abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:23:46 #276
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85480999
Ja ik heb er ook echt een rotgevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Vanavond maar eens even goed voor gaan zitten. Nu ga ik eens actief (ahum) eten maken voor straks. Dank jullie allemaal voor jullie antwoord want ik dacht dat ik overdreven reageerde, maar niet dus.
pi_85481401
Bah wat afschuwelijk! ik was echt woest geworden.. :{
Zeker weten een klacht indienen.. :Y

En nee je reageerde niet overdreven.. Verre van zelfs.
Eetsmakelijk!
pi_85481465
Ik vind het zelfs al vervelend als mijn man Jen een correctie geeft... Laat staan heel iemand anders..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85485582
Wat ONTZETTEND stom zeg! Serieus!
pi_85485619
Hooooo :o
Van die arts dus hè? Dat jij eruit gelopen bent vind ik supergoed! Een scene daar had niet geholpen, dit is een duidelijk signaal én het beschermde tegen een scene!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:01:03 #281
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85486300
Ik was ook echt niet in staat om te praten. Denk dat als ik mijn mond open had gedaan ik dan lang niet zo vriendelijk gebleven was. Heb nu gewoon niets gezegd tegen haar. Kinderen opgepakt en weggelopen. Langs de assistente en thuis meteen de overkoepelende organisatie gebeld en alle papieren geprint om straks even in te vullen en op te sturen. Wordt nog steeds boos als ik er terugdenk.
pi_85486340
En ons CB was leuk O+
Superleuke vervangende arts die aardig was voor de kinderen en Leander zijn cruve prima vond

En op de CB lijst zit hij dus net onder het onderste lijntje :)

Maargoed, hij was vrolijk, heeft zijn hartruis nog steeds, haha (was te verwachten volgen de cardioloog, wrs blijvend, kan absoluut geen kwaad) en hij vond de dokter ook wel leuk dus wilde wel even demonstreren wat hij allemaal wist. lichaamsdelen aanwijzen en benoemen op de pop en zichzelf. Intussen de blokjes die hij moest stapelen allemaal benoemen qua kleur en in de loopweg ook nog even laten merken dat hij 'onderdoor, overheen, op, in, uit, boven' ed beheerst :D

Ik was best trots stiekem O+
pi_85486704
Books :o klacht indienen! Ik zou geloof ik niet zo netjes zijn gebleven... :{

Lui oog, een lui oog is een oog wat met de goede correctie toch minder ziet. Het hoeft niet weg te trekken of scheel te staan. Maar doordat een oog scheel staat kan het wel een lui oog worden.
Een lui oog kan je ook hebben doordat het ene oog een brilafwijking heeft en daardoor niet zo goed mee kan kijken als het andere oog en daarom achter blijft.
Wat dat betreft is het wel goed die ogentest denk ik. Opticiëns meten over het algemeen (en als het goed is) geen kleine kinderen, omdat zij daar niet de middelen voor hebben.
Kleine kinderen kunnen namelijk nog makkelijk hun ogen scherp stellen over het algemeen en daardoor kan je een heel andere uitkomst qua sterkte krijgen dan de daadwerkelijke sterkte (minder + of meer -). Kleine kinderen gaan daarom naar oogarts/orthoptist en dan krijgen ze druppels om dat scherp stellen plat te leggen tijdelijk, zodat ze goed de sterkte kunnen meten.

Ik ben benieuwd hoe hier de oogtest gaat, ik heb het idee dat Mirte alles wel ziet, maar ja papa en mama hebben allebei - dus het zou me niks verbazen dat ze op den duur toch ook aan een brilletje zal moeten.
Heb zelf ook een lui oog, ze bedachten te laat dat ze toch hadden moeten afplakken :{.
Fake it till you make it...
pi_85487226
Books ik weet niet of ik netjes zou kunnen blijven :( :X

Davinia ik moest lachen om je ogen-test-verhaal. Hoe herkenbaar van dat brilletje... Zijn er ooit peuters die wel heel gedwee de test doen?

Hier even drama in huize Stiemie... Allebei de meiden zijn in slaapstaking en het is nu al anerhalf uur zo goed als non-stop gillen, schreeuwen enzo. En als ze er dan uit mogen omdat je denkt dat er echt iets is, willen ze memory spelen, lief in de box spelen, lachen etc. Zodra ze de drempel van de slaapkamer over zijn, breekt de buikpijn los :( Iemand oordopjes voor me?
  Milf donderdag 19 augustus 2010 @ 20:31:15 #285
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_85487321
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:

Hier even drama in huize Stiemie... Allebei de meiden zijn in slaapstaking en het is nu al anerhalf uur zo goed als non-stop gillen, schreeuwen enzo. En als ze er dan uit mogen omdat je denkt dat er echt iets is, willen ze memory spelen, lief in de box spelen, lachen etc. Zodra ze de drempel van de slaapkamer over zijn, breekt de buikpijn los :( Iemand oordopjes voor me?
Herkenbaar :')

Gedeelde smart is halve smart toch?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_85487580
Mijn vriend was het net he-le-maal zat en heeft ze allebei naar bed gedaan.... dus die sirene die jullie horen, komt hiervandaan :')
pi_85487658
ziet er toch gewoon goed uit free? hij volgt gewoon lekker zn eigen lijntje :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85487673
Wat stom van het CB Books! Terecht dat je een klacht in gaat dienen.

Wij nemen afscheid, het peuterachtige is nu officieel weg. Morgen voor de eerste keer echt naar school.

Tot in het volgende topic! :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85487977
Idd terecht, die klacht indienen! Ik denk dat ik met mijn mond vol tanden had gestaan als iemand dat bij Dana had geflikt, maar mijn man had waarschijnlijk iets feller gereageerd. NIemand anders heeft mijn kind te corrigeren.

Ik had Dana trouwens opgehaald uit het kdv en ze zei ineens dat ze pijn aan dr billen had. Dus gekeken, heeft ze alles rood en opgezet, dr schaamlipjes, stukje van dr billen en dr liezen. Dat had ze dus vanmorgen niet :? Nu heeft Dana absoluut niet snel last van luieruitslag en de keren dat ze het wel had was omdat ze op het kdv of bij mijn moeder billenzalf hadden gebruikt/ te dik erop gedaan wat dit keer ook niet het geval leek (dan zie ik meestal de zalfresten nog zitten omdat het er niet intrekt)
Vind het zo gek...morgen maar eens vragen of ze andere billendoekjes hebben ofzo.
pi_85488147
Daaag Yppy en Anna :W van harte met je grote dame *O*

Bla, ah gossie :*
Fake it till you make it...
pi_85488198
Spannend!! Voor de eerste keer echt naar school :D Veel Plezier Anna!
pi_85488408
Books, dat is toch echt belachelijk van die arts! Ik zou ook een klacht indienen. Niemand heeft het recht je kind een tik te geven. En dan ook nog in zo'n moeilijke situatie :N
Die mevrouw moet duidelijk op vakantie, voor een maand of 60

Free, hij volgt toch mooi zijn eigen lijntje? Prima toch? En trots zijn is zo O+

Tot over een jaartje Yps

Succes stiemie, ik hoop dat de sirenes snel over zijn :*

Ogentest ben ik ook nieuwsgierig naar. Aan manliefs kant heeft het hele gezin een bril, aan onze kant niemand. Dus eens kijken of mijn genen het winnen :P
pi_85488458
Dana, dat is sneu :o Inderdaad even navragen!
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef simmu het volgende:
ziet er toch gewoon goed uit free? hij volgt gewoon lekker zn eigen lijntje :)
ja, op de BV curve wel inderdaad :D Maar ze zetten gewicht af naar lengte en zijn lengte is wel gemiddeld, dus issie een sliert ;)
pi_85488564
Bla, dat is ook naar. Chris heeft het soms van de luiers van het KDV (Pampers). De ene keer is hij er gevoeliger voor dan de andere keer.
Maar misschien hebben ze een poepbroek gemist? Dat ze net even te lang doorgelopen is daarmee, dat kan best irriteren..

Chris is zo vrolijk. We proberen hem in bed te krijgen, maar hij babbelt zo leuk, en wil kusjes geven en knuffelen O+
pi_85488618
Familietrekje Free? ;)
pi_85488729
Mwah, ze hebben altijd dezelfde luiers, en ze heeft er nooit last van gehad. Poepbroek gemist zou kunnen, maar dan hebben ze ook niet geluister want ze komt het netjes melden als ze heeft gepoept.
Is ook geen ramp verder, vind het alleen vreemd. En zielig want ze had er echt pijn aan.

Leander ook alweer 2? wat vliegt de tijd!

Knuffelen en kusjes O+ Zo lief
pi_85489722
Anna, gefeliciteerd met je verjaardag *O*
En veel plezier morgen op je eerste schooldag, klein klein kleutertje!

Freecell, je jongen doet het goed dus, mooi zo!

Bla, als het blijft aanhouden kan het misschien ook nog een schimmelinfectie zijn. Sneu voor Dana, zal vast zeer doen.
.... met gevoel voor drama....
pi_85490478
Anna ook hier nog gefeliciteerd *O* Maak er morgen een fantastische dag van!

Blegh nog steeds herrie hier. Van mij mogen ze nu wel stil zijn. Heb het gevoel dat mijn hoofd overloopt zo ondertussen. En als ze eruit mogen is er dus gewoon niks meer aan de hand... :X }:|
pi_85490554
Hier werd de bedtijd steeds later, gister was het 10 uur voordat ze sliep. Ik heb nu toch alle tijd en in de ochtend slapen we ook extreem uit, maar vandaag had ze pech en lag ze gewone tijd op bed. Even een beetje beter op letten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 05:49:04 #300
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85500977
Hoe is de rest van de avond, nacht gegaan, stiemie ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')