abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84861716
Kut wielrenner die je bent!
Echt een hekel aan wielrenners, altijd zo arrogant etc :r :r :r
pi_84866744
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef moonmovies het volgende:

[..]

Nee want voor een fietser geld geen snelheidslimiet.
Haha dat is toch een grapje hoop ik, zou wel mooi zijn, anders kan je met 80 per uur lekker door valkenberg scheuren als je de berg afdendert. (en dan uit de bocht vliegen en met je bek een winkeltje in)

Maar in elk geval gaat deze Artikel 5 WVW altijd op.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Dus tja zelfs al zou Valkenburg geen bord A1 hebben dan nog mag je geen 80, Is er wel een bord A1 dan dient deze opgevolgt te worden.

En 50 op het fietspad fietsen schaar ik zelf absoluut onder Artikel 5. Verder hebben alle woonerven een duidelijke bepaling dat 30 de max is, hierop zijn geen uitzonderingen gemaakt. Dus ook niet voor fietsers.
EN zodra er een electrisch hulpmotortje opzit vallen ze wel onder de maximum limit van 30.

Een fietser blijft een verkeersdeelnemer en dient dientengevolge gevolg te geven aan elk algemeen geldend gebod- en verbodsbord.
pi_84867866
precies. In principe kunnen fietser dus bijvoorbeeld een boete krijgen als ze hard fietsen door een woonerf :W
pi_84869040
En in elke stad waar een bordje 50 boven het plaatsnaam bordje prijkt
pi_84869294
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef SuperWeber het volgende:
Fiets ik vandaag met mijn goede gedrag op mijn racefietsje in het rond om de zware training van gisteren even uit de benen te trappen (haha ts gaat met de fiets).
Zoals een echte wielrenner betaamt rijd ik binnen de bebouwde kom gewoon op de rijbaan:

1. Omdat het kan
2. Omdat het fietspad slecht onderhouden was, ik geen Belg ben en me dus niet door elkaar laat rammelen door zo'n pauperpad
3. Omdat er allemaal dove oude vandagen op dat fietspad rijdt waardoor ik om de haverklap in de ankers moet.

Vervolgens komt er zo'n gefrusteerde 40-er (inclusief vrouw met vlot kapsel) aan in zijn pauperleaseKiaboot die het nodig vond om even op zijn keiharde kutkiapaupertoeter te rammen. Gevolg, ik schrik me de tering en flikker samen met mijn trainingsmaatje bijna van onze fiets af.

Omdat ik voorop reed, leek het de gefrustreerde 40-er een goed idee om bij mij verhaal te komen halen. Omdat ik wel buiten kom en daarom geen autist ben, heb ik deze gefrustreerde 40-er natuurlijk haarfijn uitgelegd, dat hij een idioot is en dat hij zo'n kuttoeter alleen dient gebruiken wanneer er gevaar dreigt.

Aangezien er genoeg ruimte was om in te halen was er dus absoluut geen gevaar en had hij zijn reis na een kleine inhaalmanoeuvre zonder problemen kunnen vervolgen. Na nog enige onvriendelijke bewoordingen zijn richting geworpen te hebben werd hij blijkbaar bang en besloot hij zijn weg te vervolgen.

Klacht: 40-er in pauperKia jaagt mij en mijn trainingsmaatje de stuipen op het lijf met zijn kutclaxon!!

Antiklacht: De spierpijn heb ik er inmiddels wel uitgefietst!!
jullie moeten TS toch niet zo beledigen :? , hij gaf het toch al aan hij is GEEN belg _O- _O- _O-
pi_84869632
wielrenners zijn irritant en asociaal. die kia rijder had je aan moeten rijden. probleem opgelost
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_84869766
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat is het grote probleem met fietsers ook, ze hebben zichzelf vogelvrij verklaard, wielrenners hebben dat idee nog een slag erger dan de normale fietsers. Deze groep is van mening dat wanneer het fietspad niet zo strak is als een biljarttafel dat ze maar over de weg mogen omdat het daar vlakker is.

Hebben ze wel pech als ik dienst heb, de hele groep gaat op de bon. En ze weten verdomde goed dat ze fout zitten, want zodra ik met een opvallende auto in beeld kom stuiven ze zo weer het fietspad op :')
Hoor hem stoer praten. Ga boeven vangen, lutser.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:14:30 #108
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_84876014
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Hoor hem stoer praten. Ga boeven vangen, lutser.
Kun je niet tegen de waarheid? Is het allemaal te hard voor je? wat zul jij een fantastisch leven hebben.......
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')