abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85366667
Oh Linde maakt er een heel project van. Ik doe alleen wel zelf de boter en beleg op haar mes anders wordt het eehhhhh apart, heeel apart }:| Maar als ik de hoeveelheid bepaal gaat het heel goed!
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:31:13 #177
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85366712
Oh k doe 't thuis ook zelf hoor.
Maar op school luisteren ze natuurlijk perfect, dus dan kan 't :P
pi_85367775
Ach, ik laat dr lekker aanklooien tot ze vraagt of ik wil helpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:33:47 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85370224
Bep is vanmorgen voor het eerst een hele ochtend op de psz geweest! Ging heel goed en ze wil graag binnenkort weer :Y
Ik vnd het maar raar thuiskomen in zo`n stil huis!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85370331
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep is vanmorgen voor het eerst een hele ochtend op de psz geweest! Ging heel goed en ze wil graag binnenkort weer :Y
Ik vnd het maar raar thuiskomen in zo`n stil huis!
ik belde vanmorgen weer eens af, maar voor het eerst vroeg jen naar 1 van de leidsters toen ik de telefoon ophing. Dus als ik het red, gaat ze morgen ff lekker spelen op het kdv.
  Milf maandag 16 augustus 2010 @ 22:51:49 #181
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_85371178
Het wil niet meer luisteren want haar oortjes zijn kapot meldt ze.

GRRRRRR zou je der niet.

Niet naar bed willen
Niet tandjes willen poetsen
Niet willen slapen
Niet willen eten
Niet willen spelen
Niet willen luisteren

Ze wil alleen maar Dora, snoepjes, chocolademelk en naar de geitjes

Soms -O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_85371703
Hier gaat het echt heel goed met jen. Echt de driftbuien worden minder! Ze is lekker vrolijk en geeft zomaar kusjes en knuffels. Heerlijk wijffie is het weer!
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:38:03 #183
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85373590
Lekker he Ticootje, als ze ineens weer bijdraaien!
Hier worden we de laatste tijd ook weer overspoeld met kusjes en knuffels *;

Zo'n smeerdiploma, ik heb er ook nooit van gehoord maar misschien leuk om hier thuis ook voor hem te maken. Hij heeft nu wel zo'n poetsposter op z'n deur hangen. Eentje van Oral B met Winnie the Pooh - stickers en dan mag je voor elke keer tanden poetsen een sticker plakken. eentje 's ochtends (schiet er af en toe bij in :@ ) en een voor 's avonds. Werkt erg motiverend, hij is dol op stickers :Y

TF, wat leuk voor je meisje! Ze gaat het echt tof vinden en allemaal nieuwe skills en woorden leren. Echt, de ontwikkeling ging hier ineens met sprongen vooruit toen hij begon op de psz! Maar dat weet je natuurlijk allemaal al van je jongens ;)

Nikky -O-

We zijn een weekendje weg geweest en in het hotel was ook een zwembad. En Devin heeft zo goed ge"spartellied" ("zwemmen kan ik allang hoor" :P ): met zijn zwembandjes om in het diepe hele meters al watertrappelend afgelegd. Van mij naar M, naafr de kant enj weer terug... Hij had er zo'n lol in toen hij het eenmaal doorkreeg, wat was ik trots!
Nu alleen nog leren om zijn mond dicht te houden tijdens het 'spartellie doen", Hij had van opwinding en inspanning constant zijn mond wagenwijd open en heeft het halve zwembad leggedronken :D
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:14:00 #184
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85382033
Ik dacht dat als Isa 4 wordt ze leerplichtig zou zijn, not dus :P
Als ik zou willen mag ik haar tot 5 thuis houden.

En dit is dus nou een smeerdiploma :P :

pi_85382083
nu staat er hier eentje naast me te juichen: kikka! kwakwa!!! *O*

enfin; de dame is dol op kikker dus ;)
wel leuk zo'n smeerdiploma
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:45:37 #186
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85382654
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:16 schreef simmu het volgende:
nu staat er hier eentje naast me te juichen: kikka! kwakwa!!! *O*

enfin; de dame is dol op kikker dus ;)
wel leuk zo'n smeerdiploma
hier is het "kikkah staat op de stoel !! issie jarig ???? "
pi_85382749
nijna's icoontje is ook een favoriet :) past goed bij der nijntje nachtlampje :)

en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:59:22 #188
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85382967
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
nijna's icoontje is ook een favoriet :) past goed bij der nijntje nachtlampje :)

en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
hahahha.

hier is het icoon van KARIN favoriet. Hello kitty, geloof ik.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:53:24 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85384531
:Y icoontjes O+

gaaf zo'n smeerdiploma. Gefeliciteerd Isa!

Nikki, sterkte met je eigenwijsje. Wie zei dat laatst toch.... eigenwijs is ook wijs.
pi_85389307
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:

Whehe :D

En weet je?

Meldt :o

Het is vandaag 2 geworden, zegt NEE! zegt 'mij ook hagesag op boodje pinnekaas }:| ' en dingen als: Flojan nee hobbepaad, Lene hobbepaad! }:|

Dus ik geloof dat ik hier wel hoor nu :+

En voor de OP: 17-08-2008 Leander, zoon van TARAraboemdijee en Freecell
pi_85389464
Gefeliciteerd Leander! En inderdaad het klinkt helemaal of je hier thuis hoort :X
pi_85389558
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Stiemie het volgende:
Gefeliciteerd Leander! En inderdaad het klinkt helemaal of je hier thuis hoort :X
Tot nu toe vind ik het meestal nog wel lachwekkend moet ik zeggen :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:07:47 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85389624
:W Free. Welkom hier. Zo aan je post te zien, zijn jullie hier helemaal op de juiste plek.
pi_85389717
Dat dacht ik de eerste maanden ook ;)

Maar nu hebben we echt om alles 'discussie' voor zover ik daarin mee ga dan... en alles wat ze doet moet ze ook zeggen (nou ik ga nu even zitten hoor. Kijk ik lees een boekje etc etc) en dan nog alle keren dat ze denk dat Esmee haar verloren gewaande dochter is die zij nodig moet corrigeren... Nou ja morgen weer een dagje opvang en dan kan ik er weer tegenaan :P
pi_85389851
We hebben het trouwens zaterdag gevierd met iedereen (vandaag is hier een gewone dag :@ ) dus hij denkt zelf dat hij al drie dagen 2 is :+
pi_85389934
gefeliciteerd free :)

hebben jullie wel een leuke dag gehad? en een leuke dag vandaag?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:15:22 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85390039
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Stiemie het volgende:
Dat dacht ik de eerste maanden ook ;)

Maar nu hebben we echt om alles 'discussie' voor zover ik daarin mee ga dan... en alles wat ze doet moet ze ook zeggen (nou ik ga nu even zitten hoor. Kijk ik lees een boekje etc etc) en dan nog alle keren dat ze denk dat Esmee haar verloren gewaande dochter is die zij nodig moet corrigeren... Nou ja morgen weer een dagje opvang en dan kan ik er weer tegenaan :P
Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.
pi_85390111
alles vertellen wat hij doet is check :')
Dat is op een gegeven moment doodvermoeiend :D

mama, mij loooood tekenen... mij nou blaaauuuuw tekenen, kijk geeeeele tift, kijk mama paaaaaas!
En als je geen antwoord geeft gaat het steeds harder :+

En zaterdag was superleuk! en heel druk :D
pi_85390146
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef chacama het volgende:

[..]

Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.
Oh dus er is nog hoop O-) Ik leg ook elke keer uit dat zij niet de mama van Esmee is, maar het werkt nog niet echt. Laatst zaten Esmee haar vingers tussen de deur van de kast... Linde deed de deur hard dicht omdat Esmee niet in de kast mocht komen :X
pi_85390186
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
alles vertellen wat hij doet is check :')
Dat is op een gegeven moment doodvermoeiend :D
Ja dan denk ik dat ze even fijn gaat spelen... nee dan krijg ik een live verslag over elk duplo-blokje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 17-08-2010 13:37:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')