Och, die twee stoeltjes en 3 verhuisdozen... komt wel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de sneeuw en in de vrieskou, je moet er maar zin in hebben
quote:
Ik heb zelfs gewone auto's met moeite vooruit zien komen over de James, zo glad was het...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Elvi het volgende:
Schandalig dat er niet gestrooid is.Ik zat in een bus die meer als een half uur stil stond bij de Doelenbrug. Er kon een vrachtwagen de dijk niet op. Omwonenden hebben het ijs voor de wagen weg staan bikken zodat ie door kon rijden.
Treinen en bussen rijden niet, taxi's zijn onbereikbaar. Ik heb er 2 uur over gedaan om van Goverwelle naar Korte Akkeren te komen ("kon je beter gaan lopen" nou ik was al een tijdje buiten en kon niet meer). Uiteindelijk heeft mn vader me opgehaald met de auto
![]()
Maar geen strooiwagen te bekennen
lolquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef Tokamak het volgende:
Hoezo ijsbaan op de Markt?! Heel Gouda is momenteel een ijsbaan!
1.) zout is op, dus over op zand, is ook gladquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Elvi het volgende:
Schandalig dat er niet gestrooid is.Ik zat in een bus die meer als een half uur stil stond bij de Doelenbrug. Er kon een vrachtwagen de dijk niet op. Omwonenden hebben het ijs voor de wagen weg staan bikken zodat ie door kon rijden.
Treinen en bussen rijden niet, taxi's zijn onbereikbaar. Ik heb er 2 uur over gedaan om van Goverwelle naar Korte Akkeren te komen ("kon je beter gaan lopen" nou ik was al een tijdje buiten en kon niet meer). Uiteindelijk heeft mn vader me opgehaald met de auto
![]()
Maar geen strooiwagen te bekennen
Hoe zou het toch komen dat die riolering van Gouda zo slecht afvoertquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1.) zout is op, dus over op zand, is ook glad
Nu al?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1.) zout is op, dus over op zand, is ook glad
2. ) Als je strooit, ligt het er binnen 2 seconden weer, heb onze eigen tuin proberen schoon te houden, ieder half uur lag er weer een centimeter
Nou... Dat valt tegen op sommige stukken. Met de auto gaat het wel, maar in de stad zijn sommige straten echt ijsbanen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het wel een beetje begaanbaar nog in Gouda dan?
Ik kwam er ook haast nooit hoorquote:Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ik kwam er nooit. Echt veel duurder dan de FRS en andere cd/dvd-zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |