Mazda 2!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Marco001 het volgende:
oude koeien:
[..]
true..
iemand andere suggesties? zolang het maar 2 stoelen heeft en lekker rijd vind ik het best5-deurs, achterbank of kofferbak is niet nodig. En nee Japsnars, een Audi a4 hoef ik niet, want te groot.. A3 zou nog net kunnen denk ik, maar vind ik niet zo mooi.
Nog niet, ben hem meteen aan het downloaden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:
Ken/heb je Fabric 34, Japie? Wel erg fijn moet ik zeggen
Mazda ZXR, koningsauto. Alleen wel duur in alles.quote:
Hehe, oké.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Marco001 het volgende:
oude koeien:
[..]
true..
iemand andere suggesties? zolang het maar 2 stoelen heeft en lekker rijd vind ik het best5-deurs, achterbank of kofferbak is niet nodig. En nee Japsnars, een Audi a4 hoef ik niet, want te groot.. A3 zou nog net kunnen denk ik, maar vind ik niet zo mooi.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog niet, ben hem meteen aan het downloaden.
Ik heb ook een achterbank, maar het komt bijna nooit voor dat iemand daar zit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, oké.
Maar je hoeft echt geen achterbank? Lijkt me toch wel handig als je vrienden mee wilt laten rijden.
Mijn volgende is misschien ook wel een tweezits. Genoeg vrienden die zelf een rijbewijs hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, oké.
Maar je hoeft echt geen achterbank? Lijkt me toch wel handig als je vrienden mee wilt laten rijden.
mwoh, niemand van mijn vrienden heeft een rijbewijs, terwijl sommigen ook al 20+ zijn.. Ik moest altijd bobben met 1 van mijn ouders auto's, maar nu hebben ze dan pechquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn volgende is misschien ook wel een tweezits. Genoeg vrienden die zelf een rijbewijs hebben
Zowat elk meisje dat ik op msn had?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waar kwam je het 'vroegah' dan tegen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn volgende is misschien ook wel een tweezits. Genoeg vrienden die zelf een rijbewijs hebben
Bij mij hebben er al aardig wat een rijbewijs maar toch ben ik vaak de bob omdat ik niet drinkquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwoh, niemand van mijn vrienden heeft een rijbewijs, terwijl sommigen ook al 20+ zijn.. Ik moest altijd bobben met 1 van mijn ouders auto's, maar nu hebben ze dan pechIk ga echt niet speciaal voor hun een auto met achterbank kopen..
quote:
En jij denkt dat ik dat kan betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik bedoel de RX8, niet ZXR.
ik? MSN, CU2, email's, FOK!.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waar kwam je het 'vroegah' dan tegen?
Picsquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij hebben er al aardig wat een rijbewijs maar toch ben ik vaak de bob omdat ik niet drink. Gaan ze maar in de laadbak als ik een Land Rover koop
Hoi, ik ben 21 zonder rijbewijs.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwoh, niemand van mijn vrienden heeft een rijbewijs, terwijl sommigen ook al 20+ zijn.. Ik moest altijd bobben met 1 van mijn ouders auto's, maar nu hebben ze dan pechIk ga echt niet speciaal voor hun een auto met achterbank kopen..
Hij is wel erg duur ja. Maar ook zoooo vetquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat kan betalen.. Kon ik t maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |