ik belde vanmorgen weer eens af, maar voor het eerst vroeg jen naar 1 van de leidsters toen ik de telefoon ophing. Dus als ik het red, gaat ze morgen ff lekker spelen op het kdv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep is vanmorgen voor het eerst een hele ochtend op de psz geweest! Ging heel goed en ze wil graag binnenkort weer
Ik vnd het maar raar thuiskomen in zo`n stil huis!
hier is het "kikkah staat op de stoel !! issie jarig ???? "quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:16 schreef simmu het volgende:
nu staat er hier eentje naast me te juichen: kikka! kwakwa!!!![]()
enfin; de dame is dol op kikker dus
wel leuk zo'n smeerdiploma
hahahha.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
nijna's icoontje is ook een favorietpast goed bij der nijntje nachtlampje
![]()
en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
Whehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
nijna's icoontje is ook een favorietpast goed bij der nijntje nachtlampje
![]()
en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
Tot nu toe vind ik het meestal nog wel lachwekkend moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Stiemie het volgende:
Gefeliciteerd Leander! En inderdaad het klinkt helemaal of je hier thuis hoort
Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Stiemie het volgende:
Dat dacht ik de eerste maanden ook![]()
Maar nu hebben we echt om alles 'discussie' voor zover ik daarin mee ga dan... en alles wat ze doet moet ze ook zeggen (nou ik ga nu even zitten hoor. Kijk ik lees een boekje etc etc) en dan nog alle keren dat ze denk dat Esmee haar verloren gewaande dochter is die zij nodig moet corrigeren... Nou ja morgen weer een dagje opvang en dan kan ik er weer tegenaan
Oh dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef chacama het volgende:
[..]
Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.
Ja dan denk ik dat ze even fijn gaat spelen... nee dan krijg ik een live verslag over elk duplo-blokjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
alles vertellen wat hij doet is check
Dat is op een gegeven moment doodvermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |