dat is meer een godsgeschenkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en ik kan niks anders verteren dan bier, nou goed
Heim waar was jij gebleven gisteravond?quote:
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Zeg ik tegen mijn pa dat ik zelf wel shoarma ga halen dan.
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarmaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarma
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heim waar was jij gebleven gisteravond?
Dat ie er weer vloeibaar uit mag spützenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NGquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht al zoietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houden
Ik hoop dat je een troll bent. Anders heb ik medelijden met de mensen in je omgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
Eet smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
valt me nog mee van jequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
heimpje, het werken ging gisteren best goed
Hij staat op naam van mijn ma, dus feitelijk is hij niet van hem + dat ik vandaag de auto mocht lenen alleen vriend was ziek dus was ik daar niet heen gegaan...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?
Hij wil niet voor mij shoarma halen en verwacht dan wel dat ik voor hem patat wil gaan halen...? Normaal had ik het wel gedaan maar niet nu hij zo zat te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een troll bent. Anders heb ik medelijden met de mensen in je omgeving.
Dankuquote:
Mijn bed is beschikbaar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF DENKT DAT KANKERWIJF DAT ZICH MIJN ZUS NOEMT
Balpol!quote:
Wat doet zequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WTF DENKT DAT KANKERWIJF DAT ZICH MIJN ZUS NOEMT
Armin van Boringquote:
Hehehehe.quote:
Doe spontaan en stel voor om het te halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:
Mn pa zit nu te mopperen op het feit dat de snackbar geen bezorg dienst heeftzal me niet eens verbazen als hij mijn ma de patat laat halen
_!
Zoek maar vast dekkingquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat het me alsjeblieft niet gebeuren dat het 'eensgelijk' van Aapvis op pagina 11 van de vorige slowchat 'ingelijks' moest zijn.
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef xyzyx het volgende:
Mn pa zit nu te mopperen op het feit dat de snackbar geen bezorg dienst heeftzal me niet eens verbazen als hij mijn ma de patat laat halen
_!
Ze spelling is zo wie zo belabert.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laat het me alsjeblieft niet gebeuren dat het 'eensgelijk' van Aapvis op pagina 11 van de vorige slowchat 'ingelijks' moest zijn.
Nee, t is zijn dag om te koken en dan is hij nog te lui ook om t te halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Doe spontaan en stel voor om het te halen
Hee NG, ik heb je gemist.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.
Aangenaam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar jij bent irritant. Echt godse irritant.
Dat is echt 1 van de slechtste MSTRKRFT remixes ooitquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
Die keyboard solo aan het einde maakt het toch af
Ik vind haar muziek best te luisterenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het raar dat ik Cheryl Cole enorm vet (alsin tof) vind?
komt goed, denk aan lowlands dat al bijna isquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mjuh kan beter, maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
En met jouuu?
Mja dat helpt niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt goed, denk aan lowlands dat al bijna is
joah, wel goed. Maar vooral een beetje erg moe
Ik vind em juist gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de slechtste MSTRKRFT remixes ooit
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja dat helpt niet.![]()
Ojee. Hoe komt het zo
Laatst album van haar gedownload voor het nummer 3 words!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het raar dat ik Cheryl Cole enorm vet (alsin tof) vind?
Oja dat had ik gelezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohw![]()
Vrijdagavond was het retegezellig bij vrienden, kwam om kwart voor negen thuis op zaterdagochtend en moest toen werken van kwart voor 11 tot kwart over negen en daarna meteen door naar vrienden gegaan tot best wel laat en vandaag lekker niks gedaan, maar ben alsnog moe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik gehoord met subs vol open, dat overleef je amperquote:
Deze gaat harderquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord met subs vol open, dat overleef je amper
Ga je toch lekker slapen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is photoshop toch heerlijk als je huid lelijk is.
[..]
Oja dat had ik gelezen.Lekkerrrr. Ik ben ook fucking moe.
Misschien ook dat ik daardoor zo moodswingerig ben.
Jamaar dan ga ik nadenken en huilen.quote:
quote:
quote:
Het is vakantie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar dan ga ik nadenken en huilen.En ik moet nog scheikunde doen (niet dat ik dat ga doen, maar toch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |