Of de skeelersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef m.k het volgende:
ik denk eigenlijk dat ie het met de brommer heeft gedaan
Lawl, dat was de fiets manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef m.k het volgende:
haha ok ff afwachten dus
@braamyo: hoe krijg jij het voor elkaar om 6.nog wat km te lopen in 12 minuut 50 of was dat met de fiets
heb net voluit gelopen en haalde 3.05 km in 12 minuten
Delen door drie was toch de regel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ssttt... mannen houden van opscheppen!
Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus ik dacht, en moet je weten, voor een schedel als mij is denken dan al een hele prestatie. Maar om op het juiste moment de juiste gedachte te hebben is een vak apart.
Dus ik dacht, was er begin deze topic niet iets over een uitdaging en de kwestie van het verzinnen en bekend maken van eisen ter behoeven van die uitdaging?![]()
Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verliesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meer
Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verlies![]()
En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat wij het winnen intressant wouden maken door er een *je moet dit doen als je verliest* label aan te hangen....
Of heb ik die interpetatie helemaal verkeerd opgevanen...![]()
Nja, laat eerst maar eens weten wat de uitdaging inhoud, want die bepaalde jij als ik het zo goed terug lees
Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhm
Geduld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tofe het liep allemaal zo mooi af
*zwijmel*
o ahihihihiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lawl, dat was de fiets manhardlopend...doe ff normaal, olympiërs halen dat niet eens
nja, eigenlijk doen ze dat wel, maargoed, ik ben dan ook geen olypmiërs. Derhalve doe ik de 3,4 Km in 12 minuten...of tja, ik deed er 3,4 tegenwoordig schommel ik rond de 3 km, helaas....maarja, ik heb al in geen jaar meer getrained en ram ze er toch alle drie doorheen in twaalf minuutjes, dus ik kan best trots op mezelf zijn
Lol, dat staat in het DEF meet topiquequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik dacht dat de DEF meet veel langer op zich liet wachten
Rogerrrrrrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, dat staat in het DEF meet topique
Nee, ik bedoel dit hehehe
Komt morgen aan en die gaat mee naar de meet
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-086241
Dan is de meetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Rogerrrrrrrr
enne....waar stonden de drie dagen in de def meet topic voor? *schieuwnierig aagje*
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnen
Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tofe het liep allemaal zo mooi af
*zwijmel*
Maarum, uitzending ofzo?Er was eens....
nah iets anders....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.
Maarum, uitzending ofzo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah iets anders....
anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !
Dus ik stel voor, Alcohol met hindernissen ^^
De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.
So.... durf je het aan
En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen(ik bepaal straks de jouwe
)
Ben je niet goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah iets anders....
anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !
Dus ik stel voor, Alcohol met hindernissen ^^
De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.
So.... durf je het aan
En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen(ik bepaal straks de jouwe
)
ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
.... Met alcohol over de hindernisbaan ?
Mwaaa... dat is niet utidagend.. dat is net zoiets als.. je mag geen ja en nee zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...
Ik zei specifiek: Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander.
En ludiek betekend niet per se gevaarlijk...het kan zoiets simpels zijn als *raak je eigen gezicht deze avond niet meer aan*wedden dat je daar moeite mee hebt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |