quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Guidodon het volgende:
Ik moest eigenlijk zondag avond naar huis omdat ik maandag op het werk MOET zijn.
Dan zou ik aleen wel de band missen die ik perse moet zien, Queens of the stone age.
Ik slijmen bij de baas of het mogelijk is die maandag ietssss later te komen, en ja hoor! het mag.
Ga ik maandag gelijk door vanuit Lowlands naar mn werk. Dat wordt heeeerlijk stinken
Daar kun je blijkbaar alleen maar op als je toegang wint met de Mobile Guide.quote:
Vroeg ik me ook al af. Denk gewoon een beetje techno/electro/en nogwat verwante stijlen. Ga er wel een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Iemand enig idee wat de 'Lowlands Rave' is zaterdag 23:15 in de india?
ouderwetse Rave gok ik, ik las ergens dat je plaatjes kon aanvragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Guidodon het volgende:
Ik moest eigenlijk zondag avond naar huis omdat ik maandag op het werk MOET zijn.
Dan zou ik aleen wel de band missen die ik perse moet zien, Queens of the stone age.
Ik slijmen bij de baas of het mogelijk is die maandag ietssss later te komen, en ja hoor! het mag.
Ga ik maandag gelijk door vanuit Lowlands naar mn werk. Dat wordt heeeerlijk stinken
ja maar dat wilde hij dus niet hebben "hoogseizoen" bla bla bla..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef SvenM het volgende:
[..]
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagd
* SvenM heeft nog lekker de hele week na Lowlands vrij.
Haha thanks! Staat natuurlijk ook goed bij mn baas dat ik me zo inzet voor het bedrijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Irien het volgende:
Ik vind het moedig van je!Waarschijnlijk ben je nog helemaal in hogere sferen maandag. Zet je wel schrap voor een fikse verkoudheid, sten kwijt, een week brak etc
Ik hem hem als PDF op mijn mobiel, die gaat mee op vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar de krant staat ook online:
http://www.livexs.nl/media/lowlands_programmakrant_2010.php
geloof 20 topics ongeveer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef zonisdegod het volgende:
tot hoever ging de sllowchat van vorig jaar?
en daarmee bedoel ik tot de dag van 20 augustus
Stond, in de NRC bijlage iets van verwacht Prodigy en Daftpunk ofzo, uit m'n hoofd, heb de krant nu niet bij de hand, die ligt thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Op zaterdag in de Lima om 14:45. In het blokkenschema staat niks, in de programmakrant staat ' nog niet bekend'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer onbekende acts voor mij![]()
Worstel me door de lijst.
Op welke dag en waar ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |