Maar zo kom je er dus niet achter of het ligt aan t-mobile of aan de death grip. En dat lijkt me toch wel relevante informatie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:35 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik ben links dus als ik bel zit ik sowiezo met m'n hand op het kwetsbare punt.
1 Gesprek viel weg
1 Gesprek heb ik niet ontvangen
1 Verstond me totaal niet
En met spelletjesals DoodleJump, SkyBurger, en Cube Run heb ik ook altijd m'n hand op het kwetsbare punt.
Ik pak hem dus niet expres zo vast dat m'n bereik weg valt, is volgensmij gewoon een natuurlijke houding hoe ik hem vast houd
Geen jailbreak hier dus kan dat niet gebruiken, maar ik heb wel last van de death grip, in zoverre dat ik er op moet letten dat ik 'm niet zo vasthoud. Doe ik niet standaard, maar met sommige houdingen toch wel. Dan zie je het signaal afzwakken en 3G valt ook weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar zo kom je er dus niet achter of het ligt aan t-mobile of aan de death grip. En dat lijkt me toch wel relevante informatie!
Andere mensen die de death grip al hebben geprobeerd? Meten = weten
Das wel shit zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen jailbreak hier dus kan dat niet gebruiken, maar ik heb wel last van de death grip, in zoverre dat ik er op moet letten dat ik 'm niet zo vasthoud. Doe ik niet standaard, maar met sommige houdingen toch wel. Dan zie je het signaal afzwakken en 3G valt ook weg.
Wat een gejank. Alsof dat bij andere telefoons nooit kan gebeuren. Met miljoenen iPhones is de kans dat er een paar zijn waarbij iets fout is gegaan behoorlijk groot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:59 schreef fransbreda het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-behuizing-iphone-4/
Los schroefje in behuizing iPhone 4
dinsdag, 3 augustus 2010
Website: http://www.iphoneclub.nl
In Azië wordt met man en macht gewerkt aan de productie van nieuwe iPhones. Daarbij kan er wel eens iets misgaan. Na het gele scherm (opgelost na een paar dagen wachten), antennagate (opgelost met een hoesje) en problemen met de productie van de witte iPhone (wordt nog aan gewerkt) klagen gebruikers nu over een nieuw probleem: een loszittend schroefje aan de binnenkant van de iPhone-behuizing. Een zekere Max hoorde na het openen van het simkaartslot een rammelend geluid.
Na onderzoek ontdekte hij een loszittend schroefje. De kop van de schroef is echter te groot om door de simopening te vallen. Na contact met Apple bleek het om een productieprobleem te gaan. Op het forum van Macrumors zijn nog meer mensen te vinden die losse schroefjes hebben gevonden: de ene persoon hoort het bij de simkaart, iemand anders bij de speaker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens foto’s van iFixit is te zien dat er in de buurt van de simkaart inderdaad schroefjes zijn aangebracht. Even weer vastdraaien lost het op, maar dat is voor gewone gebruikers geen optie. Mocht je ook een rammelend geluid horen: controleer of het niet de aan/uitknop is, want die zit soms wat los.
Gewoon te vroeg uitgebracht.... apple bij veel mensen puntje deraf!
Appsync nog eens installeren, in installous 'sync to iTunes' aanzetten, je iPhone een keer rebooten, dan aansluiten aan je PC (niet syncen) en rechter muisknop op de iPhone als deze wordt weergegeven in iTunes. Dan kiezen voor aankopen overzetten en dan syncen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:05 schreef Norrage het volgende:
Ik heb telkens dat een paar van mijn jailbreakapps eraf gegooid worden als ik mijn iphone synchroniseer! Heel irritant. Ik hoef ze slechts via installous weer opnieuw te installern en dan heb ik ze weer, maar om dat elke keer weer opnieuw te doen?? En het is niet met al mijn apps, alleen met een paar :/
Iemand?
Aah thanks, het werkt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Appsync nog eens installeren, in installous 'sync to iTunes' aanzetten, je iPhone een keer rebooten, dan aansluiten aan je PC (niet syncen) en rechter muisknop op de iPhone als deze wordt weergegeven in iTunes. Dan kiezen voor aankopen overzetten en dan syncen.
Goeie infoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:03 schreef Skv het volgende:
Als ik dat Signal app ding aanzet, staat 'ie op -76 (5 streepjes bereik).
Als ik 'm vastpak en mijn handen er helemaal omheen doe, gaat 'ie naar -98 (2 streepjes).
Dit is met een SE-case er omheen en mijn handen als een kelk om de telefoon heen.
Ik kan me voorstellen dat ik 'm op 'Geen service' kan krijgen als ik al weinig bereik heb.. Hier is het bereik nu prima namelijk.
Ik had dit scherm dus openstaan terwijl ik aan de telefoon zat, om te typen "Ach, eerst maar 's zien hoe dat tijdens het bellen gaat", om vervolgens halverwege afgebroken te wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Das wel shit zeg.
Er werd namelijk afgedaan dat 1 op de 100 iphones een dergelijk probleem zou hebben. Het lijkt me net andersom.
Ik zou echt niet meer zonder kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef chiren het volgende:
Als iedereen die nu een iPhone4 heeft, hier nu zijn positieve ervaring zou posten, zouden die negatieve verhalen in het niet vallen.
Maar door het lezen van al die negatieve verhalen zegt mijn brein toch dat het verstandig was de i4 even on hold te zetten en misschien zelfs te wachten op de 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |