dat is meer een godsgeschenkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en ik kan niks anders verteren dan bier, nou goed
Heim waar was jij gebleven gisteravond?quote:
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Zeg ik tegen mijn pa dat ik zelf wel shoarma ga halen dan.
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarmaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarma
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heim waar was jij gebleven gisteravond?
Dat ie er weer vloeibaar uit mag spützenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NGquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht al zoietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houden
Ik hoop dat je een troll bent. Anders heb ik medelijden met de mensen in je omgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
Eet smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
valt me nog mee van jequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
heimpje, het werken ging gisteren best goed
Hij staat op naam van mijn ma, dus feitelijk is hij niet van hem + dat ik vandaag de auto mocht lenen alleen vriend was ziek dus was ik daar niet heen gegaan...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?
Hij wil niet voor mij shoarma halen en verwacht dan wel dat ik voor hem patat wil gaan halen...? Normaal had ik het wel gedaan maar niet nu hij zo zat te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een troll bent. Anders heb ik medelijden met de mensen in je omgeving.
Dankuquote:
Mijn bed is beschikbaar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF DENKT DAT KANKERWIJF DAT ZICH MIJN ZUS NOEMT
Balpol!quote:
Wat doet zequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF DENKT DAT KANKERWIJF DAT ZICH MIJN ZUS NOEMT
Armin van Boringquote:
Hehehehe.quote:
Doe spontaan en stel voor om het te halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:
Mn pa zit nu te mopperen op het feit dat de snackbar geen bezorg dienst heeftzal me niet eens verbazen als hij mijn ma de patat laat halen
_!
Zoek maar vast dekkingquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat het me alsjeblieft niet gebeuren dat het 'eensgelijk' van Aapvis op pagina 11 van de vorige slowchat 'ingelijks' moest zijn.
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:
Mn pa zit nu te mopperen op het feit dat de snackbar geen bezorg dienst heeftzal me niet eens verbazen als hij mijn ma de patat laat halen
_!
Ze spelling is zo wie zo belabert.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat het me alsjeblieft niet gebeuren dat het 'eensgelijk' van Aapvis op pagina 11 van de vorige slowchat 'ingelijks' moest zijn.
Nee, t is zijn dag om te koken en dan is hij nog te lui ook om t te halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Doe spontaan en stel voor om het te halen
Hee NG, ik heb je gemist.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.
Aangenaam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.
Dat is echt 1 van de slechtste MSTRKRFT remixes ooitquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
Die keyboard solo aan het einde maakt het toch af
Ik vind haar muziek best te luisterenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het raar dat ik Cheryl Cole enorm vet (alsin tof) vind?
komt goed, denk aan lowlands dat al bijna isquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mjuh kan beter, maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
En met jouuu?
Mja dat helpt niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt goed, denk aan lowlands dat al bijna is
joah, wel goed. Maar vooral een beetje erg moe
Ik vind em juist gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de slechtste MSTRKRFT remixes ooit
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja dat helpt niet.![]()
Ojee. Hoe komt het zo
Laatst album van haar gedownload voor het nummer 3 words!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja dat had ik gelezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohw![]()
Vrijdagavond was het retegezellig bij vrienden, kwam om kwart voor negen thuis op zaterdagochtend en moest toen werken van kwart voor 11 tot kwart over negen en daarna meteen door naar vrienden gegaan tot best wel laat en vandaag lekker niks gedaan, maar ben alsnog moe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik gehoord met subs vol open, dat overleef je amperquote:
Deze gaat harderquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord met subs vol open, dat overleef je amper
Ga je toch lekker slapen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is photoshop toch heerlijk als je huid lelijk is.
[..]
Oja dat had ik gelezen.Lekkerrrr. Ik ben ook fucking moe.
Misschien ook dat ik daardoor zo moodswingerig ben.
Jamaar dan ga ik nadenken en huilen.quote:
quote:
quote:
Het is vakantie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga ik nadenken en huilen.En ik moet nog scheikunde doen (niet dat ik dat ga doen, maar toch).
Lekker is ze in ieder geval wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Deze gaat harder
En anders bassotronics - bass i love you
aiquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga ik nadenken en huilen.En ik moet nog scheikunde doen (niet dat ik dat ga doen, maar toch).
Die trilt lang niet zo lekkerquote:
Herexamenssss. Cijfers ophalen jwt. Niet dat dat gaat lukken want heb er niets aan gedaan maar kan het altijd proberen hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ai![]()
whut, scheikunde? hoezo, het is 1 augustus?
Zat jij op zo'n proefschool die andere examens had?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Herexamenssss. Cijfers ophalen jwt. Niet dat dat gaat lukken want heb er niets aan gedaan maar kan het altijd proberen hè.
Yep.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zat jij op zo'n proefschool die andere examens had?
Ah, die flex-examens hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Herexamenssss. Cijfers ophalen jwt. Niet dat dat gaat lukken want heb er niets aan gedaan maar kan het altijd proberen hè.
Bass I love youquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Deze gaat harder
En anders bassotronics - bass i love you
Uit welke snelkookpan kom jij dan?quote:
Wtf?quote:
Eentje die geen tonen onder de 500Hz aan kan, waarschijnlijkquote:
1200 km zuidelijkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uit welke snelkookpan kom jij dan?
Hoax, daar is het maar een graad of vijf warmer.quote:
diamant hardquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
lowlands gaat hard worden, heel hard
Ik weet niet of ik zondag of zaterdag moet gaan snoepen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
lowlands gaat hard worden, heel hard
Ik wou zeggen, want bij bassotronics - bass i love you zit amper tot geen bassquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eentje die geen tonen onder de 500Hz aan kan, waarschijnlijk
auto zegt 20 nu. Vanmiddag was het op diezelfde meter 36...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoax, daar is het maar een graad of vijf warmer.
Volgens alle actuele weerstanden is het in het zuiden een graad of 27, hier nu 22.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
auto zegt 20 nu. Vanmiddag was het op diezelfde meter 36...
Alle imperfecties weggeshopt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAA ik heb mijn foto eindelijk zoals ik hem wilde hebben.
Eerst maar eens wachten op wie wanneer optreedt. Zelf wil ik hard bij boemklatsch en pendulum. misschien ook nog bij een paar acts in de X-ray, mjah, ik zie wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zondag of zaterdag moet gaan snoepen!Ik denk toch zaterdag. Maar ik wil zondag ook. Aaah. Haat aan serotine.
Ik heb Pendulum live gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op wie wanneer optreedt. Zelf wil ik hard bij boemklatsch en pendulum. misschien ook nog bij een paar acts in de X-ray, mjah, ik zie wel.
blabla. Toen ik er was tegenover nu...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens alle actuele weerstanden is het in het zuiden een graad of 27, hier nu 22.
En vanmiddag was het hier ook wel een stukje warmer, bij mij tenminste.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
blabla. Toen ik er was tegenover nu...
15 inch van us blasterquote:
Dan zou er helemaal geen geluid uit komen want volgens mij filterd hij alles boven de 400Hz er uit.. Iets in die richting ieder gevalquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eentje die geen tonen onder de 500Hz aan kan, waarschijnlijk
15 inchquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
15 inch van us blaster![]()
Ik vond het gebeuk van used &abused alleen beter
Stabielquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef tubacloud het volgende:
Hoe staat het met de situatie xyzyx-Aapvis?
Ja, ik vroeg het niet aan jouquote:
heb ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn z5500 heeft ook wel een dikke opzich
Gelukkig vrijdag weer op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
Het is alweer augustus bedenk ik me net. De tijd vliegt.
Ik denk ik zondag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zondag of zaterdag moet gaan snoepen!Ik denk toch zaterdag. Maar ik wil zondag ook. Aaah. Haat aan serotine.
Imperfecties vielen wel mee.quote:
Het is toch allang bekend wie wanneer optreedt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op wie wanneer optreedt. Zelf wil ik hard bij boemklatsch en pendulum. misschien ook nog bij een paar acts in de X-ray, mjah, ik zie wel.
Aan de pil?quote:
Ik wil eigenlijk wel heel graag bij Plastikman, en daarna zijn Olene Kadar, Darko Esser, Dave Clarke en Len Faki dus dat lijkt me wel heel nice. En als voorfeestje TBB.quote:
Ik heb afgelopen keer 's nachts helemaal geen last ervan gehad, ook volgende dag niet. Alleen aan het einde van de dag zweethanden en een paar verliefde vlagen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel heel graag bij Plastikman, en daarna zijn Olene Kadar, Darko Esser, Dave Clarke en Len Faki dus dat lijkt me wel heel nice. En als voorfeestje TBB.![]()
Maar op zondag is Kees van Hondt (ken ik niet, maar dat schijnt helemaal geweldig te zijn) en A-Trak, Boemklatsch, Deadmau5 (hopelijk) en Dr. Lektroluv dus da's ook wel zeer vet.Nadeel is dat ik dan 's morgens heel vreemd in de auto moet zitten bij de moeder van mijn beste vriendin.
Deadmau5 komt niet:quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel heel graag bij Plastikman, en daarna zijn Olene Kadar, Darko Esser, Dave Clarke en Len Faki dus dat lijkt me wel heel nice. En als voorfeestje TBB.![]()
Maar op zondag is Kees van Hondt (ken ik niet, maar dat schijnt helemaal geweldig te zijn) en A-Trak, Boemklatsch, Deadmau5 (hopelijk) en Dr. Lektroluv dus da's ook wel zeer vet.Nadeel is dat ik dan 's morgens heel vreemd in de auto moet zitten bij de moeder van mijn beste vriendin.
quote:Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision
deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.
Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.
Deadmau5 heeft zijn shows tot 18 augustus afgezegd en hij komt 21 augustus op Lowlands.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Deadmau5 komt niet:
Van zijn facebook:
[..]
Top!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deadmau5 heeft zijn shows tot 18 augustus afgezegd en hij komt 21 augustus op Lowlands.
he wattequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
denk dat ik op lowlands meer aan snelle heb dan aan snacks
Verstandig. De dip van pep is kenkerkutquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah, dacht ik al. Daar doe ik niet aan geloof ik.
Ik had gisteren niet echt een dip van de snoepquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verstandig. De dip van pep is kenkerkut
Onder de glijbaan in het speeltuintje zeker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Of alle twee![]()
De broer van me beste maat handelt in snelle
hahaha, paar vrienden van me gingen vannacht ook snoepen, ik was er nuchter bij, ook wel eens een leuke ervaringquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had gisteren niet echt een dip van de snoep
Wat een mafkezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, paar vrienden van me gingen vannacht ook snoepen, ik was er nuchter bij, ook wel eens een leuke ervaringEn op gegeven moment hadden ze ingebroken bij het zwembad en toen vond ik het wel mooi geweest en ging ik naar huis
Komt anders prima geluid uit + je oren knappen er uit als je m vol open draait dus waarom meer nodig?quote:
Wat doet het nou eigenlijk? Je krijgt energie en verder?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verstandig. De dip van pep is kenkerkut
mstrtje ging mij opbellen, was ook wel leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, paar vrienden van me gingen vannacht ook snoepen, ik was er nuchter bij, ook wel eens een leuke ervaringEn op gegeven moment hadden ze ingebroken bij het zwembad en toen vond ik het wel mooi geweest en ging ik naar huis
Klinkt wel lekker, alhoewel ik mijn pc volume nooit hoger zet dan 50% en dat ding zelf staat ook maar op 30-50%quote:
Dat is kleiner als 15 inch? Althans lijkt zo..quote:
Iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een mafkezen.
Ik heb bij een vriend in de tuin gezeten, Mexicaantje gebeld en naar de kroeg geweest.
Nee, ik bedoel niet dat hij te klein is. Juist te groot, asociale paupermobiel heb je nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Komt anders prima geluid uit + je oren knappen er uit als je m vol open draait dus waarom meer nodig?
Ja, dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat doet het nou eigenlijk? Je krijgt energie en verder?
[..]
mstrtje ging mij opbellen, was ook wel leuk.
No shit, sherlock.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is kleiner als 15 inch? Althans lijkt zo..
Ik en die vriend hebben eerst een half uur zitten msnen, toen was hij al aan het malen etc.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
oh, da's wel chil.
laatste keer dat ik het deed, gingen we chillen bij een vriend thuis, dik smoken en fifa en halo gedaan. Normaal gesproken ben ik wel goed in fifa, maarja, ik bleef maar rondjes rennen
Godverdommequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah oké. Niets voor mij denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat.
krijgt meer zelfvertrouwen
spraakzamer
fucking veel energie
15 inch is niet te groot?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet dat hij te klein is. Juist te groot, asociale paupermobiel heb je nu
15 inch komt zo'n enorme kankerherrie uit dat je alleen maar andere weggebruikers ermee lastig valt. Je hebt aan veel minder al meer dan genoeg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
15 inch is niet te groot?Ik denk dat de kasten van jou groter zijn dan mijn kasten
En verklaar je nader
T staat op mijn slaapkamer.. In de auto's zitten gewoon standaard speakers..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
15 inch komt zo'n enorme kankerherrie uit dat je alleen maar andere weggebruikers ermee lastig valt. Je hebt aan veel minder al meer dan genoeg.
quote:
Waaromquote:
Je hebt meerdere auto's?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T staat op mijn slaapkamer.. In de auto's zitten gewoon standaard speakers..
ja weet ik veulquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Onder de glijbaan in het speeltuintje zeker.
Definieer gedefinieerder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
2 10 inch speakers verplaatsen meer lucht dan een 15 inch. Daarnaast zijn ze ook nog eens gedefinieerder.
Bosbad Putten ofwatquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Strakker. Hoge tonen klinken met een 10 inch beter dan met een 15 inch. 15 inch speakers zijn eigenlijk alleen nuttig in grote zalen want het geluid draagt verder dan met 10 inch speakers.quote:
Past wel in het basgitaristen topic jaquote:
Niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat fijn dat de Canon 1000D de afbeeldingen automatisch omdraait als je ze niet horizontaal neemt en Photoshop dat oppakt.
Puber- & Tienertalkquote:
Ja maar voor subs heb ik toch liever een grotere conequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Strakker. Hoge tonen klinken met een 10 inch beter dan met een 15 inch. 15 inch speakers zijn eigenlijk alleen nuttig in grote zalen want het geluid draagt verder dan met 10 inch speakers.
Ach, dan neem je toch een 12,5 " subquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar voor subs heb ik toch liever een grotere coneUit een 10" krijg je een veel mindere bass dan uit een 15".
Bitch suck my 12 inch.quote:
Draai em in paintquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.Want hij moet wél horizontaal.
The Subs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar voor subs heb ik toch liever een grotere coneUit een 10" krijg je een veel mindere bass dan uit een 15".
> UVT/De coffeeshop SCquote:
Daarom meerdere 10" combineren om net zoveel of meer lucht te verplaatsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Als ik dan nog eens tig kleine subwoofers in mn auto zet, dan blaast ie zichzelf wel vooruitquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom meerdere 10" combineren om net zoveel of meer lucht te verplaatsen. Veel basgitaristen spelen niet voor niks op speakercabs met meerdere 10" speakers. Strak in het hoog en toch genoeg druk voor de subs.
Ja dat is voor gitaristen volk misschien, maar de enige functie van een sub is lage tonen blazenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom meerdere 10" combineren om net zoveel of meer lucht te verplaatsen. Veel basgitaristen spelen niet voor niks op speakercabs met meerdere 10" speakers. Strak in het hoog en toch genoeg druk voor de subs.
Nope, het is een echte fag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
zeg NG, is die tim uit ermelo nou homo, of maakt ie maar een grapje in zn blackbunny profiel?
toch welquote:
Graag gedaan meid.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus nu wil 'ie ineens wel roteren. Photoshop is net een vrouw.
Moet je nagaan waar mannen wel niet doorheen moetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus nu wil 'ie ineens wel roteren. Photoshop is net een vrouw.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Graag gedaan meid.
Groetjes thuis,
Jezus.
Hij had een keer een date met een jongen ofzo, en toen had hij heel trots een maat van me gesmst om te zeggen dat die kerel op zijn buik was gekomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
toch welik hoorde em een keer praten in de plus. En dat klonk typisch gay
.
Gelukkig merk je het niet aan hem.
Hahahahquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij had een keer een date met een jongen ofzo, en toen had hij heel trots een maat van me gesmst om te zeggen dat die kerel op zijn buik was gekomen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij had een keer een date met een jongen ofzo, en toen had hij heel trots een maat van me gesmst om te zeggen dat die kerel op zijn buik was gekomen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Onbewust heb je niet genoeg aan één?quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onbewust heb je niet genoeg aan één?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Do een vriendin?
neeeee.
Die beste kerel heeft alleen scharrels.
Hahahquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, of je wordt om 06.00 uur wakker, op de bank bij een vriend thuis, met in je ene hand een bong, de andere hand een afstandbediening en met een blije Dora op tv.
Hoezo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeg nooit meer iets over mij en mezelf gek maken.
Ga jij dan ook je maat trots smsen dat ie over je buik is gekomen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Een date met Do, dat lijkt me echt geile bende!
Je vermaakt je wel een avond lang, stiltes vallen er niet snel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Een date met Do, dat lijkt me echt geile bende!
uhuquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een vriendin waarmee ik gewoon wat ga drinken, meer niet.
Als ik een maat had, zeker!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga jij dan ook je maat trots smsen dat ie over je buik is gekomen?
Ik houd van stiltes. The beauty of silence. Jwt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je vermaakt je wel een avond lang, stiltes vallen er niet snel.
Ja, was echt wazig, bong weg gezet, en verder gaan slapenquote:
Dora na een nacht spacen isquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, of je wordt om 06.00 uur wakker, op de bank bij een vriend thuis, met in je ene hand een bong, de andere hand een afstandbediening en met een blije Dora op tv.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik houd van stiltes. The beauty of silence. Jwt.
Dat is godnondeju een keigaaf nummer jonge, BAM!quote:
wel tv gelderlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
heim en sjoeg, hebben jullie ook gelre tv?
Zelfs ik heb dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
heim en sjoeg, hebben jullie ook gelre tv?
Afrader.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zaterdag snelle en zondag xtc op lowlands aanrader of afrader?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:
als je wakker wilt blijvenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik zou het andersom doen eigenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Dat is zo sad dat het altijd prachtig is om te kijken
![]()
nu de hele avond tirollermuziek
Waarom, if I may ask?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou het andersom doen eigenlijk
hahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hallo ik zit hier met NG in een topic.
Het heeft meer te maken met de dip daarna.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het effect van xtv aanhoudt? korter lijkt me
Holy shit gastquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef mstr het volgende:
Godveromme, 197 smsjes van een meisje in 2 weken.
En dan terwijl ik nog 40 uur per week gewerkt heb.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shit gastDan is er echt wat goed mis met je!
pep is de dip ervan behoorlijk kut. Als je eerst xtc doet en je zakt daar een beetje van in, ga je over op de pepquote:
Holy kanker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef mstr het volgende:
Godveromme, 197 smsjes van een meisje in 2 weken.
Dan maar geen pep.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het effect van xtv aanhoudt? korter lijkt me
De scharrel van een vriend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Holy kanker.
Je chick of die nieuwe?
WAT nog iemand die deze luistertquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
Die keyboard solo aan het einde maakt het toch af
Ayequote:
Dan kan je toch ook smsen jonge?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan terwijl ik nog 40 uur per week gewerkt heb.
Takeshi's kankerquote:
Da's het voordeel van methylone, daar blijf je energierijk door als het euforische weg is. Zit te denken over een combi op de zaterdag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pep is de dip ervan behoorlijk kut. Als je eerst xtc doet en je zakt daar een beetje van in, ga je over op de pep![]()
uit eigen ervaring ben ik er wel over te spreken eigenlijk
hoezo is zondag jouw dag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan maar geen pep.
Want zondag is MIJN dag.
Laat maar. Had me misschien iets beter moeten verdiepen.quote:Het komt ook voor dat iemand die speed gebruikt rustig wordt. Men kan zich beter concentreren en is minder impulsief. Dit kan een indicatie zijn van ADHD of ADD.
Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.
Je wilt neukuh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Laat maar. Had me misschien iets beter moeten verdiepen.
wtf is dat methylone eigenlijk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's het voordeel van methylone, daar blijf je energierijk door als het euforische weg is. Zit te denken over een combi op de zaterdag.
Snoep krijg ik echt een negatief libido van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ha, ik word meestal wel kankergeil als ik speed op heb
darkstar, pendulum, against me!, die antwoord, the xx, hudson mohawke, queens of the sone age, joker, breage, gomes vs. brutuzz en boemklatsch en nog wat.quote:
Ga je dan tegen je vrienden aanrijden, ja?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ha, ik word meestal wel kankergeil als ik speed op heb
ik kan me wel beheersen als het moet hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga je dan tegen je vrienden aanrijden, ja?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan me wel beheersen als het moet hoor
haha, pendulum, die antwoord en boemklatschquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
darkstar, pendulum, against me!, die antwoord, the xx, hudson mohawke, queens of the sone age, joker, breage, gomes vs. brutuzz en boemklatsch en nog wat.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan me wel beheersen als het moet hoor
Soort XTC (heb nog nooit X op dus dit is wat mij verteld is/wat ik gelezen heb), maar dan iets minder dat euforische verliefdheidsgedoe (wat ik wel heel erg had, dus ben benieuwd wat MDMA met mij doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat methylone eigenlijk?nooit de zin genomen om te zoeken wat het is
Geef mij maar het verliefde gevoelquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Soort XTC (heb nog nooit X op dus dit is wat mij verteld is/wat ik gelezen heb), maar dan iets minder dat euforische verliefdheidsgedoe (wat ik wel heel erg had, dus ben benieuwd wat MDMA met mij doet) en iets meer speedachtig qua energie. En als het uitgewerkt is geen crash, maar gewoon beetje speedy effect, energie en happy, alleen dat verliefdheidsgevoel niet meer. En ik ben bang voor die crash, dattie komt als ik nog hard wil feesten.
pussyxtc dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Soort XTC (heb nog nooit X op dus dit is wat mij verteld is/wat ik gelezen heb), maar dan iets minder dat euforische verliefdheidsgedoe (wat ik wel heel erg had, dus ben benieuwd wat MDMA met mij doet) en iets meer speedachtig qua energie. En als het uitgewerkt is geen crash, maar gewoon beetje speedy effect, energie en happy, alleen dat verliefdheidsgevoel niet meer. En ik ben bang voor die crash, dattie komt als ik nog hard wil feesten.
hun vagien krimptquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
Wat doet XTC eigenlijk met het libido van vrouwen? Want wat het met het libido van de man doet weet ik wel.
Kánkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Het linkse tuig vermenigvuldigt zich!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, 2 identieke platen laten lopen waarvan 1 een delay van 5 seconde heeft is fucking epic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |