Je moet het 1x meegemaakt hebben. Daarna eigenlijk gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet leuk? De foto's zien er wel tof uit, op zich.
Dat zal waarschijnlijk volgend jaar worden voor mij dan. Dit jaar vier ik het nog in Delftquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet het 1x meegemaakt hebben. Daarna eigenlijk gewoon niet meer.
?quote:
Hm, ik fiets via de James naar het station en dat ging wel goed eigenlijk...Gelukkigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat was 't glad trouwens, vanmorgen op de bloemendaalseweg! Ik heb minimaal 5 scholieren (vrij hard) op hun plaat zien gaan
.
beaamdquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Tokamak het volgende:
Gouda heeft misschien wel de bekendste avond daartoe. Komt regelmatig zelfs op het journaal!
Hier zit ik: http://www.prinsmauritsstraat.praktijkinfo.nl/quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Pinklady89 het volgende:
Weet iemand een goede huisarts in Gouda?
Onder goed versta ik dus niet iemand die:
* bij alles doorverwijst naar de psycholoog
* als oplossing voor alles paracetamol, antibiotica, sporten, uitrusten, een paar weken wachten en dan terugkomen of een andere variant hierop heeft
Maar iemand die:
* naar patiënten luistert en probeert hen te genezen in plaats van te werken voor de bonussen van de zorgverzekeraars
* zijn patiënten serieus neemt
* zich niet al te arrogant (betweterig) gedraagt
Jij zit nu bij Gezondheidscentrum de Korte Akkeren?quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Pinklady89 het volgende:
Onder goed versta ik dus niet iemand die:
* bij alles doorverwijst naar de psycholoog
* als oplossing voor alles paracetamol, antibiotica, sporten, uitrusten, een paar weken wachten en dan terugkomen of een andere variant hierop heeft
Maar iemand die:
* naar patiënten luistert en probeert hen te genezen in plaats van te werken voor de bonussen van de zorgverzekeraars
* zijn patiënten serieus neemt
* zich niet al te arrogant (betweterig) gedraagt
Ben er in de afgelopen 6 jaar slechts 3 keer geweest maar altijd als prettig en deskundig ervaren:quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Pinklady89 het volgende:
Of een raspatatje zsasikiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is het errug lekker om bij snackbar Willie (kruispunt ijsellaan, burgemeester martenssingel) een patatje giros te halenDaar komen inderdaad wel veel allochtoontjes, maar het eten is verukkelijk
Haha, daar moet ik dus niet zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij zit nu bij Gezondheidscentrum de Korte Akkeren?
Vorig jaar stond deze foto in de Boston Big Picture (die zetten eens in de paar weken schitterende fotoseries online, waaronder dus één van Kaarsjesavond):quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Tokamak het volgende:
Gouda heeft misschien wel de bekendste avond daartoe. Komt regelmatig zelfs op het journaal!
Sterktequote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga van het weekend verhuizen!
in de sneeuw en in de vrieskou, je moet er maar zin in hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga van het weekend verhuizen!
Wij verhuisden in de zomer. Eerst bloedheet tot het begon te hozen. Ook erg fijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de sneeuw en in de vrieskou, je moet er maar zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |