Chris heeft nu voor zijn 3e verjaardag een 12" fietsje gekregen. Dat is een mooie maat voor hem, met 97-98 cm. Wel het zadel iets omhoog, anders krijgt hij zijn voeten niet fatsoenlijk rond.
Met 2 jaar kreeg hij een driewieler, met duwstang. Die kwam goed van pas, want het heeft wel een paar maanden geduurd voordat hij zelf een blokje om kon trappen.
Een loopfiets was het orginele plan voor zijn 3e verjaardag. Maar op de loopfiets van de spelotheek was hij zo vlot dat we dat niet echt nuttig vonden om te geven.
Qua huisdieren: we hebben hier 1 gerbil, voor de zwangerschap meerdere bakken met gerbils, maar er is nog maar 1 over. Die heeft nog een paar maanden waarschijnlijk.
Eigenlijk doet Chris er weinig mee. Het beestje is niet echt handtam, dus Chris kan er naar kijken, het beestje voeren en helpen verschonen. Hij heeft ook niet echt de behoefte daaraan denk ik.
Ik wil, als we later een grotere tuin hebben, eigenlijk wel een buitenkonijn, en dan gewoon samen verzorgen.
Laatst kreeg ik nog een waarschuwing van iemand, over vissen op de kinderkamer: Die standaard vissenkommen zijn leuk, maar als een kind even de vis van heel dichtbij wil bekijken via de bovenkant en vervolgens zijn hoofd klem heeft, dan heeft het kind wel een probleem
En vissen krijgen in die kommen eigenlijk te weinig zuurstof in het waterTico, pittig dagje dan. Gelukkig is het bijgetrokken!