quote:
Dacht dat ik een zeikerd was.. Maar Aapvis en xyzyx zijn naar mijn idee nog een partij ergerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Konden ze die anorexia danser niet ceonsoren?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dacht dat ik een zeikerd was.. Maar Aapvis en xyzyx zijn naar mijn idee nog een partij erger
Je gaat me niet vertellen dat dat jouw auto isquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef xyzyx het volgende:
Geschoten met een iPhone 4![]()
[ afbeelding ]
Gras is alleen een beetje an het dood gaan lijkt wel
Gras? ik zie geen grasquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef xyzyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeik niet!:')__!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dacht dat ik een zeikerd was.. Maar Aapvis en xyzyx zijn naar mijn idee nog een partij erger
GA NATUUR FOTOGRAFEREN, GEEN AUTOS, HET IS MAAR VERVOER!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef xyzyx het volgende:
[ afbeelding ]
Is de auto van een vriend van mij..quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat jouw auto is
Jij bent geloof ik echt zo'n kankerjong die alleen vrienden heeft omdat pappie geld heeftquote:
JA GVD DIE AUTO STOND ER VOORquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:13 schreef mstr het volgende:
[..]
GA NATUUR FOTOGRAFEREN, GEEN AUTOS, HET IS MAAR VERVOER!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is de auto van een vriend van mij..
Ik heb nog niet eens een iPhone 4
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik echt zo'n kankerjong die alleen vrienden heeft omdat pappie geld heeft
eensgelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een schijt hekel aan dat soort figuren.
Zijn email bevat ook lamborghini.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:13 schreef mstr het volgende:
[..]
GA NATUUR FOTOGRAFEREN, GEEN AUTOS, HET IS MAAR VERVOER!
En jij bent zijn holmaatje? De wingman?quote:
Wie t kleine niet eert is t grote niet waardquote:
Het is de leeftijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jij bent zijn holmaatje? De wingman?
Alles en dan ook echt alles wat hij zegt bevestig jij
Gevalletje sadness
Het zal wel jaquote:
Ja mijn e-mail is ook maar 6 jaar oud ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zijn email bevat ook lamborghini.
Kan je je voorstellen dat die mensen straks de maatschappij in komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jij bent zijn holmaatje? De wingman?
Alles en dan ook echt alles wat hij zegt bevestig jij
Gevalletje sadness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |