Wie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wilde eigenlijk Bakkes kut doen maar er zijn tere zieltjes hier.
No names no worriesquote:
Nou weet je, we hebben er vijf tussen de 10 en de 12.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja en daarom vond ik het plagen juist niet leuk. Doe maar gewoon normaal, ik hoefde er geen bijzondere aandacht voor. Leek het juist abnormaal!
Maar blij dat het bij jullie thuis anders is
Ik ga zo naar bed hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
dat staat er toch ook?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
FOOKKKING BAAASquote:
Nou dat is dan toch goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weet je, we hebben er vijf tussen de 10 en de 12.
De ene van twaalf is al redelijk volgroeid zeg maar en regelmatig ongesteld, en mijn dochter die bijna 12 is begint er nu mee. Dus dan ben ik leiever open over, dat het allemaal nomaal is en er bij hoort, maar af en toe een flinke kwinkslag. Dan hoeft ze geen bebloede onderbroekjes te verstoppen enzo. En bij mijn dochter komen de dingen beter aan als ik ze met humor breng,
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch goed![]()
![]()
Ik werd altijd chagrijnig als iemand er geintjes over maakte. Ik baalde dat ik ineens een bh aan moest bij gym
Die BH heb ik er al in, en ze weet nu gewoon dat het een heel normaal ding is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch goed![]()
![]()
Ik werd altijd chagrijnig als iemand er geintjes over maakte. Ik baalde dat ik ineens een bh aan moest bij gym
Wij hadden een anti stringclub in groep acht. In het eerste droegen we allemaal een string.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.
daar ken ik nog een mopje overquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.
Haha ja die had ik eerst ook en toen vond ik het ook nog leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Burn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik nog een mopje over
Een man had een comlpete doka gekocht. Zegt zijn vrouw: wat moet je nou met een doka, je hebt niet eens een fototoestel. Zegt hij: jij draagt toch ook een BH
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik nog een mopje over
Een man had een comlpete doka gekocht. Zegt zijn vrouw: wat moet je nou met een doka, je hebt niet eens een fototoestel. Zegt hij: jij draagt toch ook een BH
Ik rende nooit bij de gym. Wij stonden alleen maar te kletsen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja die had ik eerst ook en toen vond ik het ook nog leuk.
Maar toen kwam de periode dat jongens het leuk vonden als de meisjes moesten rennen bij gym![]()
Toen ik erachter kwam waarom ze zaten te giechelen ging ik dood
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij hadden een anti stringclub in groep acht. In het eerste droegen we allemaal een string.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |