Fiets ik vandaag met mijn goede gedrag op mijn racefietsje in het rond om de zware training van gisteren even uit de benen te trappen (haha ts gaat met de fiets).
Zoals een echte wielrenner betaamt rijd ik binnen de bebouwde kom gewoon op de rijbaan:
1. Omdat het kan
2. Omdat het fietspad slecht onderhouden was, ik geen Belg ben en me dus niet door elkaar laat rammelen door zo'n pauperpad
3. Omdat er allemaal dove oude vandagen op dat fietspad rijdt waardoor ik om de haverklap in de ankers moet.
Vervolgens komt er zo'n gefrusteerde 40-er (inclusief vrouw met vlot kapsel) aan in zijn pauperleaseKiaboot die het nodig vond om even op zijn keiharde kutkiapaupertoeter te rammen. Gevolg, ik schrik me de tering en flikker samen met mijn trainingsmaatje bijna van onze fiets af.
Omdat ik voorop reed, leek het de gefrustreerde 40-er een goed idee om bij mij verhaal te komen halen. Omdat ik wel buiten kom en daarom geen autist ben, heb ik deze gefrustreerde 40-er natuurlijk haarfijn uitgelegd, dat hij een idioot is en dat hij zo'n kuttoeter alleen dient gebruiken wanneer er gevaar dreigt.
Aangezien er genoeg ruimte was om in te halen was er dus absoluut geen gevaar en had hij zijn reis na een kleine inhaalmanoeuvre zonder problemen kunnen vervolgen. Na nog enige onvriendelijke bewoordingen zijn richting geworpen te hebben werd hij blijkbaar bang en besloot hij zijn weg te vervolgen.
Klacht: 40-er in pauperKia jaagt mij en mijn trainingsmaatje de stuipen op het lijf met zijn kutclaxon!!
Antiklacht: De spierpijn heb ik er inmiddels wel uitgefietst!!
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899