Tasjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:43 schreef chacama het volgende:
Oooooh en omdat ik eigenlijk zin heb om te gillen vanwege een bepaald topic:
Iets met kinderen en dieren.... en omdat die discussie daar niet welkom is. Hoe gaan jullie om met huisdieren en kinderen? Onze kat mag bijv. niet op de slaapkamers. Nu wil ie dat zelf ook niet, omdat het een angsthaas is. Ze mogen hem gewoon aaien zolang hij dat wilt. En omdat Fleur al heel lang een konijn wilt, weet ze dat als deze poes overleden is, dat ze een konijn mogen.... maar wel een buitenkonijn wel te verstaan. In een ruim hok met veel ren-ruimte.
Vroeger hebben we kanaries en goudvissen in de woonkamer gehad. En later toen ik 12 was mocht ik een cavia die in de woonkamer moest staan van mijn moeder, want dan kon ze in de gaten houden of ik er goed voor zorgde (en in dat opzicht kende mijn moeder me goed genoeg). Toen ik op kamers ging heb ik een dwerghamster als gezelschap gehad. Voor mijn gevoel is dit een goede werkwijze.
wat is een smeerdiploma?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft gewoon heel stoer 'r smeer diploma gehaald.
Nu maar eens veters leren strikken & morgen dus even nieuwe gympen kopen.
Groene draken zijn bang voor zombies..quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Memmel het volgende:
Ik vroeg het me ook af!
Iemand nog tips tegen groene draken en zulks?
Hier jagen we elke avond voor het slapen gaan alle monsters weg. Heb ook een tijdje anti-monsterspray gebruikt (plantenspuit met water). Een bedlampje (spook van Ikea) doet ook redelijk zijn werk en er zit nu een briefje op de kamerdeur met de tekst: "Monsters wegwezen! Hier slapen Linde en Esmee!"quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Memmel het volgende:
Ik vroeg het me ook af!
Iemand nog tips tegen groene draken en zulks?
Oh die krijgen ze hier als ze 4 zijn, mogen ze hun eigen boterhammetje smeren & dan krijgen ze een een placemat waarop de juf haar naam & datum met speciale stift geschreven heeft. Hebben jullie dat niet dan? Ik heb er zelf ook nog èèn van vroeger.quote:
ik belde vanmorgen weer eens af, maar voor het eerst vroeg jen naar 1 van de leidsters toen ik de telefoon ophing. Dus als ik het red, gaat ze morgen ff lekker spelen op het kdv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep is vanmorgen voor het eerst een hele ochtend op de psz geweest! Ging heel goed en ze wil graag binnenkort weer
Ik vnd het maar raar thuiskomen in zo`n stil huis!
hier is het "kikkah staat op de stoel !! issie jarig ???? "quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:16 schreef simmu het volgende:
nu staat er hier eentje naast me te juichen: kikka! kwakwa!!!![]()
enfin; de dame is dol op kikker dus
wel leuk zo'n smeerdiploma
hahahha.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
nijna's icoontje is ook een favorietpast goed bij der nijntje nachtlampje
![]()
en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
Whehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
nijna's icoontje is ook een favorietpast goed bij der nijntje nachtlampje
![]()
en ik was vergeten dat onze kat jaagt op lichtjes. dus toen gaf ik selene vanmorgen een zaklamp. en je raadt het vast: ik ben nog wel ff bezig met opruimen........
Tot nu toe vind ik het meestal nog wel lachwekkend moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Stiemie het volgende:
Gefeliciteerd Leander! En inderdaad het klinkt helemaal of je hier thuis hoort
Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Stiemie het volgende:
Dat dacht ik de eerste maanden ook![]()
Maar nu hebben we echt om alles 'discussie' voor zover ik daarin mee ga dan... en alles wat ze doet moet ze ook zeggen (nou ik ga nu even zitten hoor. Kijk ik lees een boekje etc etc) en dan nog alle keren dat ze denk dat Esmee haar verloren gewaande dochter is die zij nodig moet corrigeren... Nou ja morgen weer een dagje opvang en dan kan ik er weer tegenaan
Oh dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef chacama het volgende:
[..]
Oeioei, dat klinkt bekend van bij Fleur. En die is inmiddels 7 en moet ik ook nog regelmatig vragen: wie is de mama van Maud???? Juist, ik. En dat betekent dus dat ik zeg of ze iets wel of niet mag en jij gewoon lekker de grote zus mag uithangen. En dat doet ze steeds beter moet ik eerlijk toegeven.
Ja dan denk ik dat ze even fijn gaat spelen... nee dan krijg ik een live verslag over elk duplo-blokjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
alles vertellen wat hij doet is check
Dat is op een gegeven moment doodvermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |