Nederlanders uit Schiedam verenigt uquote:
Ik zie het probleem trouwens niet, ik bel namelijk ook met mijn huidige telefoon op de 'juiste' manierquote:
dean ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
God, ik kom even langs en 3x raden wie er weer aan het trollen is!
Heb je je explorer al?quote:
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldigquote:
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldig![]()
Clean klinkt hij echt geweldig. Distortion wat minder moet ik zeggen maar heb hem gekocht voor clean dus.
maar echt mooi ding en speelt super. Alleen weinig vrije tijd.
Heb ook toneport vorige week gekocht
Ben bezig om uit te vinden hoe dat ding nou precies werkt met guitarrig.
Maar heb ook starcraft 2 gekocht dus ben beetje afgeleid in me vrije tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Bluestopik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Ja heb nog niet echt veel tijd gehad om met instellingen te kloten wou gewoon spelen. Maar clean klonk hij super om spider line 6 30 watt distortion minder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?
Die vind ik juist clean niet echt geweldig en met distortion weer behoorlijk goed.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!Plaats je vinger op die 17 fret buig hem tot dat je de noot hoort die je zou horen als je je vinger op de 18 zou leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets kan het ook verkeerd hebben ?
gewoon proberen en naar het nummer luisterenOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
aha zo zit het dusquote:
Dat is in geen enkel topic verkeerd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.quote:
hmm zal het een na gaan vragen, zelf heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.
Ik heb ooit een 6-snarige gekocht voor 100 euro en die ging ook voor die prijs weer (snel) weg.
want?quote:
Dat bedoel ik. Het verhaal vind ik wel 100 euro waard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Is zo'n soundboard te vervangen (lees: te laten vervangen), of is dat duurder dan de gitaar waard is. Op zich vind ik de herinnering eraan en het verhaal erachter wel erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |