quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was dus een lapohunt. Ik heb het geraporteerd en hoop dat je een beukenote krijgt. Jij verpest zo het hele forum!
75 Of 76 notes maakt ook niet veel meer uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was dus een lapohunt. Ik heb het geraporteerd en hoop dat je een beukenote krijgt. Jij verpest zo het hele forum!
Okéeee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet me knuffelen, ik ben zielig.
Jawel hoor, 1 om precies te zijn!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
75 Of 76 notes maakt ook niet veel meer uit.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
'niet veel'quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoor, 1 om precies te zijn!
Veel is relatief. Einstein zei het al, alles is relatief. Behalve relativiteit dan.quote:
In dat maffe tuincentrum?quote:
Boehoehoequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik wil dat me (ex)vriendin niet naar engeland gaat voor 3 jaar
Een zeer wijze man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel is relatief. Einstein zei het al, alles is relatief. Behalve relativiteit dan.
Rijdt daar een trein langs?quote:
Idd. Ik wil later ook zo'n kapsel.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ongeveer. Station is vijf minuten fietsen. 8)
Het is je ex, get over it.quote:
Omdat het je ex is gast, ze ontvlucht je.quote:
Wat doe je daar dan dat je kan fokken?quote:
Gaaaaaaaaf!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die staat hier, op de trugweg mag je hem. 8)
Ja ze is me ex omdat ze naar engeland gaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:11 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Het is je ex, get over it.
Besides, met je hippe cap kan je natuurlijk zo een ander hosselen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja ze is me ex omdat ze naar engeland gaat
Plantjes water geven, wat moet je anders in een tuincentrumquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan dat je kan fokken?
Nee ze ontvlucht me nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het je ex is gast, ze ontvlucht je.
Pauze hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan dat je kan fokken?
Als ik 14 was en m'n vriendinnetje ging 3 jaar weg zou ik het ook uit maken denk ik hoorquote:
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik 14 was en m'n vriendinnetje ging 3 jaar weg zou ik het ook uit maken denk ik hoorOm nou op die leeftijd al 3 jaar te gaan wachten op iemand
zou ik ook niet doen hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik 14 was en m'n vriendinnetje ging 3 jaar weg zou ik het ook uit maken denk ik hoorOm nou op die leeftijd al 3 jaar te gaan wachten op iemand
Hebben ze in Engeland geen scholen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo kan ze zomaar naar het buitenland? geen leerplicht?
Ze gaat daar naar een internationale schoolquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo kan ze zomaar naar het buitenland? geen leerplicht?
Gast. School is belangrijk. Nu denk je dat het kut is, maar als je eenmaal een paar weken 40 uur gewerkt heb besef je je opeens dat het eigelijk heel relaxt is op school.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ze gaat daar naar een internationale school![]()
Ik ga trouwens ook gewoon een dikke fuck you aan me school hebben hoor. als die laura mag zeilen hoef ik ook niet naar school vind ik
School belangrijk? Ruim driekwart van de stof heb je later niet meer nodigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. School is belangrijk. Nu denk je dat het kut is, maar als je eenmaal een paar weken 40 uur gewerkt heb besef je je opeens dat het eigelijk heel relaxt is op school.
En het enige nadeel van school is dat je weinig geld hebt.
Oké ik vertrouw op jouw wijze woorden en zal gewoon naar school gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. School is belangrijk. Nu denk je dat het kut is, maar als je eenmaal een paar weken 40 uur gewerkt heb besef je je opeens dat het eigelijk heel relaxt is op school.
En het enige nadeel van school is dat je weinig geld hebt.
Ook als je je vakkenpakket kiest?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
School belangrijk? Ruim driekwart van de stof heb je later niet meer nodig
Ik ben 18 en heb de eerste helft van afgelopen leerjaar iets teveel lessen gemist (te laat geweest) en moest toen ook naar de leerplicht ambtenaar, het eerste wat ze zeiden was 'we kunnen je niets maken'quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:22 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Oké ik vertrouw op jouw wijze woorden en zal gewoon naar school gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |