al goed al goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:16 schreef m.k het volgende:
had ik het toch goed geraden in het begin(over dat die gast langskwam)
Ja, het weer valt mij ook wat tegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:21 schreef viezerdt het volgende:
Ben weer terug van vakantie. Was weer een warm welkom terug... meteen een hele dag regen. Later volgt Antilliaanse voorligsteun foto
.
Ik ben een n00b, maar wat is een htpc?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef m.k het volgende:
ben nu bezig met het samenstellen van een htpc van 1200 euries hahaha
vind het ook altijd weer spannend als mijn onderdelen binnenkomen en ik kan beginnen met de computer in elkaar zetten
Dat ziet er kek uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:00 schreef m.k het volgende:
dat zet je bij je tv neer en die kan dan fungeren als dvd speler muziek speler download machine opslag plek ect ect. zit in een speciale kast die dezelfde formaten heeft als een gemiddelde versterker
zoals deze hier (degene die ik ga bestellen)http://www.lian-li.com/v2(...)x=25&ss_index=64&g=q
Dat deed ik vroegah allemaal ook ja. Nu ben ik alles vergeten van hoe dat werkt. Wel jammer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:10 schreef m.k het volgende:
is heel erg makkelijk allemaalecht waar. en leuk
????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef m.k het volgende:
ga het weer doen![]()
![]()
is leuk ik help wel met info
edit: welke Windows ga je doen ?
Dacht ff dat je het tegen iemand anders had lol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |