De helquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:20 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kan je je straks voorstellen dat die mensen straks de maatschappij in komen.
Als het maar werktquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:20 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat die mensen straks de maatschappij in komen.
En zich op een gegeven moment voor de dikke stalen bumper van mijn Landy werpt. Zoals een ree die niet snel genoeg oversteektquote:
Dat zegt eerder wat over jouw dan je vader.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn ouders zo luimijn pa wil niet eens ff shoarma voor mij halen terwijl die zaak gewoon naast de snackbar zit
__!
Haal het zelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn ouders zo luimijn pa wil niet eens ff shoarma voor mij halen terwijl die zaak gewoon naast de snackbar zit
__!
:") waarom doe je het zelf dan niet, als het zo dichtbij is, luie flikkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef xyzyx het volgende:
__!
-wquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zegt eerder wat over jouw dan je vader.
Waarom? Hij gaat toch die kant op dus kan hij net zo goed ff shoarma halen..?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zegt eerder wat over jouw dan je vader.
Dat weten wij toch niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat toch die kant op dus kan hij net zo goed ff shoarma halen..?
Gewoon eten wat de pot schaft, als je pa het niet wilt halen dan haalt hij het niet. Ondankbaar verwend snotjongquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat toch die kant op dus kan hij net zo goed ff shoarma halen..?
Hmm.. Goed idee, heb de sleutels van de audi hier nog liggen volgens mijquote:
Patat is goorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewoon eten wat de pot schaft, als je pa het niet wilt halen dan haalt hij het niet. Ondankbaar verwend snotjong
Waarom?quote:
lees je posts eens terugquote:
Omdat daarom.quote:
IKR!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Da's een tof nummer.
Smakelijk!
Dat ouders zulke kinderen niet fatsoenlijk opvoeden maak ik me druk om jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd maakt zich druk om mensen van teh internetz.
Omdat ik vraag of mijn pa ff shoarma mee wilt nemen? Die tent zit zowat naast de snackbar dus dat is gewoon een kleine moeite.. Terwijl ik vanacht om 3 uur mijn zusje heb opgehaald wat mijn pa zou doen.. en dan kan hij niet eens ff 10 meter lopen om shoarma voor mij te halen?quote:
Nee, en ik kan niks anders verteren dan bier, nou goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Patat is goor![]()
En mijn ma haalt de godganze tijd eten bij de mac voor mn zusje omdat zij geen normaal voedsel kan verteren__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |