SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en misschien wel het mooiste moment van de film, word afgekapt voordat 'ie nog maar was begonnen. En dat terwijl de film op dat moment misschien nog maar een minuut duurde. Vlak voor het moment supreme afgekapt.
Klacht 2: Om de 10 minuten reclame.
Kut commerciële zenders.Putting the laughter back in slaughter.
Nee. Had je maar geen RTL4 moeten kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Rot jij eens gauw op, cultuurbarbaar.
Ze hebben je net opgegraven? Je weet wel dat we WO 1 en 2 hebben gehad?quote:
Pff..dat was vorige week nogquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze hebben je net opgegraven? Je weet wel dat we WO 1 en 2 hebben gehad?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die films op TV kijkenZo sad...
Anders reageer je even op mijn post.quote:
Bleach..dat klinkt als iets wat ik voor mijn anus gebruikquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste anime is kut idd
Bleach is voor bazen
Nee, want ze kapten de film echt helemaal af terwijl er nog dingen gebeurden op het scherm.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:22 schreef superdrufus het volgende:
Hey ts, het kan ook gewoon zijn dat ze het einde van het boek hebben gebruikt ipv de film en dat je daarom de scene van andy en red niet ziet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bleach..dat klinkt als iets wat ik voor mijn anus gebruik
Zoals ik al tegen TS zei, het enige wat niet uitgezonden werd was 20 seconden aan een langzaam uitzoomende camera en een emotioneel muziekje. Halve scene is dus stierenontlastingquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:22 schreef superdrufus het volgende:
Hey ts, het kan ook gewoon zijn dat ze het einde van het boek hebben gebruikt ipv de film en dat je daarom de scene van andy en red niet ziet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste anime is kut idd
Bleach is voor bazen
quote:
nep voice overquote:
Kleine meisjes in rokjes die naar school gaan pareltjes noemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bleach is juist matig in vergelijking tot echte pareltjes.
Dat dus rot ff op naar een ander topic met je smerige animequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef 2dope het volgende:
ZOMG HOEZO WORDT DIT OPEENS EEN ANIME TOPIC
Orihime.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kleine meisjes in rokjes die naar school gaan pareltjes noemen
Maarja, als je 3 uur lang een film bent aan het kijken verwacht je wel de ontknoping te zien en die was toevallig bij de creditsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen TS zei, het enige wat niet uitgezonden werd was 20 seconden aan een langzaam uitzoomende camera en een emotioneel muziekje. Halve scene is dus stierenontlasting.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Orihime.
Je moet op z'n minst toegeven dat FMA:B beter is dan bleach.
En zelf anime kijken en toch denken dat dat de realiteit is
Tyft eens op met je japanse tekenfilm zooi. Ben je twaalf?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Orihime.
Je moet op z'n minst toegeven dat FMA:B beter is dan bleach.
En zelf anime kijken en toch denken dat dat de realiteit is
Nee. De ontknoping, dat ze weer samenkomen, werd gewoon getoond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Maarja, als je 3 uur lang een film bent aan het kijken verwacht je wel de ontknoping te zien en die was toevallig bij de credits
Heb je het wel eens gekeken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:38 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Tyft eens op met je japanse tekenfilm zooi. Ben je twaalf?
Je ondertitelquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
Alles is in Japan beter.![]()
![]()
Eigenlijk wil ik daarnaartoe verhuizen.
Doe dat..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
Alles is in Japan beter.![]()
![]()
Eigenlijk wil ik daarnaartoe verhuizen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:46 schreef Fortitude het volgende:
http://www.tubegalore.com/search/?q=Hentai&kwid=5598&c=1
Dat is mijn startpagina.
een beste film aller tijden benoemen is toch onmogelijk..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:46 schreef Teteteterek het volgende:
shawshank is best een mooie film maar #1op imdb aller tijden vind ik echt te veel eer
Ah dat verklaart een hoop.quote:
Wel van gehoord maar niet gezien..quote:
VEGETA!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Blegh wat ben ik ook een nerd somsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:19 schreef shiftknop het volgende:
Ik dacht Red Dead Redemption te lezen
films kijken op de commerciële tv is sowieso kut.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef Triptamine2 het volgende:
Sowieso is het barbaars om een film als the Shawshank Redemption op RTL te gaan kijken
quote:
Idem. Heb hem op dvd, maar bleef toch effe lekker hangen... Ze zien mekaar van de verte, Andy begint van zijn boot af te komen en HOPPA "Dit programma werd u aangeboden door........."quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zat dus ook zo te kijken van WTF
Inderdaad. Zo'n film hoor je gewoon op je dvd-spelertje te kijken. Heb je de dvd niet thuis, dan doe je iets foutquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef B-52_Bomber het volgende:
[..]
films kijken op de commerciële tv is sowieso kut.
Anime kijken en dan nog volwassen proberen te doen..quote:
t ging me meer om de reclames eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n film hoor je gewoon op je dvd-spelertje te kijken. Heb je de dvd niet thuis, dan doe je iets fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |