abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86053598
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:33 schreef Terecht het volgende:
KLB is een eindje verderop. Verder spreek je jezelf nogal tegen he?
Zat net naar een formulering te zoeken voor mijn reactie, maar dit verwoordt het prima Terecht.
pi_86053599
Je wordt over het algemeen, hier dus ook, serieuzer genomen als je goede zinnen formuleert. Hier en daar een klein schoonheidsfoutje is geen probleem uiteraard, maar je moet wel representatief blijven.
pi_86053607
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:50 schreef Orchestra. het volgende:
Je wordt over het algemeen, hier dus ook, serieuzer genomen als je goede zinnen formuleert. Hier en daar een klein schoonheidsfoutje is geen probleem uiteraard, maar je moet wel representatief blijven.
En dit.
pi_86054277
En wat doet dat hier in dit specifieke topic? :?
pi_86054447
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 06:56 schreef PassieP het volgende:
Waarom schrijven mensen hier zo slecht Nederlands?

Omdat Nederlands een onbelangerijke taal is
Er zijn net 20 mil mensen die dat bodemtaaltje spreken
Nederland en een paar uit Belgie

Bij Idols worden nederlands talige liedjes niet eens meer geacepteert
Nederlanders van buiten Amsterdam praten bijna allemaal met een Amerikaanse rollende R
Nederland is al jaren bezig om haar taal te vernietigen
De R van het woord SIR is door Nederland genept en de echte nederlandse r gaat verloren
NIEMAND hoor je daar over

Maar maak eens een spelling foutje
En hoppa ze duiken er boven op
Kijk eens op tv na 1 uur in de nacht dan kan je zien wat voor US schoothondje Nederland is geworden
Vieze 06 snollen op tv
IK SCHAAM ME DOOD VOOR Nederland
Dus waarom zou ik de taal eer geven en een spelling correctie nemen
Ik heb me Mavo 4 al 15 jaar terug gehaald dus nu is spelling voor mij niet meer van belang
Ja nederlands was me slechtste vak 6 op eind diploma maar een 9.5 voor Engels
Ik had altijd ruzie met me leraar nederlands
Dus die heeft nooit het respect af kunnen dwingen zodat ik moeite voor zijn vak ging doen

Ik wou eerst een nl corectie in firefox laden maar omdat er hier zo kinderachtig over gedaan wordt
En sommigen zelfs een IQ linken aan taal
Ga ik de addon ook niet in me firefox zetten en ga ik ook me spelling niet zelf checken
Is de moeite niet waard dus ik tiep zoals ik praat niets school regels volgen

Daarbij HAAT ik beatrix en haar mafia familie
Dus doet me deugt om de nederladse taal te verbasteren
Voor ons burgers heeft haaren hoogheid [Te veel gel gebruikt zeker] ook geen respect
Met haar Bilderberger Scul And Bones praat groepje
En wat maakt spelling nou uit
Na mijn idee hebben mensen die foute spelling niet snappen juist een probleem

Roov mj si teh neeg eknel porlbeem mo tid et nezel

Er is studie over gedaan dat de nieuwe geeratie geen goede zinnen nodig heeft
We lezen vaak 1e leter en laatste en wat er tussen zit maken we zelf wat van in ons hoofd
Dat is na mijn idee pas slim iets wat fout is wel snappen
Dan heb je IQ omdat je ook off the road kan denken
Als je alleen juiste spelling snapt dan ben je beperkt in gebruik na mijn idee _O-

LoL Conspiracy - geheim
Nederland wil meer amerikaans worden
Dus de Tiepishe nederlanshe klanken moeten uit de taal gedreven worden [expresh fout gedaan]
Zodat onze taal meer Engels-Amerikaans klinkt
Dan wordt het makkelijker voor de NL burgers om de Engelse taal te adopteren
Want de NWO wil dat iedereen op de wereld de engelse taal machtig wordt
In Frankerijk wordt nog gezocht naar een juist woord om de taalklank om te buigen_O-
Maar je snapt toch wel dat niemand een MAVO-klant die nauwelijks Nederlands kan schrijven serieus zal nemen? Zeker niet als die pretendeert buitengewoon inzicht te hebben in de grootste geheimen van de wereld...

En ik betwijfel of je veel beter bent in Engels, want ook daar kennen ze bijvoorbeeld interpunctie.
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:22:48 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86058467
Wat overigens ook een goed bewaard geheim is is of Osama bin Laden nog in leven is.
pi_86058618
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef Terecht het volgende:
Wat overigens ook een goed bewaard geheim is is of Osama bin Laden nog in leven is.
Eerder alsof hij überhaupt bestaat zoals er wordt gezegd. ;)
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:33:41 #258
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86058812
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Eerder alsof hij überhaupt bestaat zoals er wordt gezegd. ;)
Dat hij heeft bestaan staat vast. De vraag is of-ie nu nog steeds in leven is. Het is volgens mij alweer een tijdje geleden dat er een geverifieerde authentieke boodschap van hem is verschenen.
pi_86129231
Numbers stations.
pi_86147008
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef Terecht het volgende:
Ik mis hem als personage in jouw multi-icoontje. >:)
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:30:11 #261
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_86163781
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:50 schreef Boekenwurm het volgende:
Maar je snapt toch wel dat niemand een MAVO-klant die nauwelijks Nederlands kan schrijven serieus zal nemen?
Grappig, al die academici in YT filmpjes met PhD's en andere opleidingen die de grootst mogelijke nonsens verkondigen worden ook niet serieus genomen, het wel of niet serieus nemen van iemand aan de hand van opleidingsniveau of taalvaardigheid duidt m.i. meer op een narrow minded persoon dan de wanzin in de zinsopbouw en grammatica van Twerp...alhoewel chaotisch en haast onleesbaar is het iemand die wel buiten de kaders durft te kijken waar een hoop azijnpissers hier toch vooral ja maar *insert gezeur* weten te posten en verder geen constructieve bijdrage leveren :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_86164378
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Grappig, al die academici in YT filmpjes met PhD's en andere opleidingen die de grootst mogelijke nonsens verkondigen worden ook niet serieus genomen,

Correctie: Mensen die beweren academici te zijn. Je moet niet alles geloven wat je op internet tegenkomt.
quote:
het wel of niet serieus nemen van iemand aan de hand van opleidingsniveau of taalvaardigheid duidt m.i. meer op een narrow minded persoon dan de wanzin in de zinsopbouw en grammatica van Twerp...alhoewel chaotisch en haast onleesbaar is het iemand die wel buiten de kaders durft te kijken waar een hoop azijnpissers hier toch vooral ja maar *insert gezeur* weten te posten en verder geen constructieve bijdrage leveren :{
Ach gut. Jullie zijn unieke sneeuwvlokjes met vrije geesten en die gemene hoger-opgeleiden kunnen nooit aan jullie tippen. Het is al goed schat.
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:51:27 #263
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_86164605
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef Boekenwurm het volgende:
Correctie: Mensen die beweren academici te zijn. Je moet niet alles geloven wat je op internet tegenkomt.
yeah yeah welcome to the interwebz where anybody can be anybody :')
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef Boekenwurm het volgende:
Ach gut. Jullie zijn unieke sneeuwvlokjes met vrije geesten en die gemene hoger-opgeleiden kunnen nooit aan jullie tippen. Het is al goed schat.
Je voelt je aangesproken, zie de vorige regel, je kent me niet, je weet niet hoe ik denk en je oordeelt te snel imo, narrow minded :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')