
Ik en akoestische nummers
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Bekaaier het volgende:
Waarom is met een plectrum leren spelen zo fucking frustrerend?![]()
*kijkt verdrietig naar gitaar die uit frustratie in de hoek gestald staat*
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.( Iets wat naar mijn mening nog veel moeilijker is dan spelen met een plectrum
)
Ik heb dus van begin af aan met mn vingertjes gespeeld.. nu 2 jaar zo ongeveer dus..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom niet
Als je dat ding relict door m in de fik te zetten en kapot te meppen op de grond, dan wil ik m wel hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef genakt het volgende:
[TK] C.Giant electrische gitaar,versterker, koptelefoon etc
voor een beginner misschien
Ja, die zijn er.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Google eens op: backing trackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Ja, die was te verwachten hequote:
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.quote:
Je vroeg ook niet de term, maar of het bestondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, die was te verwachten he
[..]
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenDus mag eigenlijk nog helemaal niet langs komen
Tenzij het The Bedroom Studio's Cover Sessions EP wordt
Ik heb één nummerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Even wachten op loonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ehm Dean ging je nog bestellen of niet?
PM ons anders even zodat we alvast het bedrag kunnen stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even wachten op loon
Deurwaarders
GFSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |