Of de skeelersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef m.k het volgende:
ik denk eigenlijk dat ie het met de brommer heeft gedaan
Lawl, dat was de fiets manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef m.k het volgende:
haha ok ff afwachten dus
@braamyo: hoe krijg jij het voor elkaar om 6.nog wat km te lopen in 12 minuut 50 of was dat met de fiets
heb net voluit gelopen en haalde 3.05 km in 12 minuten
Delen door drie was toch de regel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ssttt... mannen houden van opscheppen!
Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus ik dacht, en moet je weten, voor een schedel als mij is denken dan al een hele prestatie. Maar om op het juiste moment de juiste gedachte te hebben is een vak apart.
Dus ik dacht, was er begin deze topic niet iets over een uitdaging en de kwestie van het verzinnen en bekend maken van eisen ter behoeven van die uitdaging?![]()
Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verliesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meer
Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verlies![]()
En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat wij het winnen intressant wouden maken door er een *je moet dit doen als je verliest* label aan te hangen....
Of heb ik die interpetatie helemaal verkeerd opgevanen...![]()
Nja, laat eerst maar eens weten wat de uitdaging inhoud, want die bepaalde jij als ik het zo goed terug lees
Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhm
Geduld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tofe het liep allemaal zo mooi af
*zwijmel*
o ahihihihiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lawl, dat was de fiets manhardlopend...doe ff normaal, olympiërs halen dat niet eens
nja, eigenlijk doen ze dat wel, maargoed, ik ben dan ook geen olypmiërs. Derhalve doe ik de 3,4 Km in 12 minuten...of tja, ik deed er 3,4 tegenwoordig schommel ik rond de 3 km, helaas....maarja, ik heb al in geen jaar meer getrained en ram ze er toch alle drie doorheen in twaalf minuutjes, dus ik kan best trots op mezelf zijn
Lol, dat staat in het DEF meet topiquequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik dacht dat de DEF meet veel langer op zich liet wachten
Rogerrrrrrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, dat staat in het DEF meet topique
Nee, ik bedoel dit hehehe
Komt morgen aan en die gaat mee naar de meet
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-086241
Dan is de meetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Rogerrrrrrrr
enne....waar stonden de drie dagen in de def meet topic voor? *schieuwnierig aagje*
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnen
Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tofe het liep allemaal zo mooi af
*zwijmel*
Maarum, uitzending ofzo?Er was eens....
nah iets anders....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.
Maarum, uitzending ofzo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah iets anders....
anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !
Dus ik stel voor, Alcohol met hindernissen ^^
De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.
So.... durf je het aan
En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen(ik bepaal straks de jouwe
)
Ben je niet goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah iets anders....
anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !
Dus ik stel voor, Alcohol met hindernissen ^^
De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.
So.... durf je het aan
En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen(ik bepaal straks de jouwe
)
ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
.... Met alcohol over de hindernisbaan ?
Mwaaa... dat is niet utidagend.. dat is net zoiets als.. je mag geen ja en nee zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...
Ik zei specifiek: Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander.
En ludiek betekend niet per se gevaarlijk...het kan zoiets simpels zijn als *raak je eigen gezicht deze avond niet meer aan*wedden dat je daar moeite mee hebt
![]()
Ik ben sowieso niet op de meet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaaa... dat is niet utidagend.. dat is net zoiets als.. je mag geen ja en nee zeggen, dan zeg ik toch de hele avond absoluut
.
Maar dat betekend dat ik dan of naar een meet moet komen of dat er afgesproken moet worden... En ik houd niet zo van meets
Wie weet, mocht ik de keuringen door komen op welke kazerne ik geplaatst wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet op de meet.
En als je niet wilt afspreken heb ik daar ook best respect en begrip voor hoor. Ik ken tal mensen die (ff een naampje er aan geven) hun online vrienden en real-life vrienden heerlijk gescheiden houden. En als dat voor jou werkt. Dan verwacht ik ook van je dat je voor mij geen uitzondering zult maken. Anders neem ik dat mezelf straks kwalijk
Gehehe,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
Knak ouders komen morgen thuis, word dus pendelen met de auto naar de supermarkt om al die kratten weg te brengen. Ik ga nu slapen
kijk en leer, een schoolvoorbeeld vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef Maitje het volgende:
Wie weet, mocht ik de keuringen door komen op welke kazerne ik geplaatst wordt![]()
Ik ben pitten! Tjuus
ik geloof dat ze dr ouders bedoelt want ik meen mij te herinneren dat de mannen die solicitaties doen niet altijd op hetzelfde kantoor aanwezig zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
die sollicitatie gast waar ze het over heeft
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Alleen nu komt dinsdag die man die sollicitatie afnemen, dus ik ga zondag schrobben![]()
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef m.k het volgende:
o wacht laat maar ik snap em al hihi heb ook al een biertje op
Goed idee. Ik ga even een peukie doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze ouwe lul gaat ook maar eens plat. Was weer een mooie dag geweest.
Voor hen die hier nog zijn, dit:
Thanks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga even een peukie doen.![]()
Weltrusten zandhaas.![]()
"splits!!!!!!!!"quote:
Hehe, 's nachts dwalen de stoned werklozen hier rond op Fok!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:44 schreef Nobu het volgende:
Kinders, het leger afschaffen is toch veel leuker voor de wereld.
Ook een bijzonder goedemorgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef Braamyo het volgende:
zal ik hem dan maar inluiden...goeie morgen iedereen?
Die netbook is enkel voor internetgebruik en voor reizen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef m.k het volgende:
hey maareeeee die laptop he ...... die is niet al te snel ........ of maakt dat je niet uit ?
Ja, die komt hem hier dinsdag om 10.00 uur afnemen bij mij thuis. Komt omdat ik tussen door kom ofzo en niet meer via internet of wat dan ook hoef te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
die sollicitatie gast waar ze het over heeft
phantasia land is echt te tof voor woorden !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, die komt hem hier dinsdag om 10.00 uur afnemen bij mij thuis. Komt omdat ik tussen door kom ofzo en niet meer via internet of wat dan ook hoef te doen.
Owja, Goedemorgen!
Ik ben zo fucking verkoudenen moet morgen nog wel naar phantasialand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |