quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien omdat ze *hopen* dat de enige echte slaai hier eens daarop zou reagerenmaar helaas met je bammetje pindakaas, dat doet ie alleen over de radio. ( bestaat dat nog eigenlijk en bestaat EvilWon ook eigenlijk nog vraag ik me af)
Oftewel.............komkommertijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Een herhaling van een herhaling van een herharling
kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Son-Goku het volgende:
Hoest eigenlijk met Huub van de gouden kooi?
Die loopt nog achter het koffiewagentje bij Talpaquote:
Vraag het haar zelf..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
Je meent het?
Hoe gaat het met dat wijf die die ene gozer een blowjob gafin de douche???
Heb je hier ook een topic bij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk het fameuze fragment waarmee Sly in één klap beroemd werd:
Wat hebben we gelachen toen onze moraalridder op de Vlemmixchat ontmaskerd werd als degene die chatters met stalk-PM's bestookte. Onze HiDiHo van FOK! werd o.a. bedreigd met een nekschot..
En Plofkop maar de vermoorde onschuld spelen, alleen had hij niet in de gaten dat degenen die met mIRC chatten alle ip-adressen konden zien.![]()
Check de COSsen van SV maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:18 schreef opastokvis het volgende:
[..]
Heb je hier ook een topic bij?
Je bedoelt Griekse Elli met Brian tijdens feest onder de douche in de Gouden Kooi,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
Hoe gaat het met dat wijf die die ene gozer een blowjob gafin de douche???
Nee, kan het niet vinden, stond in een van de vele cossen.quote:
Ik zal een andere keer mee helpen graven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef opastokvis het volgende:
okee ik zal eens graven, thanks!
Geen idee, weet niet eens wie het zijn maar misschien heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:39 schreef Injetta het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het met Monique en de veel jongere Tijn is uit BB6?
Monique was al 20 jaar getrouwd had 2 kinderen (1 in de tienerleeftijd) en viel voor de veel jongere Tijn (net in de 20 volgens mij).
Na BB heeft Monique haar man verlaten en is met Tijn gaan samenwonen. Ik ben nu toch benieuwd hoe het met ze is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |