oeh das wel heel snelquote:
Snel? Viel wel mee hoor. 1 uur en alles werkte naar behoren zoals ik het wil hebben.quote:
Ik heb de bijgeleverde windows dus wel geinstalleerd. Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef m.k het volgende:
maar welke Windows heb je nou ? ik hoop niet dat je de bijgeleverde Windows hebt geïnstalleerd
Ohhh ja, daar heb je geloof ik wel gelijk in. Dat komt de performance niet ten goede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef m.k het volgende:
ik word altijd gek van die bijgeleverde programmetjes van bijvoorbeeld asus diezelfde progamma's maken de laptop vaak ook langzamer omdat ze altijd op de achtergrond aanstaan en veel van de processor/intern geheugen vragen terwijl je ze vaak helemaal niet gebruikt
Prima, ik lees het straks wel, dadelijk naar de Thaiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef m.k het volgende:
proberen al de programma's te de-installeren (dit gaat niet altijd)
ik maak ff een printschreen dan leg ik wel uit hoe je die programma's het beste kan wegsmijten
Ok bedanktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop dat je het kan lezen.
je moet dus naar "deze computer" en dan naar "programma's" en dan naar "programma's en onderdelen" en daar kan je dingen volledig verwijderen
Hmmm heb hier CoD 4 op de laptop en werkt perfect, loopt totaal niet vastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb pas sinds kort mijn desktop meegenomen naar m'n legeringskamer, dus ik moet weer effe een beetje 'beginnen' met gamen. Heb er nog niet veel op staan, maar het enige spel dat normaal werkt is Empire: Total War. Spellen als GTA4, CoD:MW2 lopen alleen maar vast na 10 minuten. Nog effe BF2: Project Reality mod proberen.
Windows 7 Ultimatequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef m.k het volgende:
altijd goed om af en toe te doen (welke Windows heb je?)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Windows 7 Ultimate
En ook ik hou niet van bijgeleverde rotzooi. Als ik een nieuwe computer koop, formateer ik die standaard meteen en gooi daarna mijn eigen windows erop.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:21 schreef Braamyo het volgende:
niet zo digitaal met z'n alle, daar kan ik helemaal niet tegen
yep.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:15 schreef m.k het volgende:
en die games deden het wel op xp met dezelfde computer ?
Net als dat ze standaard vanuit de fabriek een verborgen partitie maken met je back upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |