abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84870374
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef m.k het volgende:
ik denk eigenlijk dat ie het met de brommer heeft gedaan :D
Of de skeelers
Er was eens....
pi_84871031
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef m.k het volgende:
haha ok ff afwachten dus

@braamyo: hoe krijg jij het voor elkaar om 6.nog wat km te lopen in 12 minuut 50 of was dat met de fiets :)

heb net voluit gelopen en haalde 3.05 km in 12 minuten :(
Lawl, dat was de fiets man :P hardlopend...doe ff normaal, olympiërs halen dat niet eens :P

nja, eigenlijk doen ze dat wel, maargoed, ik ben dan ook geen olypmiërs. Derhalve doe ik de 3,4 Km in 12 minuten...of tja, ik deed er 3,4 tegenwoordig schommel ik rond de 3 km, helaas....maarja, ik heb al in geen jaar meer getrained en ram ze er toch alle drie doorheen in twaalf minuutjes, dus ik kan best trots op mezelf zijn :D
pi_84871051
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ssttt... mannen houden van opscheppen! ;)
Delen door drie was toch de regel?

Edit:

Dus ik dacht, en moet je weten, voor een schedel als mij is denken dan al een hele prestatie. Maar om op het juiste moment de juiste gedachte te hebben is een vak apart.

Dus ik dacht, was er begin deze topic niet iets over een uitdaging en de kwestie van het verzinnen en bekend maken van eisen ter behoeven van die uitdaging? w/

[ Bericht 34% gewijzigd door Braamyo op 04-08-2010 21:51:33 ]
pi_84872501
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Dus ik dacht, en moet je weten, voor een schedel als mij is denken dan al een hele prestatie. Maar om op het juiste moment de juiste gedachte te hebben is een vak apart.

Dus ik dacht, was er begin deze topic niet iets over een uitdaging en de kwestie van het verzinnen en bekend maken van eisen ter behoeven van die uitdaging? w/
Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meer :')
Er was eens....
pi_84873200
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dat er een uitdaging was klopt, maar de rest volg ik even niet meer :')
Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verlies *O*

En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat wij het winnen intressant wouden maken door er een *je moet dit doen als je verliest* label aan te hangen....

Of heb ik die interpetatie helemaal verkeerd opgevanen... :@

Nja, laat eerst maar eens weten wat de uitdaging inhoud, want die bepaalde jij als ik het zo goed terug lees :D
pi_84873577
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Nja, een uitdaging is toch waarin twee mensen samen een uitdaging aan gaan en er 1 wint en 1 verlies *O*

En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat wij het winnen intressant wouden maken door er een *je moet dit doen als je verliest* label aan te hangen....

Of heb ik die interpetatie helemaal verkeerd opgevanen... :@

Nja, laat eerst maar eens weten wat de uitdaging inhoud, want die bepaalde jij als ik het zo goed terug lees :D
Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhm

Geduld!
Er was eens....
pi_84874251
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik moet idd nog even iets bedenken voor de verliezer, maar daar moet goed over na gedacht worden aangezien ik zelf ook nog is kan verliezen... dusuhm

Geduld!
Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tof :D e het liep allemaal zo mooi af *O* *zwijmel*
pi_84875273
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Lawl, dat was de fiets man :P hardlopend...doe ff normaal, olympiërs halen dat niet eens :P

nja, eigenlijk doen ze dat wel, maargoed, ik ben dan ook geen olypmiërs. Derhalve doe ik de 3,4 Km in 12 minuten...of tja, ik deed er 3,4 tegenwoordig schommel ik rond de 3 km, helaas....maarja, ik heb al in geen jaar meer getrained en ram ze er toch alle drie doorheen in twaalf minuutjes, dus ik kan best trots op mezelf zijn :D
o ahihihihi 8)7
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_84875429
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef m.k het volgende:

[..]

o ahihihihi 8)7
^^
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:06:44 #210
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_84875705
Nog 1 dag :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_84875823
en dan?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_84875825
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog 1 dag :)
ik dacht dat de DEF meet veel langer op zich liet wachten :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:13:08 #213
110987 ErwinRommel
pi_84875957
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik dacht dat de DEF meet veel langer op zich liet wachten :P
Lol, dat staat in het DEF meet topique ;)

Nee, ik bedoel dit hehehe
Komt morgen aan en die gaat mee naar de meet ;)

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-086241
pi_84876020
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lol, dat staat in het DEF meet topique ;)

Nee, ik bedoel dit hehehe
Komt morgen aan en die gaat mee naar de meet ;)

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-086241
Rogerrrrrrrr

enne....waar stonden de drie dagen in de def meet topic voor? *schieuwnierig aagje*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:15:46 #215
110987 ErwinRommel
pi_84876062
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Rogerrrrrrrr

enne....waar stonden de drie dagen in de def meet topic voor? *schieuwnierig aagje*
Dan is de meet ;)
pi_84876110
Op de dikte van je schedel :)
pi_84876170
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Zou je mij dan wel uit mijn lijden willen verlossen en mij vertellen wat de uitdaging nu eigenlijk inhoud? Of zal ik er een voor je verzinnen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens net een film op RTL-5 gekeken die ging over liefde tussen een zwarte vrouw en een witte man in racisties amerika, zo'n echte feel good film. Met de acteur uit 'the mentalist' en 'the guardian' en ik vind hem zo tof :D e het liep allemaal zo mooi af *O* *zwijmel*
Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.

Maarum, uitzending ofzo?
Er was eens....
pi_84876173
hey maareeeee die laptop he ...... die is niet al te snel ........ of maakt dat je niet uit ?
pi_84876519
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nou verzin dan maar wat, aangezien ik soms erg traag kan zijn met dat soort dingen dat gaat mij niet lukken in 44 dagen.

Maarum, uitzending ofzo?
nah iets anders....

anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !

Dus ik stel voor, Alcohol met hindernissen ^^

De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.

So.... durf je het aan :D

En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen ;) (ik bepaal straks de jouwe :P )
pi_84876590
edit:

dit had een reactie op erwin rommel moeten zijn haha :P

nja, ik was dus vergeten dat die def meet over 3 dagen was :D
pi_84877335
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

nah iets anders....

anyways, ik heb iets verzonnen, iets wat compleet bij deze topic past. Noem twee dingen die nu echt passen bij mijn baas en jou aankomend werkgever ^^ Precies Alcohol en de hinderniss baan !

De uitdaging is simpel. Een gezellige avond vol met grappen en grollen, gezelligheid en gelach, vrienden en aanverwanten. Met slechts een kleine uitzondering. Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. De persoon die deze het beste aflegt scoort het Winnende punt voor onze 2-2 tussenstand, en wint daarmee.

En zoja... wat is de straf mocht ik het niet halen ;) (ik bepaal straks de jouwe :P )
:D .... Met alcohol over de hindernisbaan ? :')
Er was eens....
pi_84877389
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

nah iets anders....

Ben je niet goed bij je hoofd? :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_84877464
nee hij is alvast begonnen _O-
pi_84877565
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:46 schreef Maitje het volgende:

[..]

:D .... Met alcohol over de hindernisbaan ? :')
ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...

Ik zei specifiek: Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. :o

En ludiek betekend niet per se gevaarlijk...het kan zoiets simpels zijn als *raak je eigen gezicht deze avond niet meer aan* ^O^ wedden dat je daar moeite mee hebt :D
pi_84877664
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik nam het woord hindernisbaan niet op in het voorstel...

Ik zei specifiek: Na ieder drankje verzinnen wij omstebeurt een (ludieke) hinderniss voor de ander. :o

En ludiek betekend niet per se gevaarlijk...het kan zoiets simpels zijn als *raak je eigen gezicht deze avond niet meer aan* ^O^ wedden dat je daar moeite mee hebt :D

Mwaaa... dat is niet utidagend.. dat is net zoiets als.. je mag geen ja en nee zeggen :') , dan zeg ik toch de hele avond absoluut :') .

Maar dat betekend dat ik dan of naar een meet moet komen of dat er afgesproken moet worden... En ik houd niet zo van meets :@
Er was eens....
pi_84877677
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef m.k het volgende:
nee hij is alvast begonnen _O-
De Alcohol wel, de hindernissen nog niet ;) maak je geen zorgen :D
pi_84877744
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:54 schreef Maitje het volgende:

[..]

Mwaaa... dat is niet utidagend.. dat is net zoiets als.. je mag geen ja en nee zeggen :') , dan zeg ik toch de hele avond absoluut :') .

Maar dat betekend dat ik dan of naar een meet moet komen of dat er afgesproken moet worden... En ik houd niet zo van meets :@
Ik ben sowieso niet op de meet.

En als je niet wilt afspreken heb ik daar ook best respect en begrip voor hoor. Ik ken tal mensen die (ff een naampje er aan geven) hun online vrienden en real-life vrienden heerlijk gescheiden houden. En als dat voor jou werkt. Dan verwacht ik ook van je dat je voor mij geen uitzondering zult maken. Anders neem ik dat mezelf straks kwalijk :)

edit: nog ff in reactie op de uitdaging, het mag natuurlijk van alles zijn, ik nam alleen ff een simpel voorbeeld zodat je een impressie had van de breedte aan dingen die je mag verzinnen :D
pi_84877806
Knak ouders komen morgen thuis, word dus pendelen met de auto naar de supermarkt om al die kratten weg te brengen. Ik ga nu slapen
pi_84877870
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet op de meet.

En als je niet wilt afspreken heb ik daar ook best respect en begrip voor hoor. Ik ken tal mensen die (ff een naampje er aan geven) hun online vrienden en real-life vrienden heerlijk gescheiden houden. En als dat voor jou werkt. Dan verwacht ik ook van je dat je voor mij geen uitzondering zult maken. Anders neem ik dat mezelf straks kwalijk :)
Wie weet, mocht ik de keuringen door komen op welke kazerne ik geplaatst wordt :P

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
Knak ouders komen morgen thuis, word dus pendelen met de auto naar de supermarkt om al die kratten weg te brengen. Ik ga nu slapen
Gehehe,
De mijne komen volgende week vrijdag thuis. Alleen nu komt dinsdag die man die sollicitatie afnemen, dus ik ga zondag schrobben :')

Ik ben pitten! Tjuus
Er was eens....
pi_84877932
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef Maitje het volgende:
Wie weet, mocht ik de keuringen door komen op welke kazerne ik geplaatst wordt :P

Ik ben pitten! Tjuus
kijk en leer, een schoolvoorbeeld vrouw ;)

eeuwige mannen laten wachte haha :D truste meid !
pi_84878010
huh komt ie naar je huis toe?
pi_84878064
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef m.k het volgende:
huh komt ie naar je huis toe?
huh? waar heb jij het nu weer over :P
pi_84878091
die sollicitatie gast waar ze het over heeft
pi_84878160
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
ik geloof dat ze dr ouders bedoelt want ik meen mij te herinneren dat de mannen die solicitaties doen niet altijd op hetzelfde kantoor aanwezig zijn :D
pi_84878192
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef Maitje het volgende:

[..]
Alleen nu komt dinsdag die man die sollicitatie afnemen, dus ik ga zondag schrobben :')
pi_84878217
o wacht laat maar ik snap em al hihi heb ook al een biertje op
pi_84878283
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef m.k het volgende:
o wacht laat maar ik snap em al hihi heb ook al een biertje op
+1

ik ga pitten man, morgen weer een veul te lange dag voor de boeg....echt DAMMM

18 urige werk dag...maar ik doe het met liefde !
pi_84878300
haha werk ze

ik dacht dat ik het zwaar had met een 80 uur werkweek ;(
  donderdag 5 augustus 2010 @ 02:05:30 #239
110987 ErwinRommel
pi_84881949
Deze ouwe lul gaat ook maar eens plat. Was weer een mooie dag geweest.
Voor hen die hier nog zijn, dit:
pi_84881994
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze ouwe lul gaat ook maar eens plat. Was weer een mooie dag geweest.
Voor hen die hier nog zijn, dit:
Goed idee. Ik ga even een peukie doen. ^O^

Weltrusten zandhaas. ;) :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 5 augustus 2010 @ 02:22:11 #241
110987 ErwinRommel
pi_84882222
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:07 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Goed idee. Ik ga even een peukie doen. ^O^

Weltrusten zandhaas. ;) :W
Thanks.
Nog niet echt pitten nu, er zitten nog 2 saucijzenbroodjes in de oven ;)
Die ga ik nog ff soldaat maken voor het slapen.

Heb nl opeens behoorlijke trek.
pi_84882279
Lekker, doe mij er ook maar één. ^O^
  donderdag 5 augustus 2010 @ 02:31:43 #243
110987 ErwinRommel
pi_84882305
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker, doe mij er ook maar één. ^O^
"splits!!!!!!!!" ;)
Was een woord welke wij in LMB gebruikten om eten met elkaar te delen.

"Ja......splits!!!!!!!!" :)

Is klaar nu, ik ga naar boven, met 2 saucijzenbroodjes (met mosterd) en lekker op bed nog een boek lezen.
Aanrader btw dat boek: End Game van David Rohde.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 03:44:01 #244
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_84882818
Kinders, het leger afschaffen is toch veel leuker voor de wereld.
pi_84883218
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 03:44 schreef Nobu het volgende:
Kinders, het leger afschaffen is toch veel leuker voor de wereld.
Hehe, 's nachts dwalen de stoned werklozen hier rond op Fok! :')
pi_84884617
zal ik hem dan maar inluiden...goeie morgen iedereen? :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:20:27 #247
110987 ErwinRommel
pi_84885760
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:23 schreef Braamyo het volgende:
zal ik hem dan maar inluiden...goeie morgen iedereen? :D
Ook een bijzonder goedemorgen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:22:18 #248
110987 ErwinRommel
pi_84885800
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef m.k het volgende:
hey maareeeee die laptop he ...... die is niet al te snel ........ of maakt dat je niet uit ?
Die netbook is enkel voor internetgebruik en voor reizen.
Dus die 1GB is daarvoor meer dan voldoende.
Voor het zwaardere werk gebruik ik mijn laptop.
pi_84886975
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
Ja, die komt hem hier dinsdag om 10.00 uur afnemen bij mij thuis. Komt omdat ik tussen door kom ofzo en niet meer via internet of wat dan ook hoef te doen.

Owja, Goedemorgen!
Ik ben zo fucking verkouden ;( en moet morgen nog wel naar phantasialand!
Er was eens....
pi_84887327
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ja, die komt hem hier dinsdag om 10.00 uur afnemen bij mij thuis. Komt omdat ik tussen door kom ofzo en niet meer via internet of wat dan ook hoef te doen.

Owja, Goedemorgen!
Ik ben zo fucking verkouden ;( en moet morgen nog wel naar phantasialand!
phantasia land is echt te tof voor woorden ! :D super vet :D
overigens wel luxe dat die kerel bij je langskomt *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')